straki007 Odesláno 6. duben 2010 Sdílet Odesláno 6. duben 2010 Staci si cichnout k vyfuku.....u octavice se vam zjezi chlupy po prvnim nadechu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 6. duben 2010 Sdílet Odesláno 6. duben 2010 tak to je jasny ze TDi je motor ze Zetoru zvukem i kourem HDi je parada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 7. duben 2010 Sdílet Odesláno 7. duben 2010 ja tiež rozmyšľam že čipnem 2,2 hdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CNA Odesláno 7. duben 2010 Sdílet Odesláno 7. duben 2010 Původně zaslal: Radek 306 no,a je to i třeba tím že maj fakt víc kW,na tom odkazu od sweetyboy o tom mluví,ale třeba je to celý blbost Neni to blbost, je to prosty fakt. Jedna se o marketingovy tah. Vetsina Skodovek (zbytek koncernu na tom bude asi podobne) ma priblizne o 10% vyssi vykon nez je uvedeno v dokumentaci. Oficialni vyjadreni je, ze to je z duvodu vyrobni tolerance. Ve skutecnosti se vsak jedna o velmi dobry marketingovy tah nebot vozidla jedou vyrazne lepe nez konkurence se stejnym papirovym vykonem a zkaznik ma pocit ze jde o lepsi motor. Mam O2 2.0TDI ktera ma papirove 103kW. Ve skutecnosti ji v 70 tisicich km namerili 112kW a to nema zadny chip. Jsem prvni majitel. Tak to proste je, o zakaznika se bojuje ruznym zpusobem. Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osvi Odesláno 10. duben 2010 Sdílet Odesláno 10. duben 2010 Tak jsem se vrátil z Garmisch Partenkirchenu z lyžování a hned jsem opět dotankoval do plné. Ujeto celkem 730 km, natankováno 38,23 l nafty. Z toho vychází spotřeba 5,24 l / 100 km. Palubní PC ukazoval 5,6 l/ 100 km. Jel jsem na zimních 195/65 R15 - UG7+. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 10. duben 2010 Sdílet Odesláno 10. duben 2010 Původně zaslal: CNA Původně zaslal: Radek 306 no,a je to i třeba tím že maj fakt víc kW,na tom odkazu od sweetyboy o tom mluví,ale třeba je to celý blbost Neni to blbost, je to prosty fakt. Jedna se o marketingovy tah. Vetsina Skodovek (zbytek koncernu na tom bude asi podobne) ma priblizne o 10% vyssi vykon nez je uvedeno v dokumentaci. Oficialni vyjadreni je, ze to je z duvodu vyrobni tolerance. Ve skutecnosti se vsak jedna o velmi dobry marketingovy tah nebot vozidla jedou vyrazne lepe nez konkurence se stejnym papirovym vykonem a zkaznik ma pocit ze jde o lepsi motor. Mam O2 2.0TDI ktera ma papirove 103kW. Ve skutecnosti ji v 70 tisicich km namerili 112kW a to nema zadny chip. Jsem prvni majitel. Tak to proste je, o zakaznika se bojuje ruznym zpusobem. Martin věřím tomu,jak jsem psal,že jsem závodil s tim kamarádem, tak obě auta papírově 80kw a ta octávka jela opravdu víc,obě auta v normálním servisovaným stavu, kombi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 10. duben 2010 Sdílet Odesláno 10. duben 2010 Osvi: spotreba je fakt dobra.jeste pockam jestli nabidnou nejakou vetsi slevu a pak do toho jdu Radku me zase ustval muj kolega z prace s jednickovou octavkou 66kW .jede mu perfektne..do stovky sme byli na stejno ale na dalnici ve vyssich rychlostech jsem nestihal.byla to porad brzda ply,brzda plyn protoze byl provoz ale jak to prislapl tak se mi zacal ztracet..ono octavka je i lepe zprevodovana..peugeot je takovej tahounek spise:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsre Odesláno 11. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2010 To s tou Oktávkou to asi tak opravdu bude. Oproti Peugeotu se mi zdá taková sportovnější a je fakt, že jede líp. Máme ji v práci jako služební auto a na dálnici je to fakt drak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsre Odesláno 19. