mitch.mb Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Zdravim, tak jsem byl dneska na stk a na emisich jsem dopadl blbe :c( (viz. prilozeny protokol) Mel jsem zvyseny CO a chtel bych se zeptat na co bych se mel zamerit? Prej to muze byt cokoliv lambda (menena nedavno), kat (meneny loni), svicky, apod.. Mate nekdo tuseni co vsechno by to mohlo byt? Predem diky za jakekoliv rady :c) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 A vzduchový filtr je měněný? Nepřisává falešný vzduch nějakou netěsností. Pak jedině na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitch.mb Odesláno 6. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 svicky a vzduchovej filtr byly meneny pred cca 15000km u toho filtr ted se priznam ze nevim po jaky dobe by se mel menit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 tipl bych na lambdu jinak u mne mám otáčky 800-900 co jsem se díval do papíru z STK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitch.mb Odesláno 6. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 1. lambda menena pred cca 3000km z duvodu zkratu vyhrivani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Ale neznamená, že je OK. To je UNI nebo to co tam má být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 ne vždy lambda nová je dobrá jeden od nás s novou neprošel se starou Ok tak ji reklamoval a byla vadná , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitch.mb Odesláno 6. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 tak jsem byl na diagnostice a je to KAT lambdy OK a ridici jednotka hlasi trvalou zavadu KATu. Akorat je mi to divny pac KAT byl menen loni pred cca 10000 km takze se mi tomu nechce moc verit. Jeste dneska zajedu na zvedak abysme to omrkly jestli neni nekde dira ve svaru ze by to tahlo falesny vzduch. Protoze ze by vydrzel KAT jen deset tisic se mi proste nezda :c( Uvidime jak dopadnu na zvedaku ale kupovat novej KAT opet tak na to fakt nemam :c( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnGin Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Může mi někdo fundovanej vysvětlit, jak může řídící jednotka poznat závadu katalyzátoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 RJ pozna zavadu katu jen v pripade, ze jsou dve lambda sondy, jedna pred ( tzv. upstream) a druha za (tzv. downstrem) katem v pripade jedne lambdy pred katem nepozna nic. Jinak ten falesnej vzduch by to muselo tahnout nekde tesne pred tou lambou, aby ukazovala chudou smes ( detekuje prilis velky obsah kysliku ve vyfuk. plynech) a RJ jednotka to pak na zaklade tohoto chybneho signalu presycovala a byly vysoke emise CO To Mitch.mb mas dve nebo jednu lambdu ? vzhledem k tomu, ze se jedna o novejsi model 406, ktery uz mozna bude mit i vyssi emisni normu nez ES95 by tam uz mohly byt dve a mohla by byt spatna ta lambda za katem Jinak mne taky vyhodili z emisi , ale ja mel vyrazne vyssi CO nez ty, myslim, ze s touhle hodnotou bych tam co jsem jezdil jeste prosel , lambdu jsem ted vymenil, ale jeste jsem na premereni emisi nebyl, jestli se neco zmenilo [upravil dne 6/8/09 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnGin Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Ferry: Díky za vysvětlení! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Hmm...ked to tu tak citam, mozno tu moju chybu sposobuje vadna lambda za kat. Tie som nemenil, menil som len vstupne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitch.mb Odesláno 6. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 no lambdy tam mam 2.. auto bylo na zvedaku a dira nebyla nikde zadna videt ani citit takze v tom asi problem nebude takze netusim kde by mohl byt problem. menit 2. lambdu jen tak na blind se mi moc nechce na to nemam penize :c( myslite tedy ale ze by to ji mohlo byt? nebo je moznost ze by kat tak rychle odesel...??? da se to nejak zjistit jestli je KO??? predem dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 chtelo by zmerit odezvy tech lambda sond na osciloskopu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 to ja taky ne, ale pokud nechce menit lambdu jen tak na blind, nic jineho nezbyde, jinac se totiz kondice lambda sondy zmerit neda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitch.mb Odesláno 6. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 no kdyz jsem byl na ty diagnostice tak mi ten typek povidal ze ty sondy maj snad nejak oscilovat no a ze ta prvni ma byt vic a ta druha min a ze ty hodnoty byly vicemene podobny tzn ze ta druha oscilovala prej hodne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gash Odesláno 16. září 2009 Sdílet Odesláno 16. září 2009 kámo, nedivim se, ze mas takovou spotrebu, ja mam oproti tobe 100x mensi hodnotu obsahu CO, az prijedu domu, dam sem obrazek s emisí, delané letos v dubnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mitch.mb Odesláno 16. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 16. září 2009 a co s tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 16. září 2009 Sdílet Odesláno 16. září 2009 Na Lada klube je zaujimavy clanok. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=242389&sid=736c4e8e84bcd57c49d301ae737943ea Predvcerom som bol na STK i emisinej, trochu som pokecal s technikom. Vysoke HC, prevazne sviecky, nekvalitny benzin, vzduch. filter, slabo zahriaty KAT, stary mot. olej, lamda. Vysoke CO najcastejsie deravy vyfuk, lamba, KAT, vaha vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.