HakTac Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Neměnil někdo záložní beterii - gelovku za klasickou a nevíte někdo rozměry a hodnoty? Jsem na cestách a pravědopobně se mi podělala, díky díky za info. Peugeot 607 r.v. 2000 2.2 HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 6. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Tak ž jsem koupil baterku klasickou, jede to v pohodě, tak bych měl dorazit domu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
techynal Odesláno 20. říjen 2009 Sdílet Odesláno 20. říjen 2009 Mam problem, ako sa teraz ochladilo, tak mi na aute zacalo pisat, ze Service battery charge low..., co sposobuje rozne problemy: 1. Pri zamknuti auta niekedy neskopi zrkadla, pri odomknuti ich zase niekedy nevyklopi. 2. Pri vypnutom motore ked cakam a pocuvam hudbu, tak pri otoceni klucikom na zapalovanie vypne radio a nasledne zapne. To iste aj v pripade, ze zasvietim dialkovymi svetlami, tak v tom momente vypne a zapne radio. 3. Pri odomykani auta dialkovym ovladanim auto odomkne a nasledne zamkne. Niekedy ho zase odomkne, ale prave predve dvere spolujazdca ostanu zamknute. Myslim, ze by bolo vhodne bateriu vymenit alebo nabit, hlavne po tom co to sposobuje, navyse ide zima, tak to moze byt este horsie. Pozeral som do manualu od auta a je tam na malickom obrazku zobrazene, ze servisna bateria je vzadu v kufri. Avsak neviem kde presne, viete mi poradit? Ide o 607 2,2HDI rok vyroby 2001. Je mozne tuto bateriu normalne odpojit (dat nabit/kupit novu) a neskor pripojit bez toho, aby sa napriklad zablokovalo radio (navigaciu ani telefon nemam)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 21. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 21. říjen 2009 Originální je gelová, ale já dal klasickou o stejných rozměrech, stále něco kolem 1500kč. Nabil jsem ji a pak ji namontoval. Mam ji od 6.8 a auto naprosto v pohodě. Je v zadu po pravé straně, jen musíš odmontovat boční a podlahový kryt - cca 10minut práce. Záložní baterie se dobíjí alternátorem jako hlavní co je u motoru. Každopádně doporučuji překontrolovat alternátor, zda nedává méně ampér při zátěži než má, pak zbytečně investuješ do baterie a můžou to být jen uhlíky v alternátoru za pár korun. Tohle byl muj problém, proč mi baterka lehla, ale zjistil jsem to až po koupení co jsem pořádně změřil alternátor. Na voltech to bylo dostačující ale ampéry nikoliv. Jak se říká - dvakrát měř, jenou řeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
techynal Odesláno 22. říjen 2009 Sdílet Odesláno 22. říjen 2009 Cize v pravej casti kde je ten otvor na odkladanie, tam mam momentalne kompresor. Tak niekde v tej casti alebo vedla toho? Takze odpojenie baterie nebude nicomu vadit a nebude to mat dalsie nasledky po opatovnom pripojeni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HakTac Odesláno 22. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 22. říjen 2009 Myslím, že se ti jen vynuluje datum a hodiny. Po pravé straně co je ten odkladový prostor, tak pod ním v podlaze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
techynal Odesláno 16. listopad 2009 Sdílet Odesláno 16. listopad 2009 Tak uz ju mam vymenenu, isla tam normalna 44-ka v cene 59 eur. Bola moznost este kvalitnejsie gelovej za 70 eur, ale povedal som si, ze sa uskromnim aj s tou lacnejsou. A hned to je poznat, ziadne chyby, spatne zrkadla sa uz stale sklapaju a vyklapaju pri zamykani a odomykani, svetlo v aute (pri spatnom zrkadle ked sa auto odomkne) uz svieti kontatne a ziadne vykyvy. Takze pohoda, navyse to nebola az taka tazka robota Dakujem za radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr0 Odesláno 26. červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. červenec 2011 chtel jsem se zeptat ta baterie je 12V,40Ah a jaky ma myt startovaci proud? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
