Qcko Odesláno 4. srpen 2009 Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 Ak niekto vie, moze mi napisat, ake moze mat zasuvka zapalovaca dovody na prebijanie? (jedna sa o VW passat, ale to je asi jedno:roll )... ...resp. moze to byt sposobene bordelom (presnejsie popolom z cigariet)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 4. srpen 2009 Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 jako ze se zkratuje ? nejsou tam jen nejak zdeformovane kontaktni plechy ? popel, pokud ho tam neni opravdu vrstva a neni jeste navic vlhky to delat nebude, ale vycistenim muzes zacit [upravil dne 4/8/09 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 4. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 Samozrejme, vycistenim zacnem:super Prejavuje sa to proste tak, ze ked je tam zapojene zariadenie s vlastnou poistkou, tak po case (20-30 minut) poistka praskne:( ...toz jedine co ma napadlo je prebijanie, tie plechy tam pozriem:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 4. srpen 2009 Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 Keby to bolo plechmi tak poistka zhorí okamžite. Akú poistku má zariadenie? Nemá náhodou väčší odber ako znesie zásuvka? Máš pre zásuvku poistku aká tam patrí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnGin Odesláno 4. srpen 2009 Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 to určitě nemůže být \"probíjením\" a nebo popelem od cigaret. Může to souviset s vyšším napětím, ale spíše to bude problém toho konkrétního zařízení (buď je v něm nějaký problém a žere větší proud, než se kterým výrobce počítal a nebo prostě výrobce poddimenzoval pojistku). mezi zařízení a zapalovač vlož ampérmetr a změř proud, který to žere (pozor, ať nevyskratuješ zapalovač!). A porovnej to s údajem na pojistce. Případně změř napětí v zapalovači. Dělá to při běžícím motoru nebo i při chcípnutém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnGin Odesláno 4. srpen 2009 Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 když jsem reagoval, tak jsem myslel, že mluvíš o pojistce v tom zařízení. Je to tak? Nebo praská pojistka v pojistkový skříni? (pak by platily otázky od AnotherOne;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 4. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 Tak som tu... jedna sa o poistku v zariadeni, presnejsie v transmitteri...je tam 0,5A poistka, ja mam ten isty a frci nonstop v pohode... ...robi to aj pri vypnutom aj pri zapnutom motore, to je jedno, inak poistka je v aute aka ma byt (20A)... ...preto jedine co ma napadlo je prebijanie, moze byt skrat? Alebo zly kontakt a pri otrase (zavretie dveri na aute a pod) \"prebije\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. srpen 2009 Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 Prvně změř napětí za stejných podmínek, kdy ta pojistka přehoří. Pokud je v normálu, tj. cca 12,6 - 13,4 V, tak zkus změřit odběr. Vyndej tu pojistku co vypadává a místo ní zapoj ampérmetr a změř proud za stejných podmínek, kdy vyhořela. Dej zprávu a budeme to řešit dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 5. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 5. srpen 2009 Oukej:super ...len neviem, ako dostanem ampermeter do transmittera, kedze poistka je v nom a ked ho zasuniem do zapalovaca tak smitec:ticho ...nejako to prepojim:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 5. srpen 2009 Sdílet Odesláno 5. srpen 2009 Původně zaslal: Qcko ...robi to aj pri vypnutom aj pri zapnutom motore, to je jedno, inak poistka je v aute aka ma byt (20A)... Ak to robí i pri vypnutom motore tak to nemôže byť prebíjaním. Napätie na zásuvke je rovnaké ako v celej sieti auta. Ja by som hľadal chybu v tom zariadení, prípadne v tých nečistotách ktoré môžu spôsobovať prechodový odpor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 5. srpen 2009 Sdílet Odesláno 5. srpen 2009 Prechodový odpor zníži prúd a tým by k zhoreniu poistky došlo neskôr. Jednoznačne je chyba v transmitteri. Skús ho aj v inom aute. Podľa mňa je v prdeli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 5. srpen 2009 Sdílet Odesláno 5. srpen 2009 Vidíte, přehlédl jsem, že to dělá i při vypnutém motoru. Tak to nabíjení néé. Souhlas s AnotherOne a pastorkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Odesláno 6. srpen 2009 Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Jestliže hoří pojistka, může být probém jedině v napětí, což jste správně vyloučili, i když zařízení by mělo bez problémů zvládnout napětí minimálně 14,5V, nebo je problém vždy v zařízení za příslušnou pojistkou. Takže nejspíš transmitter. Jestli máš možnost, vem zařízení na laboratorní regulovaný zdroj a na něm prověř. [upravil dne 6.8.2009 Edison] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 6. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2009 Takze ako domaci kutil som premeral zasuvku aj vsetko co ma napadlo a vsetko je v poriadku, tak som rozobral transmitter a vypadol na mna maly kusok plastu, preskumal som to a minus strajchal o plosak, pri otrasoch mohol trafit aj tu strunku na + ...takze idem kupit poistku a dufam ze bude pohoda, otestujem to:super ...diky za navedenie k cielu (dufam ze uspesnemu:) )... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.