Sobek Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Zdravim vsetkych pezotakov. Mozno mi niekto bude vediet poradit. Pred nejakym casom mi palubny pocitac po starte zacal pisat na displeji hlasku \"DIESEL ADITIVE MINIMUM LEVEL\" Chcel som to riesit tak, ze som kupil aditivum do nafty a pred tankovanim som ho tam nalial podla navodu, ale vobec to nepomohlo. Neviete mi poradit co s tym? Mam Peugeot 307 SW 2.0 HDi, r.v. 11/2002. Vopred diky vsetkym. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Nevím jestli už v roce 2002 se montoval FAP, ale pokud ano a ty ho tam máš, tak se jedná o aditivum pro FAP a budeš muset do Peugeotu. Správně by to mělo být Eyloys. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Existujú dve kategórie aditív. Jeden typ si podľa uváženia prilievaš sám do nádrže priamo do nafty. Jeho účelom je zlepšiť v nejakom smere vlastnosti nafty. Je to niečo na spôsob aditívovania paliva priamo výrobcami - rôzne prémiové typy nafty ap. Druhý typ aditív u toho typu motorov je v samostatnej nádobke pri nádži. Toto aditívum na báze cerínu slúži na zníženie teploty horenia sadzí v FAP filtri. Jeho dávkovanie a pridávanie do nafty v nádrži riadi samotné auto, ako je to tu toho popísané v iných témach kopec. Dopĺňanie tohto aditíva sa zvyčajne robí v servise a na nutnosť doplnenia ťa upozorní palubný počítač hláškou ako sa ti to aj stalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 7. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 A da sa nejako zistit, ci je tam ten FAP filter, alebo nie, lebo to doplnenie vraj nie je lacna zalezitost... Musi sa to doplnat v Peugeot servise, alebo v hociktorom servise, lebo autorizovane Peugeot servisy su oproti klasickym autoservisom hrozne predrazene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnGin Odesláno 7. srpen 2009 Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 Dá se to zjistit podle VIN v serviceboxu. Nizméně, pokud Ti to tuhle hlášku píše, je velmi pravděpodobné, že ten FAP tam mít budeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 7. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 Ano aj ja si myslim, ze tam ten FAP bude, ale pre istotu pozriem aj ten servicebox a zavolam znamemu do servisu, ci mi s tym doplnenim bude viediet pomoct, lebo autorizovanemu servisu by som sa radsej vyhol. [upravil dne 7/8/09 Sobek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 7. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 Asi som lama na tom serviceboxe som o FAP filtri nic nenasiel. Ak sa v tom niekto viete dobre pohybovat skuste pozriet VIN: VF33HRHSB82706449. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 7. srpen 2009 Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 Podľa VIN máš FAP. MOTOR: ČASTICOVÝ FILTER DW10ATED TURBO DIESEL FILTER PEVNÝCH ČASTÍC: ČASTICOVÝ FILTER Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolly1010 Odesláno 7. srpen 2009 Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 MOTOR - VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED FAP [upravil dne 7.8. 09 dolly1010] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 7. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 A neviete niekto poradit, kde je ta nadrzka na to aditivum? Mozno by stacilo kupit v servise aditivum a doplnit ho, co myslite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 7. srpen 2009 Sdílet Odesláno 7. srpen 2009 Je vzadu pri nádrži. Dá sa to existuje na to doplnenie sada. Pravdepodobne bude treba aj tak isť do servisu nastaviť cez diagnostiku, že bola doplnená hladina. Takže to vyjde na jedno, akurát sa s tým karcinogénnym sajrajtom budeš babrať sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stehla66 Odesláno 11. srpen 2009 Sdílet Odesláno 11. srpen 2009 buď je u nádrže nebo je u zadního levého kola, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 7. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2009 No skocil som s tym do servisu. V obycajnom autoservise ani nevedeli o com tocim, zevraj: \"To si este nikto robit nedal.\" Takze som siel do autorizovaneho servisu Peugeot. Tam vedeli, aj doplnili, aj cez diagnostiku nastavili doplnenie aditiva, ale hlasku stale palubny pocitac vyhlasoval. Povedali, ze je chyba v senzore a ze treba vymenit celu nadrzku na aditivum. Vraj 350 eur aj s vymenou. Kedze som im tam vyplazol 180 eur za doplnenie aditiva a diagnotiku, tak sa mi zdalo nechat tam dalsich 350 eur akosi moc a hlavne ked ma servisak ubezpecil, ze aj ked je senzor pokazeny auto si aditivum davkovat bude. Ale po prejdeni dlhsej trasy (cca 120 km) palubny pocitac prestal vyhlasovat chybu a odvtedy (cca 1500 km) sa hlaska uz neobjavila a vraj 350 eur za novu nadrzku [upravil dne 7/9/09 Sobek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 Původně zaslal: Sobek No skocil som s tym do servisu. V obycajnom autoservise ani nevedeli o com tocim, zevraj: \"To si este nikto robit nedal.\" Takze som siel do autorizovaneho servisu Peugeot. Tam vedeli, aj doplnili, aj cez diagnostiku nastavili doplnenie aditiva, ale hlasku stale palubny pocitac vyhlasoval. Povedali, ze je chyba v senzore a ze treba vymenit celu nadrzku na aditivum. Vraj 350 eur aj s vymenou. Kedze som im tam vyplazol 180 eur za doplnenie aditiva a diagnotiku, tak sa mi zdalo nechat tam dalsich 350 eur akosi moc a hlavne ked ma servisak ubezpecil, ze aj ked je senzor pokazeny auto si aditivum davkovat bude. Ale po prejdeni dlhsej trasy (cca 120 km) palubny pocitac prestal vyhlasovat chybu a odvtedy (cca 1500 km) sa hlaska uz neobjavila a vraj 350 eur za novu nadrzku [upravil dne 7/9/09 Sobek] Nastavili v počítači sice doplnění aditiva do FAP filtru, ale nesmazali v ŘJ hlášku o chybě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durko Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 dobrý kšeft , však nadržku mohli použiť v dalšom aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 8. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2009 Presne to iste napadlo aj mna. Zda sa, ze pezotacky autorizovany servisaci si vedia pomoct v case krizy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.