techynal Odesláno 26. červenec 2011 Sdílet Odesláno 26. červenec 2011 petr0 : Zalozna bateria na 2.2HDi, rocnik 2001 je tusim 44Ah, mala by tam ist gelova bateria, teda aspon sa odporuca..., tak ako som pisal vyssie, ale jazdi to rok a pol aj na normalnej baterii. Bateria pod kapotou je silnejsia, tam je tusim 80-80Ah, ta stala okolo 130 eur takto pred rokom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqui Odesláno 23. leden 2021 Sdílet Odesláno 23. leden 2021 Zdravim, kolik by mel davat alternator amper pri zatezi, aby se spravne dobijela zadni (sekundarni) baterie? S autem jezdim malo a tato zadni se vzdy po case, 1-2x do roka, vybije natolik, ze je na vymenu. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 23. leden 2021 Sdílet Odesláno 23. leden 2021 tohle slysim poprve ze by alternator malo dobijel a tim zpusoboval vybyti az zniceni zadni baterie jinac samozrejme zadni baterie dle vyrobce ma byt gelova ne kyselinova aby se tohle nestavalo asi bych uvazoval o dodelani chytre nabijecky a udrzovani vozu v nabitem stavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 23. leden 2021 Sdílet Odesláno 23. leden 2021 Změřil bych, jaké napětí je na baterce při chodu alternátoru. Ideálně na obou, aby bylo vidět případný úbytek napětí na těchto přívodech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqui Odesláno 1. únor 2023 Sdílet Odesláno 1. únor 2023 (upraveno) Zdravím, tak opět další sekundární baterie v háji. Po loňkých a předchozích útrapách s vybíjením sekundární baterie jsem vloni z jara rozebral co se dalo a odpojil vše nepůvodní na co jsem přišel (HF, Bluetoot atd.) a dal novou baterii. Zdálo se, že je klid, žádný problém s vybíjením. Bohužel jen do prosince. Mezi svátky najednou sekundární baterie během týdne opět k.o., nešla ani nabít. A během dalších pár týdnů další dvě nové v háji. Kyselinová se ještě impusní nabíječkou probrala, ale po 3 dnech v autě je opěk k.o.; gelovka už ani nešla nabít. Při měření napětí při chodu motoru (svítící světla atd. jako za provozu) na obou bateriích (přední i zadní) cca 13,7 V. Je to o.k.? A jaký tedy má alternátor dávat proud, aby se obě baterie dostatečně nabíjely. Odchází mi neustále jen ta zadní. Když je tedy pak už hodně vybitá, začne se vybíjet i přední. Auto bylo v minulosti v několika různých servisech, ale na nic nepřišli, a během roku zlikviduje 1-2 baterie (některé končí rychleji, asi podle kvality baterie). Ale teď 2 ks Varty za 2 měsíce.... Nějaká rada, nebo podobná zkušenost? Upraveno 1. únor 2023 uživatelem Liqui Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqui Odesláno 19. duben 2023 Sdílet Odesláno 19. duben 2023 Zdravím. Nevím kam dotaz umístit, tak zkusím sem. V kufru za tapecem za pravým zadním kolem, v "kapse" pod sekundární baterií, vedou tesně nad dnem dva svazky slabších barevných kablíků do dvou průchodek skrze kastli směrem ke kolu (resp. asi dva dráty a do druhé průchodky asi 3 nebo 4). Neví někdo k odkud a k čemu vedou. Zjistil jsem, že celý prostor pod baterií je pod vodou, která nevím kde se vzala. Shodou okolností mi poté co jsme to vysušoval a hýbal s kabely přestalo fungovat ESP + ABS. Tak zkoumám, zda to souvisí anebo je to jen souhra náhod. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.