Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

dodelani tempomatu 406 stary model


Ferry

Recommended Posts

Raz som na FB Peugeot klube zháňal niekoho s PP2000 a pár ľudí sa ozvalo, tak snáď by to nebol problém. Ale skúsim pozrieť na ali :D 

 

Čo sa týka spínačov, pod tyčou riadenia, kde je osadený aj brzdový spínač, som iný nevidel, iba brzdový. Vedľa neho bola diera. No pri spojkovom pedále mám takýto spínač. (Prikladám foto zospodu.)

V tom obložení volantu som žiadnu prípravu na páčku nenašiel. (Nie som si istý či sa tam na 306ky nejaká príprava robila)

186546330_370666297719396_4940246978676355912_n.jpg

Upraveno uživatelem Adrián 306 break
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na brzdě bývá jeden spínač, ale je dvojitý, vedou do něho 4 dráty. Obložení volantu musíš rozebrat, a pak v tom celku co jsou páčky bývá vlevo zaslepka a pod ní díra na páčku tempomatu, konektor je na kablíku.


 

 

 

 

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, jarokare napsal:

Starý auta (do rv 02) měly na brzdě spínače dva (jeden bílej se spínacím kontaktem a jeden červenej s rozpínacím)

Radku , to co je v tom odkazu , je ovladač rádia 

Jak Radia? Radio má páčku ohýbanou, tvarovanou, temnpomat rovnou. Čert aby se v tomm vyznal :D

Ale informace od tebe jsou věrohodné, takže je to tak jak pišeš :)

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten cerveny dvoupinovy konektor pro druhe cidlo na brzdovem pedalu by mohl byt schovan a prichycen izolacni paskou nekde pobliz toho kabeloveho svazku k bilemu brzdovemu spinaci, vzhledem k tomu, ze na fotce do toho bileho vede vice dratu (pro brzdove svetlo by stacily pouze dva), tak to vypada nadejne, ze by tam mohla byt castecna priprava (ten bily tenky drat vedle silnejsiho oranzoveho by mohl jit do ECU a jeden z tech dvou - sedivy nebo bezovy pujde jako +12V do toho cerveneho konektoru, ze ktereho pak pujde jeden dalsi slaby do ECU) Ze je osazene hnede cidlo na pedalu spojky, je taky pozitivni vec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem pekne za postreh @Ferry V najbližšom možnom období zvesím dolu volant a skúsim to tam prehľadať, či tam náhodou nebude ten spomínaný konektor. Veľakrát som videl, že tam na brzdové svetlo vedú iba 2 káble a vedľa nie je blend ale jednoducho diera, tak by sa tam naozaj mohol niekde schovávať. Stále ešte hľadám niekoho s PP2000, no zatiaľ bez úspechu. Verím však, že v mojej riadiacej jednotke sa bude možnosť tempomatu nachádzať, pretože aj tú mam novšiu. (3 konektory.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Adrián 306 break ve vlákně o diagnostice je na 3. stránce od konce ( 203) odkaz, co jsem objednal a přišlo to do deseti dnů. ( resp. mi to objednal někdo, kdo tam nakupuje často a nechal to poslat přímo mě) akorát mi chybí redukce na starou zásuvku, ale to asi nepotřebuješ. A na starém notebooku běhá pod XP ten program z CD.

 

 

Šel by tempomat i do 406 face s BSI ale bez COMu? Motor LFY.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zdravíčko, tak práve som odišiel od pána s PP2000 a tempomat bol v riadiacej jednotke, tak sme ho povolili. Údajne treba tempomat povoliť aj v BSI, no nemal som k nej kód. Čo je na tom pravdy? Treba to povoliť aj v BSI, alebo stačí v riadiacej jednotke? Ja nemám takú zložitú BSI na to, aby som to tam musel povoľovať... Momentálne budem zháňať brzdový spínač a páčku zo 607mičky. PS: Či mám natiahnutú prípravu na brzdový spínač ešte neviem, zajtra, poprípade cez týždeň sa k tomu dostanem. (Na spojkový snímač však jednotka reaguje) Ďakujem pekne všetkým za rady ;) 

Upraveno uživatelem Adrián 306 break
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 306 neni BSI, stejne jako v 806 neni, a u te se da na RHY motoru taky tempomat dodelat, staci k tomu jen ECU motoru. Schema pro 806 ti muzu poslat do mailu ( A 4 mistny pin ani neni ke konfiguraci funkci BSI potreba, ten je potreba jen pro parovani cipu immobilizeru v klicku)

Packu ze 607 budes muset ale uvnitr komplet predelat - vyleptat si novy plosny spoj, mrkni do vlakna o mem 306 cabrio v sekci Nase kary, tam jsem daval fotky, jak ma vypadat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes som zvesil volant, všetko som prehľadal, ale neúspešne. Tak som teda dal dole aj budíky a prehľadával to zhora aj zdola pri pedáloch, ale tiež som nič nenašiel. Jediné čo som našiel bol stále ten zväzok 4 káblov od bieleho brzdového spínača. Nie je predsalen možné, že by ten spínač posielal signál aj pre brzdové svetlá a rovno by robil aj odozvu do riadiacej jednotky pre tempomat? Prikladám foto zväzku za budíkmi.

PS: Takisto by som sa chcel spýtať, či je potrebný aj vypínač hoci by sa prerobila páčka zo 607.

IMG_20230203_103257.jpg

IMG_20230203_102848.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím, práve som objednal páčku zo 607 a k brzdovému snímaču pre tempomat som žiaden konektor ani po opätovnom prehľadaní nenašiel, teda asi budem ťahať káble priamo do RJ. @Ferry vedel by si mi prosím poslať tú schému kde by som mal ťahať tie káble? Hľadal som ju na rôznych fórach, aj na 406 Rapier, no vo veľa fórach už obrázky nie sú a teda sa k tej schéme neviem dopátrať. 

PS: Pomohla by mi k tej páčke kúpa univerzálneho plošného spoju, alebo je potreba ho vyrobiť od základu?

 

Upraveno uživatelem Adrián 306 break
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene, zadnej univerzalni plosnej spoj ke koupi neni, musi se vyrobit. Myslim na to, mam tu sablonu vykresu v PDF doma v PC, ale moc casto ho nezapinam, tak jsem ti ji jeste neposlal. Eventuelne bych ti asi mohl i tu packu ze 607 predelat, vcetne naohybani, aby sedela do 306, v moji 306 cabrio uz jsem ten tvar odzkousel. Jen bys ji musel ke me nejak dostat :myslim . Na to schema ti mrknu mam ho taky v tom PC. Napis mi kdyztak jeste, co mas presne za typ ridici jednotky, najdes to na jejim stitku, bude to nejspis nejakej Bosch EDC neco

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RJ som sfotil, jedno číslo je trošku poškodené, ale predpokladám, že to bude 5ka. Teda VAR: N5C2X    FE  07 EDC15, od Bosch. Ak by si nebol proti, môžem ti páčku poslať aj poštou. Budúci týždeň objednám aj brzdový snímač. Eventuélne sa aj spýtam, brzdový spínač by mohol  byť rovnaký ako spínač na spojkový pedál ( pre tempomat)? A ešte by som sa chcel spýtať @Ferry, na 306ke zapínaš tempomat len páčkou, alebo máš aj nejaké centrálne tlačidlo, ako to má 406? 

IMG_20230321_170727.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...