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2010 Tak mám za sebou první nádrž po chipu. Ujel jsem na ní 1220 Km takže spotřeba nějakých 5,7 l/100 km - je v tom i 200 km po dálnici, kdy jsem ho pěkně prohnal. Takže dobrý. Hlavně na tý dálnici to jelo, v porovnání s předchipnutým motorem, úplně parádně. Akorát by se mi hodila šestka, protože při 150 km/hod už to sype 3 500 otáček. Spotřeba se teda po dálnici rapidně zvedla, ale i tak dobrý. S motorem před chipem jsem se na dálnici ani nepouštěl, takže nemám srovnání. Tak doufám, že to takhle a ještě míň bude žrát pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BrankoKK Odesláno 19. duben 2010 Sdílet Odesláno 19. duben 2010 vy cipkari!!!:Dpreco si rovno nekupite auto so silnejsim motorom??? chiptuning je podla mna kravina, samozrejme, ze zlepsi vykon, ale takisto znizuje zivotnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 19. duben 2010 Sdílet Odesláno 19. duben 2010 BrankoKK:no o tej žovotnosti se mužeš hádat...ale na tom motoru to nepoznáš......proč né silnější motor??protože je rozdíl jezdit za 5 nebo 9litrů....:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 26. duben 2010 Sdílet Odesláno 26. duben 2010 Původně zaslal: tomsre jo, jo pokusím se. měl jsem špatnou váhu vzduchu, takže jsem měl výkon jenom 56 kw, zvedli to na 70 kw, ale protože tu váhu vzduchu neměli, tak jsem si jí měnil až později, takže křivkou současného výkonu bohužel nemám. Resil jsi nejak tu vahu vzduchu? Ja byl dnes na chipu v Camp Performance a nameril mi asi 70 kW a taky rikal ze to je asi vahou vzduchu ale moc to nechapu. To auto predtim taky tahlo tak nevim jak muze byt vaha vzduchu problém? Každopádně mi to zdvihl na 83,5kW a je to znat pri jizdě. Kroutak mi vyskočil na 288Nm..Zatím co jsem s tim ted najel asi sto kilaku tak spotreba sla dolu a i pri 140-150km/hod. to ukazuje na PP min nez predtim cca 6 litru (PP lital mezi 5 - 6,5Litry) Myslím že budu spokojený.....Jen bych rad mel nejaké vysvětlení ohledně to snizeneho vykonu ktery byl nameren..Jestli je to vahou vzduchu nebo to muze byt i necim jiným. Graf zitra dodám jak budu doma:super:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Osvi Odesláno 27. duben 2010 Sdílet Odesláno 27. duben 2010 Původně zaslal: tomsre Tak já tam byl asi před měsícem se svou 66. A probíhalo to jak si říkal. Jen mi místo 66 kw naměřili 56. Už jsem vyměnil váhu vzduchu a měl bych tam tedy mít něco přes 80 kw. Ale bohužel přesně to teď nevím, protože z Camp performance jsme odjížděl se 70 kw. Nárůst výkonu byl znát i s těma 70. zatím mám najeto cca 1 500 km, spotřeba asi stejná-pořádně ji změřím až později, předjíždění parádní, ta rezerva výkonu a koníků pod kapotou je parádní. Jen na dálnici, když chci jet těch 140-150, tak musím mít 3 500 otáček a už je to na spotřebě znát. Ale na silnici paráda. sweetyboy: Tady v tomhle příspěvku tomsre píše, že váhu vzduchu měnil, ale už nepíše, jestli po výměně bylo znát nějaké navýšení výkonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 27. duben 2010 Sdílet Odesláno 27. duben 2010 tady ten slibený Graf stejne by mne zajimalo kde je těch 8kW..v cem muze byt chyba...tu vahu jsem pred 14dny cistil a bylo znat ze i po cisteni to auto jelo lepe ale co ted?v cem hledat jeste chybu..tech 8kW je taky znat:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 27. duben 2010 Sdílet Odesláno 27. duben 2010 No, nějakou dobu jsem se ochomítal okolo ladění motorů. Nejednalo se sice o auta, ale motorky. Zato však šlo o úpravy peněkud komplexnější. Tedy třeba výroba nových svodů, výfuků, sání, úpravy časování, průřezů kanálů, úpravy karburátorů nebo map řídících jednotek, úpravy sání. Co kus to originál. Když čtu, že profesionální firma zabývající se za peníze nečím takovým jako je chiptuning odevzdá auto \"nachipované\" s tím, že jede líp než předtím ale má výkon jako sériovka tak mi cuká koutek. Chápu, vezmou se hotové mapy pro daný motor ( nebudu komentovat co si myslím o tom jak upravené jsou ) a šup tam s tím. Ono za ty prachy proč ne, že? Pokud to ale někdo myslí vážně tak začne tím jednodušším - vyřeší veškeré problémy a pak podle reálně naměřených hodnot zvolí patřičné úpravy. Nechat odjet auto s tím, že je to asi váha vzduchu, asi zatuhlá regulace lopatek turba... No nic klidně se na mě můžete sesypat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsre Odesláno 28. