Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

TLMIČE na 407ke


James007

Recommended Posts

  • O 11 měsíců později...

Caute menil som predne tlmice ajhorne ulozenie.treba este nieco? Lebo lava strana stale neako klepe pri drobnych otrasoch.menil som aj stab.ticky,capy spodne aj horne silenbloky..ale az po vymene tlmicov mam pocit ze to neako klepe...lava strana .su tam z hora neake dorazi abo nieco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...

Ahoj, diely beriem od člena z fóra, volá sa Badisák. Tlmiče ti  vydržali celkom dlho ... ja som menil komplet všetky pri 65000 a vyberal som medzi KYB a Bilstein, a na Bilsteiny bola akcia, tak som ich kúpil. Okrem toho menil aj horné uloženie, dorazy a prachovky, tyčky stabilizátora a spodné čapy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, diely beriem od člena z fóra, volá sa Badisák. Tlmiče ti  vydržali celkom dlho ... ja som menil komplet všetky pri 65000 a vyberal som medzi KYB a Bilstein, a na Bilsteiny bola akcia, tak som ich kúpil. Okrem toho menil aj horné uloženie, dorazy a prachovky, tyčky stabilizátora a spodné čapy.

 

ďakujem za odpoveď...ako si spokojny s Bilstein?....nepocituješ skákanie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem to presne zhodnotiť, pretože som auto krátko po servise obul na 18 a teraz je tvrdšie, ale keď som chvíľu jazdil na zimných 16, tak som necítil žiadny rozdiel a auto si celkom pozorujem a ak by to bol značný rozdiel oproti pôvodným, tak by som si to určite všimol. Auto jazdí skvele a výborne drží, takže u mňa žiadny rozdiel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak podľa mňa 407-ma nikdy nebude tvrdé auto, kým sa tam nedá niečo neoriginálne, ako nastaviteľný KW podvozok. Záleží aj od rozmeru pneu. Ja mám pocit, že aj na tých 18" je auto dosť pohodlné a keď som jazdil na 16", či 17" tak auto krásne plávalo. Myslím si, že je jedno či si vyberieš KYB, alebo Bilstein, pretože oboje sú kvalitné. Takže by som si vybral podľa ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

trochu ozivim toto tema, 

menil sem zadne tlmice, lebo jeden uz trosku hrmotal,  a rozhodel sem sa dat origo z Peugeotu. Na prekvapeni su ty tlmice "maksi", komfortnejsi, narozdil od teho, co mi kazdy hovoril, ze to bude tvrde. Neni. Je to komfortnejsi, coz mi vyhovuje. Ty stare idu hodne tazko zmacknut a dlho im trva nez pistnica vyleze spatky ven. Ty nove lahko zmacnem a rychlejsi pistnica vyleze. Nicmene,  vi mi overit, ci to v Peugeote nejak nepopletli alebo naozaj je to na moje auto podla vin??? (VF36ERHRH21351744) Dik  

toto je fotka stareho tlmicu, resp. stitek:   5936e8edc7fd5_starytlmic407.thumb.jpg.aad6976d53dfad53c55df1a54ae20098.jpg           

 

a foto noveho tlmica a stitek od peugeotu...5936e973b0866_novytlmic.thumb.jpg.532b082ab49076434b98af30c4107f99.jpg

5936e9e0816f2_novytlmic407.thumb.jpg.cb31c29ea07a45070f71a972b018deb8.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Upraveno uživatelem foxo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Mám 407sw 3,0 155Kw a najeto 183 000. V létě mi začalo něco klepat u L.Z kola a po návštěvě servisu se ukázalo, že totálně v háji tlumič. Na tuto motorizaci existuje 6 typů tlumičů a já mám samozřejmě ty nejdražší, elektronicky řízené. Kus pouhých 12 000Kč. Zkoušel jsem je sehnat individuálně, přesně podle označení původního ale bez šance. Peugeot totiž před časem změnil označení tlumičů a tak nezbývalo nic jiného, než je objednat ve Francii. Přišly jako komlpet sestava s pružinami a šrouby a s výměnou mě to přišlo na 27 000,-. Je to paráda, jak to krásně sedí a když přejíždím zvýšené prahy u přechodů, krásně se to houpe, jako loďka na vodě. Při přepnutí do sportovního režimu trochu ztvrdnou ale auto sedí jako přibité.

Doporučuji měnit originální tlumiče, aby zůstaly zachované jízdní vlastnosti vozidla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem jednou byl na takové "kontrole tlumičů", všechny (podle kompjůtru) na 98% v pohodě, než jsem je po 14ti dnech rozmontoval a zjistil že jeden byl ohnutý a druhý vyteklý :D Takže těmhle testům bych moc nevěřil a stejně tak tomu, že tlumiče po 315 tis. km ještě plní svoji funkci ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri 190k jsem menil origo za origo kompletne vsechny tlumice zakoupene v pezo a za tyden je muzu menit znovu. Nyni najeto cca. 225k. Tri nezavysle testy u tri servisu se stejnym obutim a tlaky v pneumatykach ukazal rozdil na tlumici +- 2%. Lp 43%, Pp39%, Lz 51%, Pz 44%. Vysledky beru pozitivne, nejezdim ozralej v protismeru.

Ted je otazka. Jit do pezo a koupit jejich predrazeny tlumice, nebo interfernetovej prodej. Podotykam, cena v pezo za kus je docela brutus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...