jirkac Odesláno 11. květen 2009 Sdílet Odesláno 11. květen 2009 Mám Peugeota 807 2.0 HDI 79 kW, r.v. 2004. Začal se mi objevovat stejný problém, o kterým tu často píšete, a sice \"Unblock Diesel Filter\". Párkrát se to ukáže a auto pak skoro nejede. Jak bych zkontroloval množství aditiva nebo jestli tam vubec je a kudy a čím bych ho dolil. Čistil někdo FAP filtr vodou? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plaz Odesláno 11. květen 2009 Sdílet Odesláno 11. květen 2009 ja bych rekl ze mas zasranej filtr na naftu a prohlidni si prosimte toto forum nebo zadej do vyhledavace uz jsme to tu uvadeli ty to otazky vim ze jsi novacek ale techto temat je tu dostatek vitej do rodiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brade Odesláno 11. květen 2009 Sdílet Odesláno 11. květen 2009 Jak se diskutovalo na fóru 407 - FAP se začíná pročišťovat až při hodně dlouhý jízdě (např. 500km v kuse) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 11. květen 2009 Sdílet Odesláno 11. květen 2009 NIe je to pravda. FAP sa vypaľuje po cca 500km, ale tie nemusia byť ujdené naraz. To mne by sa potom nevypálil nikdy Skrátka keď sa FAP upchá a sú vhodné podmienky - teplota motora a otáčky začne regenerácia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plaz Odesláno 31. květen 2009 Sdílet Odesláno 31. květen 2009 to je jedno kdy se vypaluje je dost na prd jen to stoji penize jako kdybych necaloval dost za provoz na komunikaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manster Odesláno 23. červen 2009 Sdílet Odesláno 23. červen 2009 já měl už 2x problém s hláškou \" Doplnit aditivum pro FAP\" pokaždé mi to dolili, a protože to hlásilo pořád, tak ještě měnili čidlo hladiny resp. kablík, který vede z nádržky ... cena? pokaždé cca 5tis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matyb66 Odesláno 17. červenec 2017 Sdílet Odesláno 17. červenec 2017 Zdravím borci nevíte kde seženu snímač přítomnosti víčka nádrže ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 18. červenec 2017 Sdílet Odesláno 18. červenec 2017 Třeba v Peugeotu - cca 1000,- Matyb66 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ares1978 Odesláno 21. červenec 2017 Sdílet Odesláno 21. červenec 2017 V 23. 6. 2009 at 17:08, manster napsal: já měl už 2x problém s hláškou \" Doplnit aditivum pro FAP\" pokaždé mi to dolili, a protože to hlásilo pořád, tak ještě měnili čidlo hladiny resp. kablík, který vede z nádržky ... cena? pokaždé cca 5tis... prijde mi to jako kravina, ta vec s kablikem. V nadrzce neni zadne cidlo hladiny, vse se dopocitava podle vstrikovacich cyklu. Spis si myslim, ze neumeli korektne nastavit doplneni aditiva. Mne to hlasilo take, koupil jsem 3 l kanystr a dolil tak 2 deci a uz to pretekalo prepadem, nastavil jsem v diagnostice doplneni postupem, ktery je popsan na netu a dalo to pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ares1978 Odesláno 21. červenec 2017 Sdílet Odesláno 21. červenec 2017 V 17. 7. 2017 at 23:08, Matyb66 napsal: Zdravím borci nevíte kde seženu snímač přítomnosti víčka nádrže ? Díky nejdriv bych proveril, zda neni zkorodovana kabelaz, zmeril ohmmetrem cidlo, jestli ma spravnou hodnotu a pak teprve menil. Hodnotu si zhlavy nepamatuju, da se najit na netu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matyb66 Odesláno 1. září 2017 Sdílet Odesláno 1. září 2017 ok zkusím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubosch Odesláno 21. září 2017 Sdílet Odesláno 21. září 2017 Ja kupoval na vrakaci, ale asi by to slo vyrobit. Je to jen magneticky (jazyckovy) kontakt. ZAP/VYP Ve vicku je magnet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
somira Odesláno 22. září 2017 Sdílet Odesláno 22. září 2017 Mám závadu s magnetem ve víčku již deset let a s aditivem problém nemám. Když mi ho doplňovali, tak říkali, že to bude hlásit stálou chybu a nic takového se neděje. Jezdím bez hlášek ale když připojím diagnostiku tak závada na magnetu je stále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubik83 Odesláno 18. říjen 2017 Sdílet Odesláno 18. říjen 2017 Kluci zdravím mám 807 2.2 HDI 94 kW r.v. 2006 jen jsem z toho hotovej spotřeba 10-11 litrů doplnil jsem si sám aditiva pro fap a někdy mi to píše na display ekonomy mode nevíte co to je nebo spíš proč to píše a proč taková spotřeba? A když si to sám doplním musím na diagnostiku ?Více na: http://www.peugeotclub.eu/forum-tema/peugeot-807-2-2-hdi-32367?select=32525#message32525 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 18. říjen 2017 Sdílet Odesláno 18. říjen 2017 Economy mode je režim úspory energie při nenastartovaném motoru , při nastartování zmizí - objeví se po vypnutí motoru - čím dříve , tím je baterie v horší kondici . Co se týče spotřeby , tak jedině diagnostika (ostatně po doplnění aditiv na ní musíš taky) , bez ní je to věštění z křišťálové koule ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 18. říjen 2017 Sdílet Odesláno 18. říjen 2017 @Lubik83 Stejný dotaz v jiném vlákně jsem Ti smazal, stačí se ptát jednou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 18. říjen 2017 Sdílet Odesláno 18. říjen 2017 (upraveno) Popořadě " ekonomy mode " to je normální věc. Kdy elektronika vozu sama chrání baterii před vybitím. Tzn. pokud odstavíš auto zamkneš ho a pak do něj lezeš každou chvíli pro to nebo pro tamto tak auto samo při poklesu napětí v baterii odpojí všechny zbytné spotřebiče rádio větrák atd. tak aby se zbytečně " neztrácely " voltíky potřebné ke startu. Po nastartování a srovnání baterky se vše zpětně připojí a pak funguje tak jak má. Doplnění aditiv po doplnění je potřeba tuto skutečnost v autě nastavit diagnostikou. A spotřeba no někteří zdejší mají i takovou zkušenost že je skoro normální. Upraveno 18. říjen 2017 uživatelem Péťa Přesunuto ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlkklx Odesláno 18. říjen 2017 Sdílet Odesláno 18. říjen 2017 Poznámka k "economy mode"-bohužel podle mých zkušeností je stavem napětí baterie ovlivněna doba přechodu do "economy" jen do mínusu,tzn. pokud je baterka slabší,vypne se dřív.Neznamená to tedy,že pokud je baterka nová otevřete okna a budete třeba poslouchat rádio 3 hodiny...nebo se podíváte na film na vestavěném LCD panelu...Odhadem se všechno mimo ovládání dveří vypne asi za 30-40 min.Zajímavé je,že se pak bez nastartování ani nedají zavřít okna!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sampon Odesláno 30. říjen 2017 Sdílet Odesláno 30. říjen 2017 Zdravím. Nechci zakládat nové téma. Prosím o diagnostiku a návrh řešení v rámci zjištěných závad. Díky moc kluci. Prosím o hodnoty, třeba doplnění aditiva, kolik tam má opravdu být. Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.