Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sekundární baterie


HakTac

Recommended Posts

  • O 2 měsíce později...

Mam problem, ako sa teraz ochladilo, tak mi na aute zacalo pisat, ze Service battery charge low..., co sposobuje rozne problemy:

1. Pri zamknuti auta niekedy neskopi zrkadla, pri odomknuti ich zase niekedy nevyklopi.

2. Pri vypnutom motore ked cakam a pocuvam hudbu, tak pri otoceni klucikom na zapalovanie vypne radio a nasledne zapne. To iste aj v pripade, ze zasvietim dialkovymi svetlami, tak v tom momente vypne a zapne radio.

3. Pri odomykani auta dialkovym ovladanim auto odomkne a nasledne zamkne. Niekedy ho zase odomkne, ale prave predve dvere spolujazdca ostanu zamknute.

Myslim, ze by bolo vhodne bateriu vymenit alebo nabit, hlavne po tom co to sposobuje, navyse ide zima, tak to moze byt este horsie. Pozeral som do manualu od auta a je tam na malickom obrazku zobrazene, ze servisna bateria je vzadu v kufri. Avsak neviem kde presne, viete mi poradit? Ide o 607 2,2HDI rok vyroby 2001. Je mozne tuto bateriu normalne odpojit (dat nabit/kupit novu) a neskor pripojit bez toho, aby sa napriklad zablokovalo radio (navigaciu ani telefon nemam)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Originální je gelová, ale já dal klasickou o stejných rozměrech, stále něco kolem 1500kč. Nabil jsem ji a pak ji namontoval. Mam ji od 6.8 a auto naprosto v pohodě. Je v zadu po pravé straně, jen musíš odmontovat boční a podlahový kryt - cca 10minut práce.

Záložní baterie se dobíjí alternátorem jako hlavní co je u motoru. Každopádně doporučuji překontrolovat alternátor, zda nedává méně ampér při zátěži než má, pak zbytečně investuješ do baterie a můžou to být jen uhlíky v alternátoru za pár korun. Tohle byl muj problém, proč mi baterka lehla, ale zjistil jsem to až po koupení co jsem pořádně změřil alternátor. Na voltech to bylo dostačující ale ampéry nikoliv. Jak se říká - dvakrát měř, jenou řeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Tak uz ju mam vymenenu, isla tam normalna 44-ka v cene 59 eur. Bola moznost este kvalitnejsie gelovej za 70 eur, ale povedal som si, ze sa uskromnim aj s tou lacnejsou. A hned to je poznat, ziadne chyby, spatne zrkadla sa uz stale sklapaju a vyklapaju pri zamykani a odomykani, svetlo v aute (pri spatnom zrkadle ked sa auto odomkne) uz svieti kontatne a ziadne vykyvy. Takze pohoda, navyse to nebola az taka tazka robota :) Dakujem za radu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
  • O 9 let později...
  • O 2 roky později...

Zdravím, tak opět další sekundární baterie v háji. Po loňkých a předchozích útrapách s vybíjením sekundární baterie jsem vloni z jara rozebral co se dalo a odpojil vše nepůvodní na co jsem přišel (HF, Bluetoot atd.) a dal novou baterii. Zdálo se, že je klid, žádný problém s vybíjením. Bohužel jen do prosince. Mezi svátky najednou sekundární baterie během týdne opět k.o., nešla ani nabít. A během dalších pár týdnů další dvě nové v háji. Kyselinová se ještě impusní nabíječkou probrala, ale po 3 dnech v autě je opěk k.o.; gelovka už ani nešla nabít. Při měření napětí při chodu motoru (svítící světla atd. jako za provozu) na obou bateriích (přední i zadní) cca 13,7 V. Je to o.k.? A jaký tedy má alternátor dávat proud, aby se obě baterie dostatečně nabíjely. Odchází mi neustále jen ta zadní. Když je tedy pak už hodně vybitá, začne se vybíjet i přední. Auto bylo v minulosti v několika různých servisech, ale na nic nepřišli, a během roku zlikviduje 1-2 baterie (některé končí rychleji, asi podle kvality baterie). Ale teď 2 ks Varty za 2 měsíce.... Nějaká rada, nebo podobná zkušenost?

Upraveno uživatelem Liqui
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Zdravím. Nevím kam dotaz umístit, tak zkusím sem.

V kufru za tapecem za pravým zadním kolem, v "kapse" pod sekundární baterií, vedou tesně nad dnem dva svazky slabších barevných kablíků do dvou průchodek skrze kastli směrem ke kolu (resp. asi dva dráty a do druhé průchodky asi 3 nebo 4). Neví někdo k odkud a k čemu vedou. Zjistil jsem, že celý prostor pod baterií je pod vodou, která nevím kde se vzala. Shodou okolností mi poté co jsme to vysušoval a hýbal s kabely přestalo fungovat ESP + ABS. Tak zkoumám, zda to souvisí anebo je to jen souhra náhod. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...