čakom Odesláno 24. červen 2009 Sdílet Odesláno 24. červen 2009 kdyby náhodou někdo sháněl tak tydy jedna je http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbazar.cz/peugeot-406-coupe-tabor-o2790863.html neprodávam já [upravil dne 24.6.2009 čakom] Rance ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 24. červen 2009 Sdílet Odesláno 24. červen 2009 Nechci kazit kšeft, ale skoro stejně stojí nová v Peugeotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 24. červen 2009 Sdílet Odesláno 24. červen 2009 ma to nejaky vyznam dat trebarz na HDi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomike Odesláno 24. červen 2009 Sdílet Odesláno 24. červen 2009 Tak urcite sa auto spevni a karoseria sa tak nehybe. Ale vraj to narobi problem pri buracke, co je na tom pravdy neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 24. červen 2009 Sdílet Odesláno 24. červen 2009 Původně zaslal: tomike Tak urcite sa auto spevni a karoseria sa tak nehybe. Ale vraj to narobi problem pri buracke, co je na tom pravdy neviem. Jo, znát to je. A při bouračce? Najděte si jedno téma v pokecu ohledně rozpěry do 305 tuším, tam to dost jasně a logicky popsal Oddie. EDIT: tak jsem vám to ulehčil, TADY to je. [upravil dne 24/6/09 BoneDaddy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 24. červen 2009 Sdílet Odesláno 24. červen 2009 no podla teho, ze HDi je urco odost tezsi, tak snad to ma aj vyznam.. Vi nekdo, jaky je vahovy rozdil medzi HDi a trebarz 1.8b ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 24. červen 2009 Sdílet Odesláno 24. červen 2009 no podla teho, ze HDi je urco odost tezsi, tak snad to ma aj vyznam.. Vi nekdo, jaky je vahovy rozdil medzi HDi a trebarz 1.8b ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 24. červen 2009 Sdílet Odesláno 24. červen 2009 Název modelu: Peugeot 406 1.8 16V 81kW Kategorie: Sedan Datum uvedení na trh: 1995 Řada: Peugeot 406 Vyráběn: 1995 - 2004 ⇓ Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla Rozměry (v x š x d): 4598 x 1765 x 1412 mm Rozvor náprav: 2700 mm Rozchod kol vpředu: 1500 mm Rozchod kol vzadu: 1482 mm Počet dveří: 4 Počet míst: 5 Pohotovostní hmotnost: 1335 kg Užitečná hmotnost: 455 kg Hmotnost bržděného přívěsu: 1500 kg Objem zavazadlového prostoru (min./max.): 430 litrů Název modelu: Peugeot 406 2.0 HDi 90 Kategorie: Sedan Datum uvedení na trh: 1999 Řada: Peugeot 406 Vyráběn: 1995 - 2004 ⇓ Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla Rozměry (v x š x d): 4598 x 1765 x 1412 mm Rozvor náprav: 2700 mm Rozchod kol vpředu: 1500 mm Rozchod kol vzadu: 1482 mm Počet dveří: 4 Počet míst: 5 Pohotovostní hmotnost: 1375 kg Užitečná hmotnost: 495 kg Hmotnost bržděného přívěsu: 1500 kg Objem zavazadlového prostoru (min./max.): 430 litrů takže jestli dobře počítám rozdíl je 40kg, a u kombíka je to ještě asi o 80 kg víc,takže rozpěru si tam určitě dám taky,protože když couvám doma do průjezdu,tak najíždím zkřiva a do kopečka,cítím jak se ta kastle celá jakoby ohýbá,tak snad to bude mít nějakej ůčinek,aspoň trošičku;) [upravil dne 24/6/09 4000006] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 25. červen 2009 Sdílet Odesláno 25. červen 2009 Sakra, to ji zase bude mít každej. :D 4000006 jestli se ti kastle ohýbá tak, že to cítíš, tak tím radši už nejezdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 25. červen 2009 Sdílet Odesláno 25. červen 2009 400006 ma asi gumovou kastli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 29. červen 2009 Sdílet Odesláno 29. červen 2009 Soused měl Mazdu 6 v kombíku minulé verze a když najel jedním kolem na trávu a druhým zůstal na asfaltu, tak neotevřel zadní dveře :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomy_verceti Odesláno 29. červen 2009 Sdílet Odesláno 29. červen 2009 Původně zaslal: Georginho_cz406 Soused měl Mazdu 6 v kombíku minulé verze a když najel jedním kolem na trávu a druhým zůstal na asfaltu, tak neotevřel zadní dveře :-) tak to je kruty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 29. červen 2009 Sdílet Odesláno 29. červen 2009 Ale o té verzi se to vědělo a o půl roku začali dělat úpravy karoserie + 20 Kg, což je docela dost. Každopádně rozpěrku mám taky, ale nějakou jinou :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 29. červen 2009 Sdílet Odesláno 29. červen 2009 Hm, nič proti ale mne to pripadá ako rozperný plech a nie tyč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 29. červen 2009 Sdílet Odesláno 29. červen 2009 JJ...to mě taky...je to nějaký profil, ale koukal jsem a podobný jsem viděl u kámošova BMW M3, tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 29. červen 2009 Sdílet Odesláno 29. červen 2009 Ale nevypadá to nejhůř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 29. červen 2009 Sdílet Odesláno 29. červen 2009 Původně zaslal: BV406 400006 ma asi gumovou kastli vy si děláte prdel ale cítím když couvám dom přes nájezd a na křivo jak mě tam pořád něco praská a lupe,a nejsou to ani čepy ani jiný klouby,je to kastla!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El-Chio Odesláno 29. červen 2009 Sdílet Odesláno 29. červen 2009 Jak je ten najazd dost vysoko... Ja ked mam jedno koleso na zdvyhaku tak citim na dverach, ze sa kastna kruti... Ale nejak si nemyslim, ze tato jedna ticka by to spevnila mozno keby tych vystuh bolo viac, a havne pozdlzne tak ano, ale toto je skor len imageovka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 29. červen 2009 Sdílet Odesláno 29. červen 2009 Přesně tak, a navíc když do tebe někdo ťukne z levé strany, tak máš promáčknutý i pravý blatník a možná i haubnu :-) Některé tyče mají ve prostřed takové zeslabení, které prý zajistí, že se pak druhá strana nehne, ale pak zákoňitě se zalomí tyč někam jinam (haubna, motor, příčka aj.). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomike Odesláno 29. červen 2009 Sdílet Odesláno 29. červen 2009 Jednoducho musime si priznaz, ze co sa tyka pevnosti karoserie tak 406 na tom nie je velmi dobre co sa odraza aj v narazovych testoch. Ale nase auticka uz maju par rokov tak sa niet co cudovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.