tomsre Odesláno 2. červenec 2009 Sdílet Odesláno 2. červenec 2009 dobrý den, chtěl jsem se zaptat, zda nemáte někdo zkušenosti s chipem od firmy CAMP PERFORMANCE - VÁLCOVÁ ZKUŠEBNA Z PRAHY. Chtěl bych zvýšit výkon do Peugeota 406 HDI 66 Kw. uvažuji o chipu na Peugeot 406 break 66Kw. Nemáte prosím zkušenosti? Zatím se mi nejvíc zamlouvá Camp Performance - válcová zkušebna z Prahy-nemáte reference? předem díky Slouceno a presunuto z duplicitniho dotazu. Ferry [upravil dne 2/7/09 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GRiMx Odesláno 2. červenec 2009 Sdílet Odesláno 2. červenec 2009 jako o této firmě jsem slyšel dobré reference, ale myslím si že chip tuning je dosti předražená věc:myslim záleží taky na co to auto máš... jestli to máš na běžnej provoz nebo se stím chystáš potom někde závodit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BrankoKK Odesláno 2. červenec 2009 Sdílet Odesláno 2. červenec 2009 len prosim ziadny chip tuning, nechaj vsetko tak ako je!!!! jedno moje auto uz na chipovanie doplatilo, motoru to prospeje, pretoze sa naozaj zvysi vykon a znizi spotreba, ale vzrastie aj tocivy moment, a ten ma vplyv na prevodovku. po chiptuningu mi moja stara 307-ka mastila ako diva, ale po odjazdeni cca 10 000 km kcipla prevodovka, pretoze motor vyvinul viac tociveho momentu, aky bola prevodovka schopna zvladnut! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 2. červenec 2009 Sdílet Odesláno 2. červenec 2009 Původně zaslal: GRiMx nebo se stím chystáš potom někde závodit... S 406 HDi 66 kW? Pro tenhle účel tomu žádnej čiptuning nepomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KingSpade Odesláno 2. červenec 2009 Sdílet Odesláno 2. červenec 2009 tak na závody to určitě nemá smysl....ale jsem toho názoru že když by sis ten motor chipnul o nějakých těch 15kw což je asi 20 koní...tak ten motor v menších otáčkách dosáhne požadované rychlosti a tím dojde k nižší spotřebě..o kolik to ale nevím....je to všechno ale jen můj nadhled na věc...s opravením mého tzvrzení hádky vyvolávat nebudu;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 2. červenec 2009 Sdílet Odesláno 2. červenec 2009 jak si si isty, ze to bylo tym krutakem? Je vela rozsypanych prevodovek, a cip s tym nema nic spolecneho. Ten narast krutaku neni nikdy tak velky, ze by to nezvladla prevodovka, ta je tak isto schopna vyssich vykonu jako motor. Takze tej prevodovky bych se nebal. Kamos ma ciplu HDi 66kW, no a moj pocit? Taha to o neco lepsi, ale az ve vyssich otackach. Do 2200 ot. sa to spravalo rovnako, jako moja necipnuta HDi 66, a potom zacala razantnejsie tahat. Ale tym padem je tam hodne velky turbo efekt, a ten plynuly zatah HDicka je v haji. Podla mna 66kW nema zmysel cipovat. Maximalku to da ajtak iba 180km/hod, lebo prevodovka mu vic nedovoli vzhledem na otacky motoru. No a akceleracia neni pri temto tak dulezity fakt, ponevac bys to musel drzat ve vysokych otackach, a to diesel moc rad nema. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barmann Odesláno 2. červenec 2009 Sdílet Odesláno 2. červenec 2009 Já vás chlapi nechápu, koupili jste si kočár 406 v ropě a chcete to chipovat? Udělali jste dvě základní chyby a to hned při koupi auta. A to buď jste si měli koupit 80kW verzi jako já, nebo benzín. Nicméně můj názor je, že po chipnutí bude přetěžováno téměř vše, protože auto je stavěno na 66kW a když se to zvýší na nějakých 78-80kW, tak už je to nárůst o cca 25% a to už je mez, kde se součástky předimenzovávají. Tím pádem budou na hranici toho, co snesou. Já bych tuto volbu nebral, teda za předpokladu, že se auta nechci v nejbližší době zbavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 3. červenec 2009 Sdílet Odesláno 3. červenec 2009 Původně zaslal: barmann Já vás chlapi nechápu, koupili jste si kočár 406 v ropě a chcete to chipovat? Udělali jste dvě základní chyby a to hned při koupi auta. A to buď jste si měli koupit 80kW verzi jako já, nebo benzín. Nicméně můj názor je, že po chipnutí bude přetěžováno téměř vše, protože auto je stavěno na 66kW a když se to zvýší na nějakých 78-80kW, tak už je to nárůst o cca 25% a to už je mez, kde se součástky předimenzovávají. Tím pádem budou na hranici