Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

chiptuning


tomsre

Recommended Posts

dobrý den,

chtěl jsem se zaptat, zda nemáte někdo zkušenosti s chipem od firmy CAMP PERFORMANCE - VÁLCOVÁ ZKUŠEBNA Z PRAHY. Chtěl bych zvýšit výkon do Peugeota 406 HDI 66 Kw.

uvažuji o chipu na Peugeot 406 break 66Kw.

Nemáte prosím zkušenosti?

Zatím se mi nejvíc zamlouvá Camp Performance - válcová zkušebna z Prahy-nemáte reference?

předem díky

Slouceno a presunuto z duplicitniho dotazu. Ferry

[upravil dne 2/7/09 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

len prosim ziadny chip tuning, nechaj vsetko tak ako je!!!! jedno moje auto uz na chipovanie doplatilo, motoru to prospeje, pretoze sa naozaj zvysi vykon a znizi spotreba, ale vzrastie aj tocivy moment, a ten ma vplyv na prevodovku. po chiptuningu mi moja stara 307-ka mastila ako diva, ale po odjazdeni cca 10 000 km kcipla prevodovka, pretoze motor vyvinul viac tociveho momentu, aky bola prevodovka schopna zvladnut!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak na závody to určitě nemá smysl....ale jsem toho názoru že když by sis ten motor chipnul o nějakých těch 15kw což je asi 20 koní...tak ten motor v menších otáčkách dosáhne požadované rychlosti a tím dojde k nižší spotřebě..o kolik to ale nevím....je to všechno ale jen můj nadhled na věc...s opravením mého tzvrzení hádky vyvolávat nebudu;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak si si isty, ze to bylo tym krutakem? Je vela rozsypanych prevodovek, a cip s tym nema nic spolecneho. Ten narast krutaku neni nikdy tak velky, ze by to nezvladla prevodovka, ta je tak isto schopna vyssich vykonu jako motor. Takze tej prevodovky bych se nebal.

Kamos ma ciplu HDi 66kW, no a moj pocit? Taha to o neco lepsi, ale az ve vyssich otackach. Do 2200 ot. sa to spravalo rovnako, jako moja necipnuta HDi 66, a potom zacala razantnejsie tahat. Ale tym padem je tam hodne velky turbo efekt, a ten plynuly zatah HDicka je v haji. Podla mna 66kW nema zmysel cipovat. Maximalku to da ajtak iba 180km/hod, lebo prevodovka mu vic nedovoli vzhledem na otacky motoru. No a akceleracia neni pri temto tak dulezity fakt, ponevac bys to musel drzat ve vysokych otackach, a to diesel moc rad nema.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vás chlapi nechápu, koupili jste si kočár 406 v ropě a chcete to chipovat? Udělali jste dvě základní chyby a to hned při koupi auta. A to buď jste si měli koupit 80kW verzi jako já, nebo benzín. Nicméně můj názor je, že po chipnutí bude přetěžováno téměř vše, protože auto je stavěno na 66kW a když se to zvýší na nějakých 78-80kW, tak už je to nárůst o cca 25% a to už je mez, kde se součástky předimenzovávají. Tím pádem budou na hranici toho, co snesou. Já bych tuto volbu nebral, teda za předpokladu, že se auta nechci v nejbližší době zbavit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: barmann

Já vás chlapi nechápu, koupili jste si kočár 406 v ropě a chcete to chipovat? Udělali jste dvě základní chyby a to hned při koupi auta. A to buď jste si měli koupit 80kW verzi jako já, nebo benzín. Nicméně můj názor je, že po chipnutí bude přetěžováno téměř vše, protože auto je stavěno na 66kW a když se to zvýší na nějakých 78-80kW, tak už je to nárůst o cca 25% a to už je mez, kde se součástky předimenzovávají. Tím pádem budou na hranici toho, co snesou. Já bych tuto volbu nebral, teda za předpokladu, že se auta nechci v nejbližší době zbavit.

povedal by som, ze 66kW a 80kw maju vela spolocneho, takze nejake zvysenie vykonu by 66ke nemalo uskodit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

jo mluvil jsem s lidma co to dělaji:

U 2.0 HDI se lepší i spodek, nicméně razantní změna je až kolem 2000

otáček. Je to bohužel dáno velikostí použitého turbodmychadla, které

potřebuje vyšší otáčky k tomu aby začalo plnit požadovaný tlak. Nicméně

i spodní otáčky lze trošku vylepšit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No lidi rikaj ruzny veci a co jsem slysel od zkusenych lidi z oboru nebo servisu? vsechny motory sou nastavene na nizsi vykon na cca 75% svych moznosti. ale je to i proto aby ten motor vydrzel co nejvice bez jakychkoli vaznejsich poruch. kdyz jsem kupoval 406 priklonil jsem se radeji k 80kw verzi abych nemusel do niceho rypat. myslim ze proste tovarni nastaveni aut je proste nejlepsi. znam spoustu lidi co melo po case s nachipovanym autem docela problemy:( i kdyz turboefekt takoveho TDIčka je treba uzasnej. ja uz jsem si zvykl na ten svuj autobus s nabehem jak u benzinu

i kdyz je fakt ze neznam jaky je rozdil mezi 66kw a 80 kw peugeotem abych zacal resit nejaky zvysovani vykonu. ale asi bude rozdil u ty 66ky. no ja myslim ze ta 80kw verze jede celkem slusne. zavodit se s tym sice neda a kdyz potrebujete treba predjet tak to docela jede........

Peugeot 406 2.0 HDI Break r.v.01

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno sefe ono to fakt ma neco do sebe do toho nerejpat, mas kombajna 66kw.. coz uz samo o sobe je auto udelane na velky objem a nizkou spotrebu... to sis mel spis koupit neco jineho... jako ja tedka mam 406 2.0HDi 80kw a asi si koupim jeste coupe, protoze si mylsim ze kdyz neco co jede lip tak uz at to je poradne, kombajn na objem a spotrebu, coupe 3.0 V6 na hrani. V celkovym dusledku to hodne +, a i financni minus, ale kdyz se chce vsechno jde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...