peugeot09 Odesláno 11. červenec 2009 Sdílet Odesláno 11. červenec 2009 Přeju dobrý večer. Už od prvního dne, kdy jsem si dvěstěšestku přivezl domů, mi hrozně vadí jedna věc-posilovač řízení. To jsem u svého předchozího auta neměl a vůbec mi to nechybělo, ba naopak. Teď s tím každodenně zápasím. Ovládání je s posilovačem strašně necitlivé, skoro mi přijde, že si to auto jezdí kam chce. Mám už na něm naježděno skoro 5 tisíc kilometrů a je to furt to samý jak můj první kilometr v tomhle autě. Nedá se ten posilovač nějak vypnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JuloI Odesláno 12. červenec 2009 Sdílet Odesláno 12. červenec 2009 keby sa dal vypnut tak s tym volantom ani nepohnes:)) teda pri parkovani myslim. Ale podla mna to chodi vyborne a vobec sa mi nezda ze by auto islo kam chce ono ale len tam kam chcem ja. Je otazka ci mas ten posilnovac v poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 12. červenec 2009 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2009 Než jsem si koupil dvěstěšestku, jezdil jsem ve stošestce bez posilovačče a šla ovládat absolutně skvěle. Měl jsem pocit, že mě auto poslouchá na slovo, navíc na nerovnostech neodskakovalo. Dvěstěšestka je zcela v pořádku, hned po koupi jsem ji dal do servisu, ať provedou standartní údržbu a najdou závady, extra jsem zmiňoval, ať zkontrolují řízení (včetně tlumičů). Nic nenašli, prý jede perfektně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 12. červenec 2009 Sdílet Odesláno 12. červenec 2009 Vypnúť to nejde lebo potom by šlo riadenia veľmi ťažko. Riešením by bolo kompletné odstránenie a výmena prevodky riadenia za typ bez posilovača. Cena cca 8 - 10 000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gitarista001 Odesláno 12. červenec 2009 Sdílet Odesláno 12. červenec 2009 Původně zaslal: peugeot09 Přeju dobrý večer. Už od prvního dne, kdy jsem si dvěstěšestku přivezl domů, mi hrozně vadí jedna věc-posilovač řízení. To jsem u svého předchozího auta neměl a vůbec mi to nechybělo, ba naopak. Teď s tím každodenně zápasím. Ovládání je s posilovačem strašně necitlivé, skoro mi přijde, že si to auto jezdí kam chce. Mám už na něm naježděno skoro 5 tisíc kilometrů a je to furt to samý jak můj první kilometr v tomhle autě. Nedá se ten posilovač nějak vypnout? Ja nemam posilnovac. Problemom je len otacanie na mieste. Inak to ide pomerne lahko. Bez posilnovaca je vyhoda cez zimu ked sa auto dostane do smyku a lepsie citim kedy predne kolesa zacnu drzat stopu.Inak sa mi nieco mari ze to tu uz bolo rozoberane a asi Pastorek vravel ze by tam mal byt nejaky ventil na riadenie prietoku oleja cez posilnovac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grepo Odesláno 12. červenec 2009 Sdílet Odesláno 12. červenec 2009 Da sa na posilovaci nejakym sposobom nastavit ako intenzitou ma pomahat? Totizto niekedy mam pocit ako keby ten posilovac nefungoval. Najviac som to pocitil ked som presadol z firemneho passata spat do mojej 206. To vyzeralo ako keby ta 206 ani posilovac nemala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 12. červenec 2009 Sdílet Odesláno 12. červenec 2009 Passat má trochu predimenzovaný účinok. Inak sa dá účinok nastaviť pretlakovým ventilom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Don Martinez Odesláno 13. červenec 2009 Sdílet Odesláno 13. červenec 2009 Původně zaslal: Grepo Da sa na posilovaci nejakym sposobom nastavit ako intenzitou ma pomahat? Totizto niekedy mam pocit ako keby ten posilovac nefungoval. Najviac som to pocitil ked som presadol z firemneho passata spat do mojej 206. To vyzeralo ako keby ta 206 ani posilovac nemala. Podobnej problém jsem teď měl potom, co jsem vrátil po tejdnu půjčenou Fábii - tam se dal volant ovládat malíčkem, u 206ky mám pocit, že jde volant podstatně víc ztuha... Problém je, že jsem auto bez posilovače v životě neřídil, tak nevím, jestli mají Škodovky tak přeposilovaný řízení, nebo můj posilovač odešel do kytek ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 17. červenec 2009 Sdílet Odesláno 17. červenec 2009 U 206ky s posilovačem jsem nikdy problém neměl. Řízení je přesné a velmi dobře informuje o všem, co se na těch pár centimetrech gumy, co to auto drží na silnici, děje. Nějak si neumím představit, co za necitlivost máš na mysli. Don Martinez: ano, oproti přeposilovaný Fábii je řízení ve 206 výrazně tužší, což u posilovače bez progresivního účinku považuju za