Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kola vs. gumy


Gash

Recommended Posts

pokud maš od tech kol typový list tak není problém je zapsat do tp.

policajti si prý mužou zjistit jestli máš kola zapsaný nebo ne.

při nehodě je to na tom na koho narazíš. ptal jsem se jednoho likvidátora škod jestli se dívají na rozměr kol a řikal že se koukají jen na vzorak. ale je to o lidech.

ja jezdím na kolech který nemám v tp už přes dva roky a nikdy jsem problém neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s temahle gumama ta 1,8 16V pojede hooooodne spatne, auto uplne ztrati dynamiku, rozjezdy jsou znatelne pomalejsi, naopak pri brzdeni je zase hodne znat, ze jsou na tyhle kola slaby brzdy, mel jsem 205/55 R16 a sly pryc pac to nejelo a nebrzdilo ( dost neprijemne me to prekvapilo na dalnici hned prvni den po vymene, kdy jsem potreboval zabrzdit a brzdny ucinnek na ktery jsem byl zvykly predtim nekam zmizel uplne dopryc, jeste ze byl tenkrat volnej vedlejsi pruh, mel jsem strach ze nedobrzdim, vymenil jsem pak radsi vetsi brzdy z 2,0 16V) a zralo to tak o 1litr/100km vic. rozhodne NEDOPORUCUJU ac to auto pak pekne vypada, nestoji to za to, tot muj nazor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží na tom na co auto používáš a na tom,jakej má auto krouťák.Dávat třeba 10x18\" na Fabii HTP je blbost,ale jestli to máš ne vzhled,tak je ti to pak jedno že to nejede.Ale třeba 3.0 V6 se s tím docela popere.Znát to bude,ale myslím že né nijak extrémně.Navíc to pak líp sedí a líp vypadá....ale s těma brzdama souhlasím na 1000%.....taky můj názor:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemam auto jenom na vzhled, jezdim s nim, a hodne, uz ted se mi zdaji brzdy slaby na velikost auta, premyslim taky o nejakych silnejsich, ale nevim na kolik by me to stalo, a jak je to proveditelny, ale muj servisman by to urcite asi vedel. Ja chci ab ymi to jelo, a myslim ze 1.8 16V i docela jede, predtim sem mel skodu 120L a rozdil je obrovsky. Jenom mam takovou myslenku, ktera si myslim je docela logicka. Ted tam mam 15 plechace a gumy 195/65 prumer 15, Lity kola sou lehci, nez plechace, takze nejaky gramy dolu. Takze tam dam 17 kola a pneumatiky 215/40 prumer 17. Ta guma je sirsi o 2 cm, coz urcite prida na spotrebe, ale auto bude lepe sedet, a pokud budu chtit vyuzit potencial brzdne plochy pneu, jsou urcite potreba silnejsi brzdy. Ale jelikoz tam dam gumu 215/40, tak ta guma je o 2cm uzsi v polomeru, celkem tedy o 4 cm, cili se zmensi valivy odpor, takze by mela spotreba naopak klesnout. Kdyz to secteme, tak laicky receno moc litru to neprida, jestli vubec nejakej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud 260 tak tam bez problémů dostaneš 283 z 2,0 nebo 2,0 HDI

to se ti jen zdá že to jede. ja taky přesedl ze 120 do 1,8 a byl jsem unesenej. ted mi to příjde že to skoro nejede. měl jsem na sve 406 225/55/16 a už bych tak široký gumy nikdy nechtěl:bojim sedí to sice pěkně ale je to hodne liný. na 1,8 tak max 205 aby to trochu jelo.

[upravil dne 28.7.2009 čakom]

[upravil dne 28.7.2009 čakom]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já taky vyměnil brzdy za větší z 2.0HDi, kvůli tomu co popsal Ferry. Teď to brzdí se 17\" řekl bych hodně podobně tomu co s menšíma brzdama na 16\"... Pneu mám 205 a příště dám nejspíše taky. :)

Jinak strejda má na zelený 406 1.8 16V 81kw kola 225/50 R16 a jede a brzdí mu to hodně dobře, možná víc jak mě. :aut:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 Gash: myslet si, že litá kola jsou lehčí než plecháže je bohužel naivní. Sice se tomu říká \"kola z lehkých slitin\", ale zkus si potěžkat plecháč a lité kolo (klidně i ve stejné velikosti, třeba 15\") Opravdové elektrony jsou jen ty závodní, které jsou super tvrdé a 18\" jsem zvedl na jednom prstu, jak byla lehká. Co se běžně prodává jako kola z lehkých slitin jsou jen efektová záležitost, nikoli úspora váhy při maximální tvrdosti. Za opravodvý elektron bys utratil od 20.000,- Kč/kolo a více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: destiny

2 Gash: myslet si, že litá kola jsou lehčí než plecháže je bohužel naivní. Sice se tomu říká \"kola z lehkých slitin\", ale zkus si potěžkat plecháč a lité kolo (klidně i ve stejné velikosti, třeba 15\") Opravdové elektrony jsou jen ty závodní, které jsou super tvrdé a 18\" jsem zvedl na jednom prstu, jak byla lehká. Co se běžně prodává jako kola z lehkých slitin jsou jen efektová záležitost, nikoli úspora váhy při maximální tvrdosti. Za opravodvý elektron bys utratil od 20.000,- Kč/kolo a více.

jj, to mozna jo, usetris se zavodnima, s normal asi o moc lehci nebudou, nad tim sem nepomyslel, to vis, rychle a zbesile 1, krasnej film:D:D ale s tema gumama je to logicky, prece jenom valivy odpor sem se ucil ve skole

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...