Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 r.2000 1.8 16V - Vícero dotazů


Frenchman

Recommended Posts

Zdravím ve spolek,

delší dobu již koukám po novějším voze a naskytla se mi celkem lákavá nabídka na sedan parametrů uvedených v titulku. Mám pár dotazů na zasvěcenější.

1) Jde o starší verzi pohonné jednotky - 81kw. Je tato v něčem horší, či poruchovější, než nová 85kw verze?

2) Odpověď nalezena. :)

3) Na co si dávat pozor při koupi? Na 405kách je slabota zadní náprava, na co pozor tady?

Díky za odpovědi! :roker

[upravil dne 15.4.2009 Frenchman]

[upravil dne 15.4.2009 Frenchman]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No motoricky je starší verze dobrá, novější modely měli asi motory vychytanější, někteří mechanici řikají že starší modely s timto motorem berou trochu olej už jen svoji konstrukcí, asi na tom něco bude, trochu oleje si vezme, ale není to drastický, u mě je to cca 1dl na 1000km, u jinýho motoru to bude samo že jinak. Pozor při koupi asi všeobecně jako u ostatních aut, nevim že by něco vyložene bylo špatný, pokud chceš něco vědět tak se ptej

Ale ted koukám že je to rok 2000, tam by snad měl být už novej motor, ale to nevim jistě:myslim A měl by to bejt i novej model

[upravil dne 16/4/09 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Novej model to je, ale motorizace stále stará - nová byla až od 10/2000. I známíříkají, že 406 nemá žádnou větší bolístku. Ve výběru soupeří s 98´ Audi A6 2.8 quattro :mrk , tam odchází každých 60 000km přední náprava.

Ano, vím, trochu nepoměr ve výběru vozu. :) Stále se rozmýšlím, jestli budu nigga, nebo rozumný muž. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na starších modelech odcházely rychleji přední tyčky stabilizátorů. ale ty se změnili v r. 97 takže by to u tohodle auta už nemělo hrozit. Jinak je pravda že nějaký velký závažný problemy nemá, ale zaleží taky jak byla servisovaná pře tím než ji koupíš, muže být v háji všechno na co se dá pomyslet, a nebo muže bejt celá jak nová, ale to je u každýho auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj zalezi na co clovek narazi, ja kupoval v 2001 5ti lete auto z holandska s 200 000km a mam ho do dnes, kdy ma najeto 320 tis vse na LPG a nic zavaznejsiho jsem neresil, akorat zapalovaci rampa ( to je ale u vsech aut, ktery maji civku primo na hlave motoru a je vystavena vyssim teplotam ), jinak jen provozni veci jako svicky, komplet brzdy, tlumice ( ty jsem menil nedavno a byly jeste original ), zminene spojovaci tycky stabilizatoru ( neni se co divit na tech nasich silnicich ), olej zere taky cca tech 1dl na 1000km.

[upravil dne 16/4/09 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme doma jak 81 tak 85kw. Žádný rozdíl ve svezení neshledávám. Měnili jsme zatím (ťuk ťuk) oba jen rozvody, olej, filtry, svíčky (po koupi) a 81kw baterii, vzadu jednu tyčku stabilizátoru a výfuk. Čili normální věci. Zdaleka ale ani jeden nemáme najeto to co Ferry takže se nemuselo něco projevit.

Že by jsme měli problémy se žraním oleje se taky nedá říci. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamratovy na fabke trieska zadna naprava po 60 000 km od fungl novej, ale je pravda, ze nie je nikto kto by nieco nemenil na zadnej naprave, asi teda, ale kiez by to ostalo len pri tom :D A mozno o nieco vacsia poruchovost je dan za skvele jazdne vlastnosti a pohodlicko ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...