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2010 hello, tak to máš teda pravdu, taky se mě to trochu mrzelo, že mi ji nevyměnili rovnou, abych odjížděj s plným výkonem. Ono zase kdybych si tu váhu vyměnil před čipem, tak už bych čip asi ani nedělal-výkon 70 Kw co jsem měl po čipu před výměnou váhy vzduchu byl dostatečnej. Váhu vzduchu jsem vyměnil a výkon šel ještě nahoru (teoreticky bych měl mít cca 83 Kw), teď to ale nemám změřený na brzdě, ale je to znát a jsem spokojenej. I když služební Oktávka 77 Kw opravdu jede ještě svižněji, asi to bude pravda, že mají výkon vyšší. [upravil dne 28/4/10 tomsre] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 28. duben 2010 Sdílet Odesláno 28. duben 2010 to tomsre: no mne se ale nezda ze by moje vaha vzduchu byla nejak spatna..podle grafu mi zdvihl kroutak na 288Nm coz je opravdu znat, jen ty kilowaty no. podle me kdyby byla vaha vadna tak by nesel nahoru ani ten kroutak o tolik ale nevim..nevi to nahodou nekdo jak to je?uz do toho nechci tolik investovat ale pokud by to byla fakt ta vaha tak to jeste vymenim..nejlepe zkusit z jineho auta no:( jo mimochodej jakou znacku vahy si tam dal?myslite ze to je jedno od jaky znacky kdyz uz by se menila? tomsre jinak tobe predtim auto neskubalo nebo tak neco?myslim kvuli ty vaze vzduchu..auto se normalne treba do stovky hezky rozjelo,dobre zabiralo? [upravil dne 29/4/10 sweetyboy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsre Odesláno 4. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 4. květen 2010 to sweetyboy: předtím mi auto jelo normálně, akorát bylo hrozně líný, rozjíždělo se jako autobus. Někoho předjet sem mohl jen na hodně dlouhý rovince. Rozjezdy byly fakt hrůza. Jinak jsem nic nepocítil, spotřeba parádní 5,5-6 l na sto, žádný cukání, nic. Nejlepší bude, když vyzkoušíš váhu vzduchu z jinýho auta, mě to takhle kluci v servisu taky nejdřív zkusili a když jsem se s tím projel a souhlasil, tak mi tam dali novou. měla by se sehnat okolo 2 000,00 Kč. Já ani nevím jakou značku mi tam dali, důvěřuju jim-jsou to kamarádi, tak to asi nic špatnýho nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsre Odesláno 12. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2010 Tak mám za sebou druhou nádrž po čipu a najeto mám lehce po 1 300 km na 70 litrů nafty. Takže spotřeba krásná nějakých (70/13=5.38 l /100 km). Mám z toho radost. Palubní počítač ukazuje 6,5 takže proměřuje nějak moc. Doufám, že nádrž má opravdu 70 litrů, ale všude to tak mám napsaný a co tankuju tak mi to tak taky vychází. Když mám hladový oko a dojezd podle PP 50 km tak jedu tankovat a beru nějakých 67 litrů. Takže to tak asi bude. Tuhle nádrž jsem ujel převážně na okreskách, čtvrt nádrže s kolem na střeše a párkrát i s klimatizací a jezdil jsem normálně ani pomalu ani jako závoďák. Takže zatím velká spokojenost. Snad to tak půjde dál. Taky jsem do něj zase dost nasypal-nový filtry, výměna oleje, novej vejfuk,čištění palivovýho systému, tak alespoň ta spotřeba je dobrá. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colusso Odesláno 7. červenec 2010 Sdílet Odesláno 7. červenec 2010 ahojte. neviete mi poradit nejaku dobru firmu v okoli Trnavy, ktora robi chiptuning? chcel by som chipnut Peugeota 406, 80kw. dakujem [upravil dne 7/7/10 colusso] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.