Duffusss Odesláno 28. květen 2009 Sdílet Odesláno 28. květen 2009 Ludia, ak by ste mi vedeli poradiť. Mám 307 1.6 16 V benzín 95000 km. Pri naštartovaní ide všteko v poriadku, ale asi tak po 30 sekundách začne klepať niečo v motore. Keď motor vypnem a naštartujem opäť tak to robí to same, najskôr nič a potom začne klepať. V servise mi povedali, že sú to hydroštekre, tie sa vymenili a robi to to isté. Pri pridávaní plynu okolo 2000 otáčok to vždy po zatlačení plynu zaštrkoce. Keď sa motor zohreje tak to neklepe, ale ten štrkot zostáva. Neviem čo to môže byť, ak ste s tým už mali niekedy skúsenosti prosím o pomoc. Je to dosť nepríjemné, už sa na tom hanbím aj jazdiť. Veľmi ďakujem za akúkoľvek pomoc. PS. Sviečky to nie sú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 29. květen 2009 Sdílet Odesláno 29. květen 2009 Jaký používáš olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgegg Odesláno 29. květen 2009 Sdílet Odesláno 29. květen 2009 mně to dělalo když sem měl v motoru málo oleje, po dolití vše ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duffusss Odesláno 29. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2009 Pužívam olej 5-40W total predpisový. A je ho tam dosť! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 29. květen 2009 Sdílet Odesláno 29. květen 2009 To klepání co popisuješ opravdu vypadá na hydroštely, pro ně je typické, že jsou hlučnější při startu a po natlakování (do minuty) ztichnou (což evidentně není tvůj případ). V servise vědí kulový, co tomu je, protože měnit hydroštely (měnili všechny?) po 95 000 km fakt není normální stav a pokud bych je shledal vadnými, tak bych se rozhodně velmi důkladně pídil po příčině. Těžko se radí takhle na dálku, zrovna tohle by člověk musel slyšet, ale označit za problém hydroštely, vyměnit je a problému se nezbavit, to je celkem odvážný postup servisu. A osobně si myslím, že dost blbý postup. Zkus ještě změnit olej. Já měl pro tentýž motor předepsaný Total Quartz 7000 10W40 (teď používám Quartz 9000 5W40), zkus ho, co to udělá. Ublížit mu to nemůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 29. květen 2009 Sdílet Odesláno 29. květen 2009 Bol tu podobný prípad. Robila to slabo utiahnutá sviečka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duffusss Odesláno 29. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2009 SVIEČKY TO NIE SÚ!!!!!!!! Už boli pár krát skúšané, či nie sú povolené. A sú nové menené pri 90 000!!! Takže \"Fakir\", ty si mi dal konečne celkom normálnu odpoveď. Mal som tam najskôr olej 5W50 to mi tam dali špecialisti v Peugeote vo Zvolene. Mne sa to nejak nevidelo a pár servisákov mi aj vravelo, že je to príliš riedke a nevhodné pre tie hydroštely. Hydroštely som si kúpil ja v Taliansku a zaniesol som ich tam bolo ich 16. Otázka je, či ich vymenili všetky???!!! Je tam vymenený aj celý rozvod s kladkami, lebo ho už bolo počuť. Skúsim spraviť nejaký zvukový záznam, možno sa to bude dať počuť. Ja dávam tiež olej Quartz 9000, ale nerád by som išiel na tú 7000. A ešte to, že keď sa zohreje, idem na hocijakom prevodom stupni tak je počuť štrkot, také klepotanie z motora do 3000 otáčok, vo vyšších otáčkach to nerobí, ale iba keď sú otvorené okná. V interiéri nepočuť nič! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pug Odesláno 29. květen 2009 Sdílet Odesláno 29. květen 2009 5W50 v tom nevid problem-je za tepla hustejsi ako 5w40 a je to kvalitativne olej o triedu vyssie. pri tych zmenach oleja (z polosyntetiky na plnu syntetiku) ci s ati skor neupchal nejaky mazaci kanalik v hlave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duffusss Odesláno 30. