mysak Odesláno 5. srpen 2009 Sdílet Odesláno 5. srpen 2009 mám v autě zabudované přídavné topení z výroby - PŘÍDAVNÉ TOPENÍ AUTOMATICKÉ , kde bych ho našel? je to pod spolujezdcem dole? Na co to funguje, na naftu nebo elektriku? Zapíná se asi s klíčkem v zapalování? Díky P307SW 1.6 Hdi 80 kW FAP 2004 Upraveno - ten Caps Lock při psaní názvu přiště vynech! Díky, Béďa [upravil dne 5/8/2009 Béďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 15. říjen 2010 Sdílet Odesláno 15. říjen 2010 já to tam mám dle servisboxu také... 307 1.6HDi 2006...co to je, na co to je, jak to funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janci.b989 Odesláno 15. říjen 2010 Sdílet Odesláno 15. říjen 2010 Zrejme sa jedná o nejaký typ nezávislého kúrenia ktoré sa dá zapínať na diaľku alebo nastaviť v časových intervaloch cez nejaký doplnkový ovládač alebo cez mobilný telefón.Motor môže byť vypnutý a kedykoľvek si zvolíte program tak vám to začne vykurovať auto.Pracuje to na princípe spaľovania nafty zrejme.ak je to tak máte to dobré a zrejme za nejaký príplatok vám to spojazdnia v Peugeote. Ináč cena nezávislého kúrenia stojí okolo 1 000 euro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 15. říjen 2010 Sdílet Odesláno 15. říjen 2010 urcite to ide len pri nastartovanom motore...bud to ohrieva vzduch za ventilatorom klimy alebo chladiacu kvapalinu v okruhu mam to aj ja a este som neprisiel na to ktory z tych dvoch moznosti to je [upravil dne 15/10/10 od shark734] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janci.b989 Odesláno 16. říjen 2010 Sdílet Odesláno 16. říjen 2010 To nemusí byť tak bo druhy nezávislých kúrení pokiaľ to je i to tak fungujú na princípe spaľovania nafty napríklad ako bufík u starých autobusoch Karosách a motor nemusí byť naštartovaný.Ale keď tak sa treba informovať u výrobcu a ten povie presne na čo to slúži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
A-daS Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 Ahoj, už někdo víte co přesně znamená to \"přídavné topení automatické\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cas Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 jedná se o nezávislé topení, u volva to funguje tak, že u teploty pod 5st, se zapne tzv. bufik a ohřeje vodu, popřípadě po dohrání SW je možné tento bufik používat normálne jako nezavislé topení i při vypnutém motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
A-daS Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 já si právě myslím,že tam bufík nebude,podle mě tam bude něco elektrického. Bufík by musel jít přece slyšet a pochybuju o tom,že by Peugeot montoval bufíky do 307. Ale podle VIN tam nějaké přídavné topení mám. Kde jinde ten bufík hledat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cas Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 nechce se mi věřit, že by tam byla nějaká jen spyrála v hlavě,která by ohřívala vodu, ale i to by mohlo být, jelikož se nejedná o vozidlo do severských oblastí. U Volva to mám řešeno nezávislím topením, které je v levo u řidiče v podběhu, když se teda rozhodne ohřít vodu, vypada to jako by hořelo auto, nebo jak Tatra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
A-daS Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 To je právě ono. Bufík by se musel nějak projevit. Alespoň by musel hučet. Kolega z práce co má sharana, tak ten když vypne motor, tak jde slyšet jak bufík ještě chladí. U mě nic. Prostě ticho. Auto topí velice rychle,cca po jednom kilometru, nebo stačí mít tak 3-4minuty nastartováno. Ale jak to topí,to netuším. Ale motor se mi neohřeje co dojedu do práce cca 8 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
A-daS Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 ještě dodatek, u vybavení interiéru mám napsáno \"podnebí - země s chladným podnebím\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyno Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 tak podle servisboxu tam to pridavne topeni automaticke mam taky jen nevim kde je , ale nejspis to bude nekde za ventilatorem topeni pred nebo za radiatorem kamos ma vrakac peugeot a dal mi kdysi takovej topnej panel vypada jako zmenseny radiator bylo to ze 406ky vedou do toho ctyri silny kabely a udajne to ma 1000w... ale je fakt ze HDI mi topi po chvilce driv jsem mel klasik turbo d a to je nesrovnatelny urcite nekdo hodi nakres kde to topeni je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
A-daS Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 No,něco vedle chladiče mám,jakoby druhý malý chladič, jen si nejdem jistý,jestli to je ono,jestli to není něco s klimatizací. Zkusím odpoledne vyfotit a hodit sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 to budes mat intercooler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyno Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 nee to nebude videt je to nekde v tunelu topeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
A-daS Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 přídavné topení někde v tunelu topení? To snad né.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
A-daS Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 To dyno: Ty pod autem nic nemáš? Myslím bufík... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyno Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 nee nemam kdz je v aute bufik musi k nemu byt ovladani .. to tam nikde neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
A-daS Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 no to taky není pravda. Protože sharan co má kolega z práce taky nemá ovládání. Pracuje to automaticky, prý jako přihřívač. Kdyby to chtěl nezávisle,musel by si to nechat předělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cas Odesláno 29. prosinec 2010 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2010 no to taky není pravda. Protože sharan co má kolega z práce taky nemá ovládání. Pracuje to automaticky, prý jako přihřívač. Kdyby to chtěl nezávisle,musel by si to nechat předělat. tak se to montují i na Volva, ovladani to nemá žádné, buď je to nastaveno na určité stupně kdy se to spustí a nebo dohráním SW do řídící jednotka je ovládá přes páčku palubního počítače a tím se to stává pravim nezávislím topením. A nejedná se potom o přídavné topení v palivovém filtru, nebo to už je ten předehřev normálka u všech, nebo druhá otázka proč by potom filtr stál ty 2000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.