Ondra.fencl Odesláno 3. srpen 2009 Sdílet Odesláno 3. srpen 2009 Nazdar hoši.... tak jsem se vrátil z Itálie.... bylo tam super... ale na Italské dálnici v koloně se mi kousl ventilátor klima a to už taková sranda nebyla při 40 stupních..... myslel jsem že do něj klepnu a že se rozeběhne... ale tentokrát už se nerozeběhl Co s tím??? jinak to 406 vydržela v pohodě nějakých 2500km, jen trochu zlovil s teplotou jak jsme byli naložení... ale zastavovat jsem nemusel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 3. srpen 2009 Sdílet Odesláno 3. srpen 2009 Tak teraz neviem aký ventilátor myslíš. Na chladiči alebo na vetraní. Ak na vetraní tak ho vytiahni a zisti čo s ním je. Aj je zadretý tak rozhýbať alebo vymeniť za druhý. Pochybujem že bude zadretý, to skôr elektrická závada, hlavne ak pomáhalo pobúchanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 4. srpen 2009 Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 ak pobuchanie tak potom kotva je zla, ako mne ked odislo cerpadlo na naftu v nadrzi. Predym stacilo parkrat buchnut a potom uz ani to nepomohlo. peter klamo ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 4. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 no myslel jsem ventilátor uvnitř u spolujezdce na větrání...... a co stojí takovej ventilátor... já tady žádnej nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 4. srpen 2009 Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 Nový stojí v AutoKelly 200 € (cca 5000 CZK) no myslím že to nebude potrebné. Na vrakoviskách sa dajú kúpiť použiteľné za pár korún. Často je na nich zlý elektronický regulátor ale ten ty podľa všetkého nepotrebuješ. Každopádne je treba najprv identifikovať kde presne je závada. Môže to byť iba skorodovaný kontakt priamo na motorčeku alebo zle zasunutý konektor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 4. srpen 2009 Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 nehledě pokud budeš kupovat na vrakáči pozor na ang verzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 4. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 no tak to jsem zvědavej..... ve čtvrtek se na to juknu a uvidím mno..... a náhodou nemáte někdo zkušenosti s měrkou oleje v motoru.... urvalo se mi to kolečko gumové.... zkoušel jsem to přidělat ale motor vše rozehřál a kolečko upadlo úplně... takže nemám měrku dá se to sehnat taky na vrakáči????? [upravil dne 4/8/09 Ondra.fencl] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 4. srpen 2009 Sdílet Odesláno 4. srpen 2009 Mierka sa dá i na vrakáči ale i v Peugeote a cena bola niečo okolo 300 CZK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 14. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2009 Ahoj ahoj.... znovu a znovu Sehnal jsem si nový ventilátior.... u toho měho se nejspíš rozsypal komutátor..... ale... nový neměl kabel k ovládání takže běžel jen naplno.... kabel jsem předělal k tomu dobrému a ventilátor funguje na všechny rychlosti... paráda... ale ventilár nefouká vzduch do kabiny... jakto?? vždyť běží ale do kabiny nic neproudí.. .?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 14. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2009 tak nic.... na to už jsem přišel.... ventilátor je z anglického vozu... tak jsem přehodil plus a mínus a to je v pohodě... ale pro změnu se to rozeběhne jen na plnou rychlost a když se rychlost sníží tak ventilátor zpomalí a asi po 3 vteřinách se vypne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 14. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2009 haloooo. mohl by mi někdo pomoci... mám ventilátor z angličana na automatickou klimu... a když se přepolují ty dva dráty ( červený a černý ) tak to běží jen naplno a po změně rychlosti se vypne.... musí se tam přepolovat ještě něco? Díky moc za odpovědi!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 14. září 2009 Sdílet Odesláno 14. září 2009 Nie je náhodou rozdiel v tvare ventilátora? Potom by si mohol prehodiť ventilátory a motorček nechať zapojený ako bol. Lebo nechápem prečo by sa mal vypínať tak hľadám iné riešenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 14. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2009 je rozdíl v tvaru vrtule.... má ohlé ty lopatky na druhou stranu.... ta vrtule se dá sundat???? pokud jo tak je to v cajku..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 14. září 2009 Sdílet Odesláno 14. září 2009 Určite je demontovatelná. Mal som ju dole. Síce na 405ke ale je to temer rovnaké. Skús to najprv na tej opačnej aby nebola škoda keby si ju zničil. [upravil dne 14/9/09 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 14. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 14. září 2009 no to je jasný .... ale nevím jak na to.. je přidělané na kovovém kolíku a otáčí se spolu s cívkou..... a vypadá že je tam nějak nalisovaná na tom kolíku..... Poraď.... pls..... jezdím už měsíc bez ventilátoru... trvalo to než jsem ho sehnal a teď to stejně nejde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 15. září 2009 Sdílet Odesláno 15. září 2009 Rozebíral jsem ventilátor z XM, (tak jsem chytrý jak rádio), ale postřehy: 1. uhlíky na komutátor nedoléhají kolmo, ale pod úhlem - v podstatě do osy otáčení míří hrana uhlíku, už nevím, jestli náběžná, nebo ta druhá). Z toho plyne, že přepólováním a tedy změnou směru otáčení bude něco špatně - ventilátor se bude točit, ale asi bude mít menší životnost. 2. ve ventilátoru je elektronický regulátor (pod žebrovaným chladičem vedle motorku). Takže jestli jsi přehodil hlavní přívod k ventilátoru, tak tento regulátor je v pytli (zničený) - ale nevadí, máš ještě svůj starý (otázka, jestli pasuje, jestli není zrcadlově). Měl jsi přepólovat jen přívody do samotného motoru, tedy mezi regulátorem a motorem. Závěr: na vrakáči Tě odrbali, a s reklamací to bude blbé, protože jsi zřejmě odpálil regulátor na koupeném ventilátoru. Rešení: na vrakáči koupit jiný, správný ventilátor. A příště už budeš chytřejší a můžeš poskytovat rady jako já...:mad::) [upravil dne 15.9.2009 P607Olda] PS: teď jsem si přečetl, že píšeš \"na všechny rychlosti\". Zřejmě máš manuální klimu a několik předřadných odporů? Na ovladači v kabině máš několik stupňů? Pak by neměl být elektronický problém s přepólováním. [upravil dne 15.9.2009 P607Olda] PPS: motorek se dá vytáhnout z krytu (silou, vrazit šroubovák do prostoru jak vycházejí kabely, za čelo motoru a dlouze páčit). Zkontroluj komutátor a uhlíky. Já jsem dával uhlíky z vrtačky, ale pak jsem se dozvěděl, že na 220 V jsou moc tvrdé, že je lepší si sehnat uhlíky do startéru a obrousit je. Je to všechno zdánlivě nerozebiratelné, ale to víš, v nouzi jde všechno. [upravil dne 15.9.2009 P607Olda] [upravil dne 15.9.2009 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 15. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2009 tak a je to Ventilátor šlape jak hodinky.... naštěstí jsem ho neodpálil......přehodil jsem dráty mezi regulátorem a motorkem a ještě jsem vyměnil vrtule a dal tam tu moji ze starého... a fouká to super... Děkuji za rady!!!! VŠEM:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 15. září 2009 Sdílet Odesláno 15. září 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.