Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ZKUŠENOSTI S 307 SW 2,0 HDI 100/136 6-TI KVALT


tintin

Recommended Posts

Zdravím

mám toto auto rok a půl. Spotřeba v zimě 7-8 l/100km, ale to závisí na tom kolik je popojíždění se studeným motorem do 5 km. Jinak tak okolo 6 l/100km. Při 50km/h na 3 spotřeba 3,8 pro šetřílky, ve 130 to ukazuje 5,8l a v 80 km/h s karavanem 8,5. Do nafty vždy aditivum, zdá se že míň žere. Měnil jsem zadní desky, čekají mně kotouče a letos v létě spojka. Začíná při 3 000ot při plném plynu klouzat. (To bude ranec). Před dovčou nic jiného nezbývá. Gumy sjeté Pirelky už jsou nachystané Michelin Saver. Pro 5 člennou rodinu pohoda autí na dlouhé cesty zejména v létě s klimou. V zimě se mě zdá zadek trochu nervózní, ale jinak dobrý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JA SOM NAJAZDIL CCA.40TIS. KM A MINULY ROK SME S RODINOU VYRAZILI Z BRATISLAVY DO ARCACHONU t.j.2120 KM /asi 100 km od BORDEAUX / na streche box a auto naladovane doplna. Cestu do PARIZA som urobil za 12 hod. v noci s priemerkou 120km/hod a spotrebu som mal priemer 7,1 L .A po vrateni do BA bola priemerka 6,8 L po najazdeni 4420 km.

Inak cela cesta bez akejkolvek zavady alebo nejakych problemov.:roker ja som s autom spokojny..tento rok si cestu zopakujeme ale inou trasou...cez Italiu a Monaco...takze uz sa tesim

post-0-14109607329561_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj chlapi, tak ta kontrolka katalizatoru opet zhasla, envite co toje dneska jsem to vezl na diagnostiku, takže i s novým olejem 3000 v p.....li, takže prosím kdo to náhodou řešil, tak mě dejte vědět budu moc rád,

ZÁVADA: svítil mě katalizátor, házelo to hlašku, že je špatná filtr pevných častic,ale ani nevím zdali ho mám prosím o radu, cca po 20hod. co jsem auto vlastnil, a ujel 180km, to vyskočilo a křičelo , druhy den jsem se probudil, cca 10 startu a pořád to házelo chybu, tak jsem to potom odvezl,ale uz to zase nedělá, čekám na výsledky, díky předem za odpovědi, Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě bych zapoměl prosím poradte hlásí mě to chybu

DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY

cotoje??? prosím, už jsem byl na diagnostice, oni to vymazali, a po cca 30 km to hodilo znovu, díky,

a prosím má moje auto FAP??? jak to poznám r.v. 28,6,2005?? a tu nádržku na ADITIVUM??? JAK TO POZNÁM KDE TO HLEDAT, ČI ZDALI TO VŮBEC MÁM DÍKY, ZA KAŽDOU RADU, JSEM HOTOVEJ NATO ŽE AUTO VLASTNÍM 70 HOD. JE TO PAKARNA HNED OD ZAČÁTKU, DÍKY DÍKY DÍKY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tohle jsem zjistil pouze:Představení

Zobrazuje následující informace na povel ovládacího panelu autorádia RD4:

- čas,

- datum,

- vnější teplota (údaj bliká v případě nebezpečí tvorby náledí),

- údaje zdrojů zvuku (rádio, CD...),

- kontrola vstupů do vozidla (dveře, zavazadlový prostor...),

- výstražná hlášení (např.: “Depollution system faulty\" (Závada syst. omez. emisí škodlivin)) nebo informace (např.: “Automatic headlamp lighting activated\" (Automatické zapínání světlometů aktivní)), jsou zobrazovány dočasně a lze je vymazat stisknutím tlačítka \"ESC\",

- palubní počítač (viz příslušná kapi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj chlapi ,tak už mám po druhé diag. pokaždé to vymažou,ale chyba se opět vrátí Depollution system faulty

pod kodem:

PO 472 -sig.diferenčního tlaku,výfukové potrubí nebochyby na ukostření vozu tak nevím co mám hledat, a ta jejich fr. tedy mají ten program v čestině, to je hrůza,DÍKY ZA RADU6-TI KVALŤÁCI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také mi to hlásilo tuto hlášku a po ní přestavalo pracovat turbo.

V peugeotu mi postupně vyměnili čidla související s turbem a nakonec pomohla až jeho demontáž a odeslání na kontrolu do značkového servisu na turba, po vyčištění lopatek zatím v pořádku, celková cena 20000kč. Hlaška depolution systém foulty může znamenat hodně věcí, přesněji se to dá určit až na diagnostice. Jinak kontrolka co svítí není kontrolka katalizátoru, ale sumární kontrolka pro poruchy související s motorem.

[upravil dne 5.6.2009 Leos]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

ahoj ,takže problém je za mnou, ta chyby co jsem uvaděl PO742 tak to mohlo byt diferenční čidlo tlaku , pak aditiva a FAp, takže nakonec jsem měnil FAP,(majitelka to obešla a zlikvidovala,takže koupen repas),aditiva a prace a byl jsme na 19 750 takže jest rozvody cca 10000 tak zdar a všem děkuji za rady , nakonec jsem ale tomu Peufeotu neutekl, hi díky všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ahoj. Mám jeden dotaz. Byl jsem v servise na montáži tempomatu. V této souvislosti v PC našli hlášku, že je v poruše čidlo na nádrži a palivo není aditivované. Takže čidlo vyměnili doplnili aditivum i když nemuseli, 1,5 l zbylo trochu aditiva nalili přímo do nádrže. Měl jsem jet vypálit FAP. Jel jem tedy 130 na 4 ku tj. něco přes 3 000 ot asi 6 min pak na 5 ku také 130 na 2800ot skoro 35 km. Dál jsem jel na 6 ku a zjistil jsem, že to víc žere a o 0,75l na 100. Přičemž na 5 ku při 130 za 5,8 na 6 za 6,2 a na 4 ku za 6,3l/100km. Nemá to logiku. Zkoušel jsem to na stejném úseku. Jak je to možné, že na 6 to bere víc než na 5 ku. Může za to aditivum Eolys? Byl jsem ve značk. servise. Aditivum dle VIN. Celkově to auto je línější tím víc žere protože víc šlapu na plyn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...