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2009 Neviem, možno že je to aj v tom kanáliku, ale to by mi asi zodralo aj vačku. O dva týždne idem domov, takže to dám do servisu nech sa na to pozrú aspoň na týždeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duffusss Odesláno 5. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2012 Čaute ľudia. Už som tu dlho nebol ale problém nie je ešte stále vyriešený. Prikladám aj link na video kde má niekto rovnaký problém ako ja. Ak by niekto vedel kde je problem dakujem za odpoveď. [upravil dne 8/3/12 14:40 od Duffusss] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 5. březen 2012 Sdílet Odesláno 5. březen 2012 To jsi to po 3 letech obnovil?? :D Dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duffusss Odesláno 8. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2012 No skúšam či náhodou niekto nemá taký problém a či to náhodou nevyriešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ValerX Odesláno 8. březen 2012 Sdílet Odesláno 8. březen 2012 Čaute ľudia. Už som tu dlho nebol ale problém nie je ešte stále vyriešený. Prikladám aj link na video kde má niekto rovnaký problém ako ja. Ak by niekto vedel kde je problem dakujem za odpoveď. [upravil dne 8/3/12 14:40 od Duffusss] mne to tak klepe na 106-tke a pravdepodobne to robi vstrekovacia jednotka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ajs Odesláno 12. březen 2012 Sdílet Odesláno 12. březen 2012 já osobně mám problém s hydroštelama ... ale to už tady výše někdo řešil ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maNkovic Odesláno 12. březen 2012 Sdílet Odesláno 12. březen 2012 My sme mali 307 1.4 16v tiež servisované len v peugeote zvolen . Auto sme predávali ked malo 130 000 km cca . Stále sa používal len 5w40 TOTAL . A nebol žiadny problém . Takže myslím že to olejom nebude . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adrian244 Odesláno 23. listopad 2017 Sdílet Odesláno 23. listopad 2017 Zdravim mne takto isto klepal Citroen C4 1.4 16v (kfu) 160.000km. Spociatku som si myslel, ze to je olejom ale stale to robilo kym sa motor nezohrial po zohriati motora sa to trocha stišilo. Potom som sa niekde na fore docital ze to klepanie su tie zdvihatka (hydroštely) kupil som 16 zdvihatok ventilov značka INA. Dalej som sa docital na nejakom zahraničnom fore kde chlap vymenil hydrostely a ziadna zmena. Nakoniec sa mu podarilo najst chybu - zakarbonovane ventily a netesnost . oprava : Dala sa dole hlava valcov vyčistili sme ventily od velkeho mnozstva karbonu nakonci boli ako nove.. takisto sa aj hlava cistila + sanie, sedla ventilov sa trocha zabrusovali s brusnou pasou. hydroštely som vymenil kedze som ich uz mal kupene, tesnenie hlavy, nove sroby pre hlavu valcov 10ks, 2 gufera hriadele a silikonový tmel na motory. vsetko sa to vycistilo a poskladalo dal sa novy olej 5W40 Total quartz. a vysledok motor ide konecne ako ma isť!!! Chod motoru sa vyrazne stisil ci uz je to za studena alebo za tepla zvysil sa aj celkovy tah motoru. tu je link ktory nam pomohol pri oprave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 24. listopad 2017 Sdílet Odesláno 24. listopad 2017 Další kostlivec.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitchy Odesláno 19. červen 2018 Sdílet Odesláno 19. červen 2018 Zkoušel někdo čistit ty sedla, ventily, hlavu a saní, jak píše adrian? Pomohlo to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitchy Odesláno 8. červenec 2018 Sdílet Odesláno 8. červenec 2018 Dal jsem nové hydra, vsechny těsnění, vyčistil ventily, zabrousil sedla a je klid. Pri demontáži jsem zjistil, ze byli o zub posunuté rozvody, to byl taky jeden z důvodů pazvuků určitě. Kdyby chtěl někdo radu jak na to nebo foto z opravy neni problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.