Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dovody prebijania, zasuvka zapalovaca


Qcko

Recommended Posts

jako ze se zkratuje ? nejsou tam jen nejak zdeformovane kontaktni plechy ?

popel, pokud ho tam neni opravdu vrstva a neni jeste navic vlhky to delat nebude, ale vycistenim muzes zacit ;)

[upravil dne 4/8/09 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme, vycistenim zacnem:super

Prejavuje sa to proste tak, ze ked je tam zapojene zariadenie s vlastnou poistkou, tak po case (20-30 minut) poistka praskne:( ...toz jedine co ma napadlo je prebijanie, tie plechy tam pozriem:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to určitě nemůže být \"probíjením\" a nebo popelem od cigaret. Může to souviset s vyšším napětím, ale spíše to bude problém toho konkrétního zařízení (buď je v něm nějaký problém a žere větší proud, než se kterým výrobce počítal a nebo prostě výrobce poddimenzoval pojistku).

mezi zařízení a zapalovač vlož ampérmetr a změř proud, který to žere (pozor, ať nevyskratuješ zapalovač!). A porovnej to s údajem na pojistce. Případně změř napětí v zapalovači.

Dělá to při běžícím motoru nebo i při chcípnutém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som tu...

jedna sa o poistku v zariadeni, presnejsie v transmitteri...je tam 0,5A poistka, ja mam ten isty a frci nonstop v pohode...

...robi to aj pri vypnutom aj pri zapnutom motore, to je jedno, inak poistka je v aute aka ma byt (20A)...

...preto jedine co ma napadlo je prebijanie, moze byt skrat? Alebo zly kontakt a pri otrase (zavretie dveri na aute a pod) \"prebije\" :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvně změř napětí za stejných podmínek, kdy ta pojistka přehoří. Pokud je v normálu, tj. cca 12,6 - 13,4 V, tak zkus změřit odběr. Vyndej tu pojistku co vypadává a místo ní zapoj ampérmetr a změř proud za stejných podmínek, kdy vyhořela. Dej zprávu a budeme to řešit dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Qcko

...robi to aj pri vypnutom aj pri zapnutom motore, to je jedno, inak poistka je v aute aka ma byt (20A)...

Ak to robí i pri vypnutom motore tak to nemôže byť prebíjaním. Napätie na zásuvke je rovnaké ako v celej sieti auta. Ja by som hľadal chybu v tom zariadení, prípadne v tých nečistotách ktoré môžu spôsobovať prechodový odpor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestliže hoří pojistka, může být probém jedině v napětí, což jste správně vyloučili, i když zařízení by mělo bez problémů zvládnout napětí minimálně 14,5V, nebo je problém vždy v zařízení za příslušnou pojistkou. Takže nejspíš transmitter.

Jestli máš možnost, vem zařízení na laboratorní regulovaný zdroj a na něm prověř.

[upravil dne 6.8.2009 Edison]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze ako domaci kutil som premeral zasuvku aj vsetko co ma napadlo a vsetko je v poriadku, tak som rozobral transmitter a vypadol na mna maly kusok plastu, preskumal som to a minus strajchal o plosak, pri otrasoch mohol trafit aj tu strunku na + :mrk ...takze idem kupit poistku a dufam ze bude pohoda, otestujem to:super

...diky za navedenie k cielu (dufam ze uspesnemu:) )...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...