plus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 18. červenec 2009 Autor Sdílet Odesláno 18. červenec 2009 Dneska k večeru jdu ke známému do dílny. Řeknu mu o tom přetlakovém ventilu, snad něco vymyslí. Díky lidičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 19. červenec 2009 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2009 Známý s tím včera něco provedl. Na těch pár km, co jsem včera zkoušel ujet bylo úplně evidentní, že to zatáčí mnohem lépe, navíc už autíčko neodskakuje na nerovnostech (volant není tak citlivý). Dneska mám před sebou 100km, pak poreferuju. Zatím mockrát děkuji. [upravil dne 19/7/09 peugeot09] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rado-S16 Odesláno 20. červenec 2009 Sdílet Odesláno 20. červenec 2009 Skus zistit co ti s tym porobil.....ja som dolial do serva kvapalinu lebo bola na minime a teraz sa zabaca citelne lahsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NO3IA Odesláno 20. červenec 2009 Sdílet Odesláno 20. červenec 2009 a co se tam přesně teda dolívá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 1. červen 2013 Sdílet Odesláno 1. červen 2013 a co se tam přesně teda dolívá? dolieva sa tam olej do posilnovaca, alebo olej do automatickych prevodoviek. Byvaju tri druhy, zlty, zeleny, cerveny. Oktavky a moja 406ka maju cerveny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saaw Odesláno 1. červen 2013 Sdílet Odesláno 1. červen 2013 kde sa nachadza ten ventil? je mozne si to nastavit aj \"doma\"? ci treba ist k mechanikovi? lebo ja s tym mavam taky \"problem\" ze ked je posilovac studeny, resp kvapalina v nom, tj napr rano tak ide uplne krasne lahucko. ked potom jazdim a vypnem motor a znova nastartujem tak uz je posilovac o dost tuhsi.. v peugeote mi to vysvetlovali tak ze to je normalne ze pri vyssich teplotach to straca ucinok.. tak ma zaujima ci si mozem ten ventil postelovat aj sam doma a ak ano, tak akym sposobom. dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 3. červen 2013 Sdílet Odesláno 3. červen 2013 - stačí vyměnit olej v servě. Nevím jak u jiných značek ale já olej měním cca 2 roky, záleží kdy volant začne chodit těžce. Pokud si auto lítá ze strany na stranu na silnici a zápasíš s volantem dost možná budeš mít vůli v hřebenu řízení 206 na to celkem trpí. Toto dělá i přepálený olej, nevydrží tam na věky. Vůli poznáš tak že pokud jedeš rovně po pěkné silnici tak volant má vůli dá se s ním trošku točit a kola jsou pořád rovně, to samé i když auto stojí mírně s ním jde otáčet. Potom za jízdy volant drží rovně a auto cestuje protože je tam právě ta vůle. Třeba známej mění olej každej rok má velké těžké auto a tam ten olej dostává zabrat přepálí se a zratí své vlastnosti - potom jde volant ztuha a auto nedrží stopu. Pokud vím tak u 206 se žádným ventilem nic měnit nedá - posilovač je zde čistě mechanická věc která funguje bez jakékoli eletriky. Doporučuji nejdříve vyměnit olej - stejný jako se používá v automatických převodovkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 3. červen 2013 Sdílet Odesláno 3. červen 2013 PS: pokud budeš chtít hřeben bez posilovače, jeden tu mám když jsem předělával já motor ale na servo. Osobně bych si posilovač nechal, vyměnil bych olej pokud nepomůže hřeben řízení nebo servo. Nic víc tam není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kiwir Odesláno 21. září 2013 Sdílet Odesláno 21. září 2013 PS: pokud budeš chtít hřeben bez posilovače, jeden tu mám když jsem předělával já motor ale na servo. Osobně bych si posilovač nechal, vyměnil bych olej pokud nepomůže hřeben řízení nebo servo. Nic víc tam není Prosím Tě, co všechno obnáší předělat motor na servo? Moc tomu nehovím. Pořídil jsem 206ku pro dceru, bohužel bez serva. Myslel jsem, že s 1.1 motorem absence posilovače pro ní nebude problém, ale ono jo:(. Hřeben s posilovačem to je mi jasný, ale co ještě? Kolik peněz si v tom přibližně utopil? Předem díky všem a za vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 21. září 2013 Sdílet Odesláno 21. září 2013 na 1.1 ti prodám komplet systém serva.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 21. září 2013 Sdílet Odesláno 21. září 2013 a co se tam přesně teda dolívá? dolieva sa tam olej do posilnovaca, alebo olej do automatickych prevodoviek. Byvaju tri druhy, zlty, zeleny, cerveny. Oktavky a moja 406ka maju cerveny. asi nečekal 4roky na odpověď, :D tak aspoň pro ostatní dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.