rosy.kapka Odesláno 15. červen 2009 Sdílet Odesláno 15. červen 2009 Tak ještě jedna rada... nevíte jak se dá rozebrat zadní náprava?? Nápravu mám ve stavu, kdy potřebuji sundat torzní tyče, které jsou tam asi v tisícihranu a zaboha je nejde vyndat (zajišťovací torxové šrouby jsou už dole)... potřebuji na to stahovák?? Nepropleskaj mě ty tyče, až je vyndám - není to nějak předpruženo? A až se ty torzní tyče sundají, dá se to celé již v poklidu rozebrat?? Koupili jsme nápravu v dobrém stavu, ale pro jistotu jí chceme rozebrat - zkouknout stav a hlavně namazat, aby nám za rok také neodešla.... děkuji moc za přízpěvky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodajz Odesláno 16. červen 2009 Sdílet Odesláno 16. červen 2009 jj dáse. Stahovák nepotřebuješ. Hodně jsem viděl, že v návodech používají repasní kladívka, ale já s tím nemám dobrou zkušenost. Nejlepší je do torzky našroubovat M8x20 pevnostní, na vybití použíj kulatinu-trn a 3 kg kladivo. pohyblivé rameno musí být spuštěné na volno bez tlumiče-torzky pak nejsou v činnosti. Důležité je změřit si vzdálenost spuštění pohyblivého ramene. Njelepší je když máš rameno spuštěné, místo tlumiče udělat rozporku a tím zafixuješ rameno a máš jistotu, že torzku vložiš přesně do stejné pozice. Zuby není důležité si značit a navíc, jde to ho hodně obtížně a není to přesné. průměr ozubení na torzce je na každé straně jiný, na to taky dávej pozor. Různé povolovače šroubů ve spreji nepomáhají ani trochu. Já jsem nahříval horkovzdušnou pistolí a šlo to o něco lépe. Jo ještě něco, 106 má stabilizační tyč uvnitř té tlusté trubky, obě pohyblivé ramena jsou pomocí ní spojené, takže tlumiče dolů z obou stran ať se ti to úplně prověsí svou vlastní silou. [upravil dne 16/6/09 kodajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.