Jump to content

rozdíl mezi 1.4 a 1.6


wooody
 Share

Recommended Posts

lidi jakej je rozdíl mezi 1.4 a 1.6 ve 306ce???? objem tam je nahnanej vrtáním nebo zdvihem? jestli je zdvihem tak by sel překopat spodek z 1.6 do 1.4 nebo ne??? protože když bude zdvihem tak to bude udělaný na klice a ta by mohla jít přehodit?? nebo je to zase kokotina co sem vymyslel??

Link to comment
Share on other sites

:) no taky si myslim.... spis mi zajima jestli muzu bez problemu vyhodit motor 1,6 KDY a dat tam 1,4 BDY. jestli vse sedi (mam doma 1,4venku a v aute 1,6)..... Je to sice citroen ZX ale tak urcite ty motory nekdo prohazoval i ve 306ce. nebo ne??

[upravil dne 5/8/09 SALTA]

Link to comment
Share on other sites

SALTA: Ty kódy jsi napsal obráceně. BDY je 1.6 a KDY je 1.4:aut Ty motory důvěrně znám. Jedem KDY má brácha ve 205 a BDY mám v jedně 405. Pokud je budeš chtít mezi sebou prohodit, tak to znamená kompletně vyměnit celou elektriku motor a minimálně začátek výfuku, protože KDY je motor TU a BDY je XU. KDY má výfuk vyvedený \"předkem\" motoru, roura se stáčí pod motor a teprve potom jde pod auto, kdežto BDY má výfuk vedený \"zadkem\" motoru rovnou pod auto.

Link to comment
Share on other sites

mef: jenom jsem se ujistoval kdyz uz se tu nekdo o tom bavil

ale jinak diky. jeste se zeptat slo by na tu 1,6ku dat karburator?

Driv se ty 1,6 delali s karb ne? ale zajima mi z jakeho auta to vzit.

A dalsi dotazek ta 1,6ka ma takovej problemek ma vysokej volnobeh a velkou spotrebu. Za studena chytne dobre a kdyz se trosku zahreje tak spatny musim tocit motor tak 8vterin a pak to naskoci. Neresil uz nekdo ten problem?

[upravil dne 6/8/09 SALTA]

Link to comment
Share on other sites

Karburátor jde sopasovat,ale je otázka proč to tam dávat? (jestli to teda chceš do 306ky),jedině snad na styling motoru,pak se tam dělá nejlíp tzv úklid motorového prostoru....viz třeba ten oranžovej Golf III co jezdí Tuning Cup,jistě ho znáš.Jinak karbece se dávali do 309 a myslím i do 405 do starých modelů

Jinak ten volnoběh,je tam tuším nějaký čidlo volnoběžných otáček,leda jít po tom,ale radši počkej na někoho kdo se v tom vyzná víc;)

[upravil dne 6/8/09 309GT]

Link to comment
Share on other sites

SALTA: Karbec by na to měl jít jít třeba z 205 1.6 a nebo z 305 1.6. Zeptej se Dundeeho, ten to tušim má ve 305ce.

Ty vysoký otáčky bude pravděpodobně způsobovat vadné teplotní čidlo a nebo mě ještě napadá vadnej volnoběžnej ventil. Je to takovej váleček zlatavé barvy na vršku motoru. Vede do něj tušim třípinovej (nebo čtyřipinouve?) konektor a dvě tlustý hadice. Občas se buď cekne, nebo v něm odejde jedno vinutí a pak se odmítá hejbat.

[upravil dne 6/8/09 Mef]

post-0-14109608759029_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...