Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Imobilizer nefunguje, neda sa nastartovat P406


khoobo

Recommended Posts

ee nezjistil, mam jen schemata pro Bosch jednotky, kdezto ty budes mit uz Sagem SL96, v tom konektoru z myho kombika (jednotka Sagem), kterej jsem daval misto puvodniho prelamanyho (jednotka Bosch) bylo taky skutecne par dratu navic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Přidám sem i svůj postřeh, třeba to někomu pomůže :=)

Táta má P306 sedan (1996) ale bez autorádia (teď už s), takže jsem tady na fóru koupil origo autorádio, ale s jiným kódem než je v imobilizéru (kód autorádia jsem znal). Jenže mi nešlo zprovoznit, měl odpojenej imobilizér (tu klávesnici, před šaltrpákou) tak jsme si myslel, jo zapojím immo a pak to třeba půjde a ono prd, podařilo se mi totálně zablokovat immo a auto nešlo nastartovat ani bez immo :-\\ Pamatoval jsem si původní kód do immo, jenže ten nefungoval, říkal jsme si, že když odpojím baterku, tak to třeba taky pomůže a furt nic. Pak se mi najednou podařilo zprovoznit rádio - zadat kód a potvrdit \"6\" a začlo hrát. Jenže co s immo? Furt nešlo startovat. Oni ty blbci mu v servise mu odpojili immo a nastavili jinej 4-místnej kód (kterej mu samozřejmě neřekli) než kód kterej jsem se tam snažil marně dostat. Zkoušel jsem tovární 1111, pak další 2222 až do 9999 pak 1234, 9876 a poslední co tam byli 4416 a 4467, nakonec si říkám, zkusím dát 2000 (jako rok :-) dám 2 a koukám nikde na klávesnici žádná 0 není, takže když už mám 2, napadlo mě tam naklapat sudý čísla 2468 (jako kosočtverec), rozžnula se zelená dioda, no paráda :-) nastartoval jsem, za běhu motoru odpojil immo. Chcípnul motor, znovu natočil už bez immo, a rádio funguje se svým kódem taky :-) (má jiný než immo) Takže immo je odpojené - protože před tím zlobilo startování, a rádio funguje :-) kód do immo jsem mu napsal, tak doufám, že už nebude potřeba. No byla to trefa do černý, ještě prdel, že po každým 3x chybně zadaným kódu jsme museli odpojit baterku, a pak zkoušet znovu :-))

Stálo mě to hodinu nervů, ale už všechno funguje =) sám mám Itala (Bravu 1999) tam vím kde co, ale tady to byla loterie :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsem,

tak mi taky zacal blbnout immo(P 406) r.v.97 ,po nastartovani jsem odpojil klavesnici a auto startovalo,ale jen dvakrat pak uz nic,vratil jsem teda klavesnici zpatky a musel jsem cekat hodinu nez se immo aktivoval,pak jsem ji po startu vyndal zase...auto ujelo 4 km a zdechlo a uz nejde nastartovat.kdyz tam vratim klavesnici tak svitej obe diody a nejde zadat kod :( uz na to nemam nervy,dneska jede do servisu:grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skus este predtym pozriet zvazok kalbov. Urcite prides na chybu. Ja osobne som teda volil radsej variantu vymeny zvazku a vsetko funguje ako hodinky. Praca na cca hodinku, ak mas vsetko potrebne vybavenie. Osobne som zastancom toho, ze ak je nieco v aute tak nech to aj plni svoj ucel. Cize by som klavesnicu neodpajal. Ked sa pokazi klima tiez je najjednoduchsie ju nepouzivat... :cool: Ad servis: Platit servisu fakt tazke prachy, za nieco co aj tak v drvivej vacsine neopravia, len za to ze hutaju, kde by mohol byt problem je teda fakt luxus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 2 měsíce později...

Ahoj lidi,když to tak čtu tak mám něco podobnýho,na imu mi po zadání kódu svítí červená i zelená ledka,na palubce mi zase nesvítí dobíjení a nastartovat nejde,myslíte že to bude těma kablíkama_

[upravil dne 26/1/10 packal]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Buďto kablíky nebo to dělají špatné kontakty (zoxydované) na baterce nebo je kaput imo. Možností je povícero.

Kontrolka dobíjení se před startem nerozsvítí? Může bejt KO jen žárovička. Pokud je OK skusil bych nějakýho autoelektrikáře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska budu dávat novou baterku až mi ji přivezou,ale v tom mrazu rozdelávat palubovku se mi nechce,kontrolka se mi před startem nerozsvítí a ani si neuvědomuju,jestli mi svítila:myslim,mám ho teprve 14 dní,dříve jsem měl P 405 D 88 a tam jsem problem neměl nikdy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahoj lidičkové,tak už konečně jezdím,v orig. servisu si s tím lámali hodně dlouho hlavu:myslim,a verdikt zněl:šíleně blbá kombinace průserů a náhod.Začalo to,že upadlo nárazové čidlo,které zamotalo obvody v ŘJ,následně se zbláznil imo a zblokoval čepadlo,jezdím bez ima,nárazového čidla.Oprava toho všeho byla odhadnuta na cca 20-30tis.Kč a musel bych dát nové čidlo,nový imo a nechat to všechno počítačově spárovat.Nyní mě to stálo 7040Kč,láhev vína a rumu. A L E

J E Z D Í M !!!!

[upravil dne 13/2/10 packal]

[upravil dne 13/2/10 packal]

[upravil dne 13/2/10 packal]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...