Jump to content
jirkac

Aditivum, nadržka, FAP filtr

Recommended Posts

Mám Peugeota 807 2.0 HDI 79 kW, r.v. 2004. Začal se mi objevovat stejný problém, o kterým tu často píšete, a sice \"Unblock Diesel Filter\". Párkrát se to ukáže a auto pak skoro nejede.

Jak bych zkontroloval množství aditiva nebo jestli tam vubec je a kudy a čím bych ho dolil. Čistil někdo FAP filtr vodou?

Díky!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bych rekl ze mas zasranej filtr na naftu a prohlidni si prosimte toto forum nebo zadej do vyhledavace uz jsme to tu uvadeli ty to otazky vim ze jsi novacek ale techto temat je tu dostatek vitej do rodiny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak se diskutovalo na fóru 407 - FAP se začíná pročišťovat až při hodně dlouhý jízdě (např. 500km v kuse)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIe je to pravda. FAP sa vypaľuje po cca 500km, ale tie nemusia byť ujdené naraz. To mne by sa potom nevypálil nikdy :D

Skrátka keď sa FAP upchá a sú vhodné podmienky - teplota motora a otáčky začne regenerácia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

já měl už 2x problém s hláškou \" Doplnit aditivum pro FAP\" pokaždé mi to dolili, a protože to hlásilo pořád, tak ještě měnili čidlo hladiny resp. kablík, který vede z nádržky ... cena? pokaždé cca 5tis... :bacha

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 23. 6. 2009 at 17:08, manster napsal:

já měl už 2x problém s hláškou \" Doplnit aditivum pro FAP\" pokaždé mi to dolili, a protože to hlásilo pořád, tak ještě měnili čidlo hladiny resp. kablík, který vede z nádržky ... cena? pokaždé cca 5tis... :bacha

prijde mi to jako kravina, ta vec s kablikem. V nadrzce neni zadne cidlo hladiny, vse se dopocitava podle vstrikovacich cyklu. Spis si myslim, ze neumeli korektne nastavit doplneni aditiva. Mne to hlasilo take, koupil jsem 3 l kanystr a dolil tak 2 deci a uz to pretekalo prepadem, nastavil jsem v diagnostice doplneni postupem, ktery je popsan na netu a dalo to pokoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 17. 7. 2017 at 23:08, Matyb66 napsal:

Zdravím borci :) nevíte kde seženu snímač přítomnosti víčka nádrže ? Díky :)

nejdriv bych proveril, zda neni zkorodovana kabelaz, zmeril ohmmetrem cidlo, jestli ma spravnou hodnotu a pak teprve menil. Hodnotu si zhlavy nepamatuju, da se najit na netu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám závadu s magnetem ve víčku již deset let a s aditivem problém nemám. Když mi ho doplňovali, tak říkali, že to bude hlásit stálou chybu a nic takového se neděje. Jezdím bez hlášek ale když připojím diagnostiku tak závada na magnetu je stále.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kluci zdravím mám 807 2.2 HDI 94 kW r.v. 2006 jen jsem z toho hotovej spotřeba 10-11 litrů doplnil jsem si sám aditiva pro fap a někdy mi to píše na display ekonomy mode nevíte co to je nebo spíš proč to píše a proč taková spotřeba? A když si to sám doplním musím na diagnostiku ?

Více na: http://www.peugeotclub.eu/forum-tema/peugeot-807-2-2-hdi-32367?select=32525#message32525

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Economy mode je režim úspory energie při nenastartovaném motoru , při nastartování zmizí - objeví se po vypnutí motoru - čím dříve , tím je baterie v horší kondici . Co se týče spotřeby , tak jedině diagnostika (ostatně po doplnění aditiv na ní musíš taky) , bez ní je to věštění z křišťálové koule ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popořadě " ekonomy mode " to je normální věc. Kdy elektronika vozu sama chrání baterii před vybitím. Tzn. pokud odstavíš auto zamkneš ho a pak do něj lezeš každou chvíli pro to nebo pro tamto tak auto samo při poklesu napětí v baterii odpojí všechny zbytné spotřebiče rádio větrák atd. tak aby se zbytečně " neztrácely " voltíky potřebné ke startu. Po nastartování a srovnání baterky se vše zpětně připojí a pak funguje tak jak má.

Doplnění aditiv po doplnění je potřeba tuto skutečnost v autě nastavit diagnostikou.

A spotřeba no někteří zdejší mají i takovou zkušenost že je skoro normální.

Edited by Péťa
Přesunuto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poznámka k "economy mode"-bohužel podle mých zkušeností je stavem napětí baterie ovlivněna doba přechodu do "economy" jen do mínusu,tzn. pokud je baterka slabší,vypne se dřív.Neznamená to tedy,že pokud je baterka nová otevřete okna a budete třeba poslouchat rádio 3 hodiny...nebo se podíváte na film na vestavěném LCD panelu...Odhadem se všechno mimo ovládání dveří vypne asi za 30-40 min.Zajímavé je,že se pak bez nastartování ani nedají zavřít okna!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím. Nechci zakládat nové téma. Prosím o diagnostiku a návrh řešení v rámci zjištěných závad. Díky moc kluci. Prosím o hodnoty, třeba doplnění aditiva, kolik tam má opravdu být. Jirka

IMG_20171029_133852.jpg

IMG_20171029_133910.jpg

IMG_20171029_134356.jpg

IMG_20171029_134500.jpg

IMG_20171029_135801.jpg

IMG_20171029_135805.jpg

IMG_20171029_135818.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×