khoobo Odesláno 8. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2009 Pocuj Ferry este jeden dotaz. Ta schema co si mi poslal - nie je tam obsadeny pin 2 a 10 na konektore klavesnice. Ja ho mam vsak na konektore obsadeny. Nemas este nejaku \"inu\" schemu kde by boli obsadene aj tieto 2 pozicie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. září 2009 Sdílet Odesláno 8. září 2009 muzu se podivat, ale myslim ze jsem mel jen tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
khoobo Odesláno 10. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2009 Zistil si nieco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. září 2009 Sdílet Odesláno 10. září 2009 ee nezjistil, mam jen schemata pro Bosch jednotky, kdezto ty budes mit uz Sagem SL96, v tom konektoru z myho kombika (jednotka Sagem), kterej jsem daval misto puvodniho prelamanyho (jednotka Bosch) bylo taky skutecne par dratu navic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m4tes87 Odesláno 28. říjen 2009 Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 Přidám sem i svůj postřeh, třeba to někomu pomůže :=) Táta má P306 sedan (1996) ale bez autorádia (teď už s), takže jsem tady na fóru koupil origo autorádio, ale s jiným kódem než je v imobilizéru (kód autorádia jsem znal). Jenže mi nešlo zprovoznit, měl odpojenej imobilizér (tu klávesnici, před šaltrpákou) tak jsme si myslel, jo zapojím immo a pak to třeba půjde a ono prd, podařilo se mi totálně zablokovat immo a auto nešlo nastartovat ani bez immo :-\\ Pamatoval jsem si původní kód do immo, jenže ten nefungoval, říkal jsme si, že když odpojím baterku, tak to třeba taky pomůže a furt nic. Pak se mi najednou podařilo zprovoznit rádio - zadat kód a potvrdit \"6\" a začlo hrát. Jenže co s immo? Furt nešlo startovat. Oni ty blbci mu v servise mu odpojili immo a nastavili jinej 4-místnej kód (kterej mu samozřejmě neřekli) než kód kterej jsem se tam snažil marně dostat. Zkoušel jsem tovární 1111, pak další 2222 až do 9999 pak 1234, 9876 a poslední co tam byli 4416 a 4467, nakonec si říkám, zkusím dát 2000 (jako rok :-) dám 2 a koukám nikde na klávesnici žádná 0 není, takže když už mám 2, napadlo mě tam naklapat sudý čísla 2468 (jako kosočtverec), rozžnula se zelená dioda, no paráda :-) nastartoval jsem, za běhu motoru odpojil immo. Chcípnul motor, znovu natočil už bez immo, a rádio funguje se svým kódem taky :-) (má jiný než immo) Takže immo je odpojené - protože před tím zlobilo startování, a rádio funguje :-) kód do immo jsem mu napsal, tak doufám, že už nebude potřeba. No byla to trefa do černý, ještě prdel, že po každým 3x chybně zadaným kódu jsme museli odpojit baterku, a pak zkoušet znovu :-)) Stálo mě to hodinu nervů, ale už všechno funguje =) sám mám Itala (Bravu 1999) tam vím kde co, ale tady to byla loterie :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovarna Odesláno 29. říjen 2009 Sdílet Odesláno 29. říjen 2009 Ahoj vsem, tak mi taky zacal blbnout immo(P 406) r.v.97 ,po nastartovani jsem odpojil klavesnici a auto startovalo,ale jen dvakrat pak uz nic,vratil jsem teda klavesnici zpatky a musel jsem cekat hodinu nez se immo aktivoval,pak jsem ji po startu vyndal zase...auto ujelo 4 km a zdechlo a uz nejde nastartovat.kdyz tam vratim klavesnici tak svitej obe diody a nejde zadat kod uz na to nemam nervy,dneska jede do servisu:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
khoobo Odesláno 29. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2009 Skus este predtym pozriet zvazok kalbov. Urcite prides na chybu. Ja osobne som teda volil radsej variantu vymeny zvazku a vsetko funguje ako hodinky. Praca na cca hodinku, ak mas vsetko potrebne vybavenie. Osobne som zastancom toho, ze ak je nieco v aute tak nech to aj plni svoj ucel. Cize by som klavesnicu neodpajal. Ked sa pokazi klima tiez je najjednoduchsie ju nepouzivat... Ad servis: Platit servisu fakt tazke prachy, za nieco co aj tak v drvivej vacsine neopravia, len za to ze hutaju, kde by mohol byt problem je teda fakt luxus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovarna Odesláno 29. říjen 2009 Sdílet Odesláno 29. říjen 2009 na oko je to v poradku,jeste ty kabely premerim,jestli nejsou prelamany v buzirce:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovarna Odesláno 14. listopad 2009 Sdílet Odesláno 14. listopad 2009 zdravim,konecne vyreseno,kabely to nebyly,odesel komplet imo. dal jsem to do Peugeot-Činěves,tam mi ho vyparali z cerpadla a bylo (1900kč),ted startuju bez kodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packal Odesláno 26. leden 2010 Sdílet Odesláno 26. leden 2010 Ahoj lidi,když to tak čtu tak mám něco podobnýho,na imu mi po zadání kódu svítí červená i zelená ledka,na palubce mi zase nesvítí dobíjení a nastartovat nejde,myslíte že to bude těma kablíkama_ [upravil dne 26/1/10 packal] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 26. leden 2010 Sdílet Odesláno 26. leden 2010 Buďto kablíky nebo to dělají špatné kontakty (zoxydované) na baterce nebo je kaput imo. Možností je povícero. Kontrolka dobíjení se před startem nerozsvítí? Může bejt KO jen žárovička. Pokud je OK skusil bych nějakýho autoelektrikáře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packal Odesláno 27. leden 2010 Sdílet Odesláno 27. leden 2010 Dneska budu dávat novou baterku až mi ji přivezou,ale v tom mrazu rozdelávat palubovku se mi nechce,kontrolka se mi před startem nerozsvítí a ani si neuvědomuju,jestli mi svítila:myslim,mám ho teprve 14 dní,dříve jsem měl P 405 D 88 a tam jsem problem neměl nikdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
khoobo Odesláno 27. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2010 Kazdopadne vyber klavesnicu immo, odpoj konektor a skontroluj kabelaz na konektore. Zvkliekni aj tu ciernu pletenu ochranu co je na zvazku pred konektorom a prezri aj kabliky ci nie su poskodene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packal Odesláno 27. leden 2010 Sdílet Odesláno 27. leden 2010 Zapracuju na tom a dám vědět,zatím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packal Odesláno 30. leden 2010 Sdílet Odesláno 30. leden 2010 Tak,baterka je nová,kablíky dobré,pořád svítí červena i zelená,tak nevím,asi servis peugeotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packal Odesláno 13. únor 2010 Sdílet Odesláno 13. únor 2010 Ahoj lidičkové,tak už konečně jezdím,v orig. servisu si s tím lámali hodně dlouho hlavu:myslim,a verdikt zněl:šíleně blbá kombinace průserů a náhod.Začalo to,že upadlo nárazové čidlo,které zamotalo obvody v ŘJ,následně se zbláznil imo a zblokoval čepadlo,jezdím bez ima,nárazového čidla.Oprava toho všeho byla odhadnuta na cca 20-30tis.Kč a musel bych dát nové čidlo,nový imo a nechat to všechno počítačově spárovat.Nyní mě to stálo 7040Kč,láhev vína a rumu. A L E J E Z D Í M !!!! [upravil dne 13/2/10 packal] [upravil dne 13/2/10 packal] [upravil dne 13/2/10 packal] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.