Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zvýšení výkonu vs. new motor


beckham-

Recommended Posts

Chtěl bych se zeptat mám 1.4i 206-ku, když jsem ji dostal k 18-tinám nevěděl jsem o motorech vůbec nic, bratr měl 1.2 ibizu (teď má Golf V 1.9 TDI, trošku mi dává na prdel) a rodiče, že už takhle mám silnější auto, takže lepší motor nepřicházel v úvahu, to na úvod, abystě mě hned neodsuzovali.

Po 2 letech ježdění, dostávám každý den větší a větší chuť na něco silnějšího s tím, že nehodlám prodat téměř nové a částečně vytuněnné auto.

Když jedu sám, tak to celkem táhne (dávám plnej), ale jakmile přijde kopec, či plnější auto - zábava končí:myslim

Otázka zní co vyjde levnějc a efektivnějc? Buď nacpat peníze do vylepšení stávajíciho motoru (sání,svody,chiptuning,atd) ?

Nebo new motor například 1.6 16V? (zde nemám páru co to obnáší)

Děkuji všem za rady :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za názory.

1) stávajíci auto prodat nehodlám celkově stálo už 450 000kč, ted bych za něj dostal tak 150 000kč a ještě k tomu to je 2 roky staré jen.

2) mezi 1.4i 55KW a 1.6 16V 80KW je velkej rozdíl v síle.

Proto jsem se ptal na dvě varianty, které jsem napsal.

Prostě z toho auta dostat trochu víc....(síly)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozes tam skusit porobit nejaky filter, atd co si pisal..

najviac to bude ale poznat ked das na mieru vyfuk, to je poznat z tychto \"lacnych\" uprav najviac.. ale pri tvojom objeme to bude malo muziky za vela prachov..

vymenit za 1.6 na tvojom aute prepchatom elektrinou to zrovna jednoduche nebude.. to ta uz lacnejsie vynde kupit 106 s16 len na nakladanie bratovi, a toto mat na normalne jazdenie ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska byl v origo servise a říkal mi technik, že výměna motoru nepřichází v úvahu...lze jen vylepšit těmi úpravami, ale zázrak čekat nemám :bojim Jen to prý lépe bude tahat a pár koniků to bude mít navíc ... (sání, svody a nachipovat - tomu říkal jinak úprava diagnostiky myslim. ) Tak musím přemýšlet:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidi jako ty tu bilo :P ALe neber to zle.

Vymena motora za 1.6 16Ventil je mozna, ale nakladna, s kopu problemami a nelegala. Nikdo ty neschvali, druhej motor do auta. Toz je problem prvni. Budes jezdit se zapsanim motorem 1.4 a pod kapotou 1.6 16V.

Cakaj, ze te vyrazi s STkacky, auto bude vicemene neprodejne, a kdyz ano, tak za malej peniz, protoze kdo si koupi 1.6 16V s blbymi neopravitelnymi papiry, ked muze mit 1.6 16Ventil s normalnimi papiry ?

Dale muzou nastat hrozive pripady, jako nekdo do tebe najede autem, rozmlati ty ho uplne, prijedou policajti, technici, a nahodou zjisti, ze mas jinej motor ako v papirech a bum, vynnik nehody jasny, auto nesposobile na premavku, nemalo co robit na ceste, dovi dopo :)

2. Samotna vymena, nelze jen vymenit motor. Nepasuje tym padem ani vyfuk, ani riadiaca jednotka, ani komplet elektronika atd atd ... Neni to sranda, to urcite ne ... Navic nehovorim o tom, ze brzdovej system na aute mas dimenzovany pro 55 KW ne pro 80 KW. Na to vetsina lidi nemysli, ale je celkem sranda to pak ubrzdit kdyz se to i rozjede...

Tuneni motoru. Chip tuning pri tve atmosfere nespravi skoro nic, ziskas mozno par koniku navic, co moc ale nepoznas, a nicis si tak proste auto.