toho, co snesou. Já bych tuto volbu nebral, teda za předpokladu, že se auta nechci v nejbližší době zbavit. povedal by som, ze 66kW a 80kw maju vela spolocneho, takze nejake zvysenie vykonu by 66ke nemalo uskodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 3. červenec 2009 Sdílet Odesláno 3. červenec 2009 A co sa tyka mensich objemov hdi, ktore prisli nedavno na trh od PSA? Mam na mysli 1,6hdi a 1,4hdi. Nie su nahodou chipnute od vyroby ? [upravil dne 3.7.09 ajven] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 3. červenec 2009 Sdílet Odesláno 3. červenec 2009 povedal by som, ze 66kW a 80kw maju vela spolocneho, takze nejake zvysenie vykonu by 66ke nemalo uskodit. Presne tak. Az na par malickosti ako intercooler, ine turbo, ine vstreky a pod. Inac konstrukcne je 66 a 80 ten isty motor, a aj pri 80kW ma rezervy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsre Odesláno 4. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2009 o.k. díky za zprávy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsre Odesláno 4. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2009 nemáte někdo zkušenosti, jak se to chová při nižších otáčkách, rozjezdech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 4. září 2009 Sdílet Odesláno 4. září 2009 no cipnuta 406 66kW se pri rozjezdoch chova stejne, jako necipnuta. Ten rozdil cipu pocitis az kolem 2200otacek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsre Odesláno 7. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2009 mockrát děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 a to se mi zdá akorát, když se jezdí s autem v klidu stáčí těch 2200ot (kolem 100km/h), když se potřebuje předjet je k dispozici větší výkon, otázkou je co to s motorem udělá bude-li se jezdít víc po dálnicích tedy ve vyšších otáčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. září 2009 Sdílet Odesláno 7. září 2009 s motorem to neudělá nic za předpokladu,že pojedeš do cca 3300 ot/min. stabilní jízdou,žádný motor nesnese dlouhodobě plný plyn--dýzl už vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsre Odesláno 8. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. září 2009 o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsre Odesláno 9. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2009 jo mluvil jsem s lidma co to dělaji: U 2.0 HDI se lepší i spodek, nicméně razantní změna je až kolem 2000 otáček. Je to bohužel dáno velikostí použitého turbodmychadla, které potřebuje vyšší otáčky k tomu aby začalo plnit požadovaný tlak. Nicméně i spodní otáčky lze trošku vylepšit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sweetyboy Odesláno 12. září 2009 Sdílet Odesláno 12. září 2009 No lidi rikaj ruzny veci a co jsem slysel od zkusenych lidi z oboru nebo servisu? vsechny motory sou nastavene na nizsi vykon na cca 75% svych moznosti. ale je to i proto aby ten motor vydrzel co nejvice bez jakychkoli vaznejsich poruch. kdyz jsem kupoval 406 priklonil jsem se radeji k 80kw verzi abych nemusel do niceho rypat. myslim ze proste tovarni nastaveni aut je proste nejlepsi. znam spoustu lidi co melo po case s nachipovanym autem docela problemy:( i kdyz turboefekt takoveho TDIčka je treba uzasnej. ja uz jsem si zvykl na ten svuj autobus s nabehem jak u benzinu i kdyz je fakt ze neznam jaky je rozdil mezi 66kw a 80 kw peugeotem abych zacal resit nejaky zvysovani vykonu. ale asi bude rozdil u ty 66ky. no ja myslim ze ta 80kw verze jede celkem slusne. zavodit se s tym sice neda a kdyz potrebujete treba predjet tak to docela jede........ Peugeot 406 2.0 HDI Break r.v.01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 13. září 2009 Sdílet Odesláno 13. září 2009 Mno sefe ono to fakt ma neco do sebe do toho nerejpat, mas kombajna 66kw.. coz uz samo o sobe je auto udelane na velky objem a nizkou spotrebu... to sis mel spis koupit neco jineho... jako ja tedka mam 406 2.0HDi 80kw a asi si koupim jeste coupe, protoze si mylsim ze kdyz neco co jede lip tak uz at to je poradne, kombajn na objem a spotrebu, coupe 3.0 V6 na hrani. V celkovym dusledku to hodne +, a i financni minus, ale kdyz se chce vsechno jde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.