Bronak Odesláno 15. květen 2009 Sdílet Odesláno 15. květen 2009 Ahoj. jedná se o 206 s motorem 1.1 z ¨roku 1999. s autem jezdím každý den a každý den to dělá to samé. dám příklad jedu třeba 70.. mám stejně plynu a najednou auto jako když vypne motor prostě přestane táhnout ale jenom na chvilku a hned je zase vše ok.. párkrát to událo že sem přijel domů nechal sem běžet motor a šel otevřít bránu. a v tom slyším od motoru a vejfuku jak se celé auto zaklepalo spadly otáčky .. ihned si pežot sám přidá a vše je ok.. jenom se mi zdálo jak to vždy událo že to mělo trošku jiný výkon menší pak normální.. Dělá to od té doby co bylo auto na zbroušení kliky pač klepala a honovaly se válce. od té doby jsou tyto problémy. Myslel sem si teda že to budou svíčky (začal sem od nejlevnějšího) Tak sem tam dneska namontoval nové NGK svíčky. Nastartoval sem a ihned sem bylo zát plynulejší chod motoru .. šel i krásně do výkonu paráda .. myslel sem že je vše ok ale po ujetí 3 Km jsem zastavil abych se otočil a při rozjíždění auto ubec nejelo nechtělo se rozjet když sem přidal plyn tak spíše spomalovalo. tak sem zastavil a strašné otřesy od motoru .. podle mě to šlo na 3 písty .. a když sem jel pak domů tak mi to po cestě za jízdy událo 2 krát prostě sem jel a najednou to spomalovalo . když sem zastavil zase to samé jako by na 3 .. ale vždy pomůže když vypnu motor a nastartuju ho znovu .. tak to pak zase chyvilku jede ok ... Omluvte prosím můj dlouhý román ..ale už sem z toho auta fakt neštasten ... potřebuju auto ke každodennímu používání. ... Myslte že pomůže nová cívka ??? Ps ještě něco na obrázku je stená cívka co mám v pežotu já .. zajímalo by mě jselti se třeba u novějších modelů nedělalo na koždou svíčku samostatná cívka ... a ne takhle v kupě... Předem všem ochotným pežotákům moc děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 Dělat to může,mě takhle odešla cívka na 406ce,nejlepší pro tebe by bylo kdybys měl někoho se stejným autem,motorem poblíž,aby ti půjčil cívku na vyzkoušení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NO3IA Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 nejsem znalec a nevím jestli to 206 mají,ale to samé to dělalo kamarádce a octávce a byla to váha vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 benzíny váhu vzduchu nemaji. na 206 odchazí často vstřiky. tak by to mohlo být i tim. [upravil dne 16.5.2009 čakom] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joe67 Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 Mne sa nedavno stalo, ze sa mi rozsvietila kontrolka autodiagnostiky motora, zacalo to kopat, auto skakalo, nemalo vykon, maximalne tak po 80tku, dalej to proste uz vobec neslo. Menil som cievky (take, ako na obrazku, mam r.v.2004) a jeden vstrek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 16. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2009 to určitě jo.. ale bohužel nikoho s 206 eznám není tady někdo z vás s okolí chocen nebo hradec pardubice ??? prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lachtis Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 Původně zaslal: čakom benzíny váhu vzduchu nemaji. na 206 odchazí často vstřiky. tak by to mohlo být i tim. [upravil dne 16.5.2009 čakom] I benzinové motory mají váhu vzduchu. Netvrdím, že ta 1.1 tu bohužel neznám:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NO3IA Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 Původně zaslal: Lachtis Původně zaslal: čakom benzíny váhu vzduchu nemaji. na 206 odchazí často vstřiky. tak by to mohlo být i tim. [upravil dne 16.5.2009 čakom] I benzinové motory mají váhu vzduchu. Netvrdím, že ta 1.1 tu bohužel neznám:( nevím jak u nafty,ale benzíny právě si myslím,že váhu vzduchu mají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 benziny maji škrtici klapku kde je map senzor diesl váhu vzduchu [upravil dne 16.5.2009 čakom] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 16. