wooody Odesláno 5. srpen 2009 Sdílet Odesláno 5. srpen 2009 lidi jakej je rozdíl mezi 1.4 a 1.6 ve 306ce???? objem tam je nahnanej vrtáním nebo zdvihem? jestli je zdvihem tak by sel překopat spodek z 1.6 do 1.4 nebo ne??? protože když bude zdvihem tak to bude udělaný na klice a ta by mohla jít přehodit?? nebo je to zase kokotina co sem vymyslel?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. srpen 2009 Sdílet Odesláno 5. srpen 2009 můžu se přiklonit k té druhé variantě ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SALTA Odesláno 5. srpen 2009 Sdílet Odesláno 5. srpen 2009 no taky si myslim.... spis mi zajima jestli muzu bez problemu vyhodit motor 1,6 KDY a dat tam 1,4 BDY. jestli vse sedi (mam doma 1,4venku a v aute 1,6)..... Je to sice citroen ZX ale tak urcite ty motory nekdo prohazoval i ve 306ce. nebo ne?? [upravil dne 5/8/09 SALTA] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 5. srpen 2009 Sdílet Odesláno 5. srpen 2009 SALTA: Ty kódy jsi napsal obráceně. BDY je 1.6 a KDY je 1.4:aut Ty motory důvěrně znám. Jedem KDY má brácha ve 205 a BDY mám v jedně 405. Pokud je budeš chtít mezi sebou prohodit, tak to znamená kompletně vyměnit celou elektriku motor a minimálně začátek výfuku, protože KDY je motor TU a BDY je XU. KDY má výfuk vyvedený \"předkem\" motoru, roura se stáčí pod motor a teprve potom jde pod auto, kdežto BDY má výfuk vedený \"zadkem\" motoru rovnou pod auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 možná se pletu, ale do 306ky se dával jako 1.6ka TU5 a né XU5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 vinorak: Nepleteš se, ale on se ptal na rozdíl mezi KDY a BDY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SALTA Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 mef: jenom jsem se ujistoval kdyz uz se tu nekdo o tom bavil ale jinak diky. jeste se zeptat slo by na tu 1,6ku dat karburator? Driv se ty 1,6 delali s karb ne? ale zajima mi z jakeho auta to vzit. A dalsi dotazek ta 1,6ka ma takovej problemek ma vysokej volnobeh a velkou spotrebu. Za studena chytne dobre a kdyz se trosku zahreje tak spatny musim tocit motor tak 8vterin a pak to naskoci. Neresil uz nekdo ten problem? [upravil dne 6/8/09 SALTA] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309GT Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Karburátor jde sopasovat,ale je otázka proč to tam dávat? (jestli to teda chceš do 306ky),jedině snad na styling motoru,pak se tam dělá nejlíp tzv úklid motorového prostoru....viz třeba ten oranžovej Golf III co jezdí Tuning Cup,jistě ho znáš.Jinak karbece se dávali do 309 a myslím i do 405 do starých modelů Jinak ten volnoběh,je tam tuším nějaký čidlo volnoběžných otáček,leda jít po tom,ale radši počkej na někoho kdo se v tom vyzná víc;) [upravil dne 6/8/09 309GT] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 SALTA: Karbec by na to měl jít jít třeba z 205 1.6 a nebo z 305 1.6. Zeptej se Dundeeho, ten to tušim má ve 305ce. Ty vysoký otáčky bude pravděpodobně způsobovat vadné teplotní čidlo a nebo mě ještě napadá vadnej volnoběžnej ventil. Je to takovej váleček zlatavé barvy na vršku motoru. Vede do něj tušim třípinovej (nebo čtyřipinouve?) konektor a dvě tlustý hadice. Občas se buď cekne, nebo v něm odejde jedno vinutí a pak se odmítá hejbat. [upravil dne 6/8/09 Mef] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.