Misak206 Odesláno 31. červenec 2009 Sdílet Odesláno 31. červenec 2009 čaute, pls nevíte někdo radu čím by mohla být způsobena vyšší spotřeba, po městě kombinovaná cca 8 litrů.když jedu na dálnici svižněji nad 130 tak leze taky nad 8 litrů. spotřeba je spočítaná i podle PP. rok 11/2002, najeto 180tis. čidlo teploty nepomohlo, jen PP po jeho výměně reaguje rychleji na ubrání plynu, čili se nedrží¨tak dlouho vyšší udáj na PP ikdyž spotřeba je už nižší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 31. červenec 2009 Sdílet Odesláno 31. červenec 2009 a auto jede pořád stejně jako dřív? kouří? normální spotřeba to každopádně neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misak206 Odesláno 15. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2009 Vyměněno preventivne čidlo teploty, nová váha vzduchu (za 1300 byl byl blbé kdybych ju nevzal od siemensa) - auto nekouří, jede úplně normálně. Na dovolenou plně naložený to vzalo po dálnici při 130km/h a okreskách na slovensku cca 110km/h spotřebu cca 6,9 litru - spočítáno. ted po městě to nemám ještě spočítaný - ale bude to zhruba stejně. Zjišťoval sem u známých s různými TD (VW, Nissan, Škoda) - mají úplně stejnou spotřebu. Dle stylu jízdy jim to po městě při trochu ostřejší jízdě vezme i 9,5, při klidnější 7,5. Pochybuju že by všechny TD u mých známých měli také něco v pr.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misak206 Odesláno 15. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2009 navíc nejezdím na spotřebu, ale svižněji (ne brzda - plyn). a auto jezdí na 17kách 205/40. A vstřiky taky zkontrolovány - plus mínus 2 mm byl rozdíl co vraceli do přepadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.