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2009 Tož kluci díky s tou váhou vzdsuchu ale ta mi můj problém nevyřeší.. před chvilkou se mi povedlo vypůjčit si cívku dal sem jí tam tak to půjdu projet a uvidím snad to bude ona ... abych ještě nekupoval řídící jednotku... ale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 Původně zaslal: čakom benziny maji škrtici klapku kde je map senzor diesl váhu vzduchu [upravil dne 16.5.2009 čakom] tak to jsi vedle jak ta jedle......zaleží na výrobci a typu daného vstřikovacího systemu.......vaha vzduchu je jedno z hlavních snímačů,)která dáva informace většinou na bazi odporu nebo napetí o nasavanem množství vzduchu do motoru,řj tenhle signal+signál od snimače otaček vyhodnotí na svem vstupu,posle je do sveho procesoru,kde jsou tyhle hodnoty porovnány s uloženými hodnotami a dal jsou ele impulsy posilany na vystup řj pro akční členy,kde se změní v podobu napětí a odporu a to v ruznych frekvencích.... Tehle snimač vlastně dáva informaci řj o provozním stavu motoru(tvz zatěži)porovna otačky a k tomu množství vzduchu a ziska tim žatěž motoru(u systemu kde neni využito potencionmetru) př--Bosch mono jetronic hlavní veličiny(otačky+pooha š.k) Solex fenix 1B(otačky+poloha š.k+signal MAP) Bosch Motronic 4.1ML (Otáčky+signal klapkové vahy vzduchu) Bosch Motronic 7.0(otačky+vaha vzduchu na bazi odporového dratku) Toto jsou zakladni snimače(informace) pro systemy,ktere bez nich jsou neschopny své funkce a vše je použito v zažehovych motorech.....a dnes by se termin vaha vzduchu nemel používat protože u modernich aut nejsou klapkové váhy kde se měřil objem vzduchu dle vahy......dnes se používají PRŮTOKOMĚRY na bázi odporového dratku,nebo odporové průchodné destičky,kde se do dratku nebo destičky pouští ele napetí(ze specialniho materialu-myslim že wolfram),ktery se zařívá a tim zmeni svůj odpor,prochazejici vzduch tehle dratek,či destičku schlazuje a tim meni jeho odpor,tato hodnota je poslana do řj a ta ho porovna s uloženymi hodnotami a zjisti z techto hodnot ,,množství\" nasavaneho vzduchu-zatěž motoru;););) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 tehle problem bude asi na autoservis,pac je potřeba rozlišit kde je problem----palivova soustava ci zapalovani....chtelo by to diagnostiku+8kanalovy osciloskop ze zasnamem...... Čiste nahodou jak je na tom palivovy fitr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buga Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 vstriky budu, nebo rampa... ja som mal taktiez to iste na byvalej 206 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 16. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 16. květen 2009 Tak sem to byl projet semdy násrán jako nikdy před tím... pořád to dělá to samé prostě za jízdy cca po 3 km ne ravidelně to přestane jet a čím vce plynu tím více to spomaluje přitom se nic na kontrolkách neukáže. paliový filr to asi nebude protože stačí vypnout motor pak hned nastartovat a jede se dál.. sem zvědav kolik grejcarů do toho budu muset narvat aby to jelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 Ber to z té lepší stránky vyloučil jsi vadnou zap.rampu a ta nebývá nejlevnější MOC na 406 je okolo 5000 Kč.doporučil bych diagnostiku,na ní by se mohlo něco ukázat:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buga Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 hovorim ze to bude vstrekovac niektory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patryck Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 taky si myslim,že vstřik,zajed na diagnostiku tam jim to ukáže,kterej to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 16. květen 2009 Sdílet Odesláno 16. květen 2009 Původně zaslal: Lachtis Původně zaslal: čakom benzíny váhu vzduchu nemaji. na 206 odchazí často vstřiky. tak by to mohlo být i tim. [upravil dne 16.5.2009 čakom] I benzinové motory mají váhu vzduchu. Netvrdím, že ta 1.1 tu bohužel neznám:( Pežotí benzíny TU, ET a EW váhu vzduchu nemají, mají MAP senzor. Což je dobře, je s tím míň problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bronak Odesláno 19. květen 2009 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2009 tak dneska se závada konečně podařila vyřešit... byla v prdeli lambda sonda.. takovej malej hajzl a dokáže udělat takovou neplechu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 19. květen 2009 Sdílet Odesláno 19. květen 2009 Původně zaslal: Bronak tak dneska se závada konečně podařila vyřešit... byla v prdeli lambda sonda.. takovej malej hajzl a dokáže udělat takovou neplechu.. Může být. Sám jsem kupoval novou lambdu teď v pondělí ráno, protože mi to taky poslední dobou začínalo cukat při jízdě stálou rychlostí. Tohle může dělat buď lambda, nebo MAP senzor (který je tu použitý k řízení volnoběhu a jako senzor zatížení za jízdy). Já koupil lambdu, tak to snad pomůže. Ta stará (80 tis. km, udávaná životnost 80 - 120 tis. km, podle zacházení) už měla nárok. Nicméně je mi divný, že ti blbnul i volnoběh... do toho lambda nemá co mluvit, tam to vypadá na MAP senzor. No nic, uvidíš, snad to bude v poho. Kdyby ne, tak víme kde je problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.