Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Odvzdušnění chladiče


Ladis8

Recommended Posts

Já jedu přesně v opačném sledu.... Hlavně musí vytékat z chladiče.... Potom systém uzavřít, motor zahřát a povolit ještě jednou na tělese termostatu a potom u topení, chladič už ne.... Tlak v systému by měl vyhnat zbytek vzduchu.... Teda pokud je vše ostatní v pořádku.... Jako třeba víčko chladiče/expanzky, s kterým jsem se natrápil u mojí 806ky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S pravděpodobností, hraničící s jistotou....

 

Prostě otevřu všechna odvzdušňovací místa. Naleju kapalinu až vytéká odvzdušněním chladiče a chladič uzavřu. Doleju kapalinu co půjde a uzavřu zbylé dva odvzdušňováky i když z nich nic nepoteče. Uzavřu nalévací hrdlo. Nastartuju a ohřeju motor. Otevřu odvzdušním na tělese termostatu a potom na hadici topení. Vypnu motor a do vychladnutí NEOTEVÍRÁM nalévací hrdlo. Po vychladnutí doladím hladinu a frčím....

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problem je, že když to odvzdušním tak je vse v pořádku do chvile než otevře termostat pak se to nejakym zcela záhadným zpusobem zavzdušní. Hlava mi to nebere a jsem uz v koncích.

 

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano natlakované to je ale bylo mi řečeno že tam tlak musí být. Když mám volnoběh a přidám plyn tak slyším v kabině jak soustavnou cestují bublinky, je to takový nepříjemný zvuk. Plus když otevřu víčko jde voda ven ale jen když to udělám chvíli po vypnutí motoru. Jakmile trochu schladne tak ok. Ono je vše v pořádku do doby než otevře termostat a ten otevře  v 89, normálně auto drží 80 na otvírací teplotu se dostanu jen když chvíli stojím. NA různých forech jsem četl že když bublá topení v autě a nejde to odvzdušnit tak je to těsnění pod hlavou, je nejaka šance že to není těsněním ?

 

Upraveno uživatelem TURPIA
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odvzdušni systém podle postupu člena -Hafity- z pondělí 18.09 hod., pak se jeď projet cca 15 KM a kontroluj na teploměru, zda se motor nepřehřívá (90 je OK) a jestli to normálně topí,  pokud ano, nechej zchladnout motor (cca 20 min.) a zkontroluj hladinu..., první týden kontroluj častěji teplotu za jízdy a hladinu (vždy na studeném motoru!!), dál neřeš a jezdi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to že problém je vyřešen, někde na nějakém fóru tuším že od Opel tam měl klučina stejný problém a doporučili mu vyměnit víčko expanzní nádoby. Dnes jsem koupil nové a za cca 150 km bez problémů. Budu to ještě chvíli pozorně sledovat zda se neztrácí voda ale už to netlakuje  tak snad už to bude ok. Díky kluci za pomoc. 

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha , myslel jsem že ta citace je odpověď na daný koment, psal jsem to z telefonu a tam to není tak přehledné jako na PC 🙂Teď uz na to bud davat pozor. Hafity - jsem si jist, že bych to našel i tady, ja jen že google při popsání projevů vyhodil forum od Opla . Jsem rád, že se mohu obrátit tady na foru s prosbou o pomoc, protože výdy se mi dostalo ochoty pomoct mi 🙂

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...