Ladene svody stoji nehorazni prachy, a jak bolo povedane, malo muziky za vela penazi. Jako tak se jeste mozna oplati otvorenej vzduchovej filtr, ale i tam to nejede hala bala. Kdyz ho tam jen nandas, na vykone neco malo picitis, ale ozaj spise malo. Kdyz uz das kvalitny potruby k nemu, a oddelis ho od tepla motora, tak uz je to o necem jine. Ale zase, to uz se predrazuje, a nestoji to par korun.

Takze na tvem miste, bych se na to vysral, a jezdil dal. Ono s tym moc nenadelas, a naozaj nejlevneji je prodat, a koupit druhe, silnejsi....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si nemůžu pomoct, ale musím bejt rejpavec:

Když už jezdíš celé 2 roky a máš chuť na něco silnějšího, tak vidím dvě možnosti - buď si za ty dva roky najel 200.000 km a jsi v poho, protože když dáváš plnej, aby to tahalo, tak ti z motoru brzo vyběhnou střeva a pak si v klidu koupíš něco dle svého gusta, nebo si najel 35.000 km a tudíž si nech, to co máš. Něco ještě vydrží a dožiješ se konce prázdnin.

Nic ve zlým, ale vidím to přesně takhle. ;)

P.S. Z bráchy si nic nedělej, většina lidí, co má cokoli s nápisem TDi má pocit, že musí každýmu dát na prdel, ale je to fakt jen jejich pocit. ;)

[upravil dne 8/7/09 kupák]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc děkuju za příspěvky a názory - vážím si toho.

Už sem byl rozhodlej do toho nasrat peníze, ale po chvilce čtení zde a logického uvažování by to opravdu nebylo výhodné a radši se ještě vyblbnu na tom co mám a později s rozmyslem pořídím silnější autí.

Přeci to je témeř nové auto a je mi 20 ... času na silnější káru bude dost. Maximálně to sání vidim jako reálné.

Ještě jednou děkuju :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Já to říkám pořád, radši si koupit za 200 štarší auto s pořádným motorem a 250 si nechat na benzín, než koupit lidovku za 450.

Neplatí samozřejmě pro každýho.

Suhlasim. Mamina dala za svoju novu ibizu(1,4 55kW) 440 000,-Sk, ja za svoju 406 260 000,-Sk a rozdiel je priepastny.

Aj ked ani 80kW motor nie je na vyblaznenie, hlavne v tazkej 406.

[upravil dne 8.7.2009 tomike]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: beckham-

Moc děkuju za příspěvky a názory - vážím si toho.

Už sem byl rozhodlej do toho nasrat peníze, ale po chvilce čtení zde a logického uvažování by to opravdu nebylo výhodné a radši se ještě vyblbnu na tom co mám a později s rozmyslem pořídím silnější autí.

Přeci to je témeř nové auto a je mi 20 ... času na silnější káru bude dost. Maximálně to sání vidim jako reálné.

Ještě jednou děkuju :super

Smekám, přiznám se, že jsem takhle rozumnou reakci nečekal. ;)

Ale je fajn, že to takhle bereš, když to ještě jednou zvážíš, tak ti vyjde, že málokdo z tvých vrstevníků a nejen nich, má tak pěkný auto. Ještě nějakej čásek se na něm vyjezdíš a pak o vyměníš třeba za dvoulitra. Kolik máš vlastně na autě najeto? Poladil bych to tak, jak píšeš, tzn. dobrý svíce, sportovní filtr nebo celé lepší sání a třeba dobrý výfuk. Do elektroniky bych nesahal, ale to je na zvážení. Přeju hodně šťastnejch kiláků.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To kupák: najeto mám 23 000KM s tím, že jezdím denně, ale spíše kratší trasy (škola, posilovna, fotbal, nákupy)

Tím výfukem asi nebudeš myslet jen koncovku, že? :myslim ale komplet výfuk?

Máš pravdu měl bych si více vážit toho co mám - oproti vrstevníků je to maximální luxus.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...