Jump to content

!!!VYŘEŠENO!!! HELP - Klape motor


Mirrae24
 Share

Recommended Posts

Po včerejším nenadálém kyxu baterie jsem byl nucen koupit novou.

Jaké bylo překvapení, když jsem před pár minutami oznámil rodince, že se do aquaparku nejede a opět vinou auta.

Normálně nastartuji a něco klape v motoru, zdá se, že to jde přímo z místa, kde jsou válce.

Ještě včera to nendělalo, nevím co to může být.

Jsem z toho auta bezradný, už mě stálo přes 30 000 ,- kč a stále se něco děje.

Mám i zvukový záznám, ke stažení zde:

http://leteckaposta.cz/198428831

PS rozvody dělané minulou zimu, čili je nemám ani rok.

[upravil dne 6/8/09 Mirrae24]

[upravil dne 6/8/09 Mirrae24]

[upravil dne 20/8/09 Mirrae24]

Link to comment
Share on other sites

No jo, to je taky nápad roztláčet auto :bojim doba stodvacítek skončila. Nedávej to do Peugeotu ale někam jinam. Počítej s tím, že hlava dolů, asi nějaký ventily nebo aspoň nadzvihátka a možná přebrousit hlavu. Na auto nenadávej, to za to nemůže.

Link to comment
Share on other sites

nezavidim ti...v poslednej dobe co tu citam tak mas s tym autom len problemi...dufam ze ta to nebude stat draho... a co sa peugeot servisu tyka tak tam vazne nechod. Kamarat si tam dal menit loziska a zaplatil nejakych 15 tis a potom mu este dosla faktura na 6 tis. Potom mu loziska zacali buchotat znova tak s tym isiel do ineho servisu a tam zistili ze mu loziska len namazali

Link to comment
Share on other sites

No nepůjdu tam.

Když jsem tam přijel, tak řekli, že mám málo oleje, že to chce alespoň litr, samozřejmě zase nějakých 300 kč, říkám že né, že si sjedu pro nějakej No Name za méně kč, našel jsem za 140 kč, nalili to tam a najednou za to můžou zvihátka ventilů, vydělávají jak můžou potvory.

Jedno zvihátko vyjde na 790,-, prý se takřka nedá poznat které je vadné a že se většinou mění všechny, čili 16*790 = skoro 13 000,- teď jestli nějaké to zbroušení, nebo nějaký válec samotný aj...

Jsem v tahu, teď jsem skončil školu a k práci potřebuji auto.

jj, za blbost se platí.

Uvidim co vykoumá tchán.

Link to comment
Share on other sites

No a pak ještě přijdou na to, že to dělá úplně něco jiného:aut

Taky jsem asi 2x roztlačoval 406, ale to bylo na 4 převod. stupeň. Ten druhej, na kterej si to roztláčel mi přijde málo. To bych měl právě strach, že to cukne a přeskočí :nevim.

Link to comment
Share on other sites

Kvůli zdvihátkám nemusí hlava dolu. Víko, rozvod, vačky, zdvihátka.

Ale taky bych nechal zkontrolovat rozvoďák. Zhvidátka se vycinkají ale většinou všechny zhruba stejnoměrně ne?

A podle zvuku bych to ani neřekl, jestli slyším správně tak při zvýšení ot. to občas mizí...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak jsem to odtáhl k jednomu servismanu a jak to rozebíral přišel nejprve na to, že jsou špatná zdvihátka ventilů, opravdu byly volný, takže výměna 16ks = 4 800,-

Poté se podíval hlouběji a zjistil jednu špatnou vačku a jedno špatné uložení vačky, má známého na vrakovišti a zázrakem to měl, obojí přišlo \"jen\" na 1 500,-

Raději se jukl na rozvoďák, ikdyž byl dělanej v autorizáku na podzim minulého roku, byl trochu sjetý a nebylo na něm vidět nic, žádný popisek apod, tak se dokoupil jen samotný řemen = 600kč,-

Jaké bylo překvapení, když to dal dohromady a motor stále klape, stále ten stejný otravný zvuk dle otáček motoru.

Nyní se domnívá, že do samotného motoru jde nějak málo oleje, prý má známého s nějakým tlakoměřičem a že to dle něj změří, že by to třeba mohlo být nedostatkem oleje = nové olejové čerpadlo.

Nenapadá někoho prosim vás, co by to ještě mohlo být?

Jen podotýkám, že se to nejpíše stalo, když jsem auto !musel! roztrkat, sice nebylo nic slyšet, ale druhý den ráno po nastartování začal klapot, jinak nevím, čím jiným by to mohlo být.

Také podotknu, že je tam nový 5W40 ESSO, který jsem tam lil nyní a předtím jsem olej měnil letos v březnu, byl tam 5W40 Penzzoil.

Uvítám jakékoliv názory

(PS - když je blbá hlava, trpí celá peněženka:nevim)

Link to comment
Share on other sites

Tak hotovo!!!

Nakonec to celé opravdu dělalo \"jen\" čerpadlo motorového oleje.

Bohužel než se na to přišlo, přišel můj známý mechanik na to, že jsou špatná zdvihátka. Špatně se prý pozná, které je dobré a které ne = 16ks-neorigo 4900,-. Poté přišel na špatnou vačku a uložení u té druhé, u kamaráda na vrakovišti za 1 500,- a za práci za toto celé 1 500,-.

Když nastartoval klepání přetrvávalo, navrhl nové čerpadlo motorového oleje a když ani to ne, tak prý sehnat jedině jiný motor.

To jsem koupil na vrakovišti za 2 000,-, prý to bylo těžké na výměnu, řekl si 1 200,-.

Toto celé odstartovala baterka a má blbost, baterka = 2 000,-

Čili komplet k patnáctce.

Pak mě varoval nad \"dodělávajícím\" silentblokem, někde u převodovky, nebo kde, kecal bych asi, prý je taky docela drahý.

Za vcelku velký příspěvek tohoto selhání motoru mohl motorový olej, prý se tam od začátku musela lít polosyntetický a později plně syntetický, který tam prý něco mikro vyžral, nyní tam dal polosyntetický a prý již raději nic jiného. Načež mi řekl, že jde vcelku špatně za plynem (mimo jiné o tomto problému jsem sem psal), že by to časem chtělo nejspíš nový katalyzátor.

Za rok, co 307 mám jsem z ní udělal vcelku solidní pokladničku, jak zde víš píše jeden z členů.

Po servisní stránce mě přišla na:

cca 35 000,-

Kola + pneu:

cca 20 000,-

Tuning + aparatůrka:

37 000,-

Proto jsem se rozhodl auto neposílat do světa, což byl můj hlavní cíl před opravou, protože by se mi to jednoduše nevyplatilo.

Alespoň né nyní, když jsem absolventem více méně bez práce.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...