P205XR Odesláno 4. říjen 2002 Sdílet Odesláno 4. říjen 2002 Cau lidi takze chci se zeptat jestli jde bez vetsich problemu vymenit stary typ - placata s velkym tachometrem za novejsi s tacho. a otackomerem. A jak to je s tema ruznejma ukazatelema co jsou tam navic. napr. teplomer.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 4. říjen 2002 Sdílet Odesláno 4. říjen 2002 no v zasade to jde velice lehko, ale musis mit komplet palubovku z noveho typu ... tzn. Vsechny plasty - i ty spodni, proste uplne vsechny , potom tam muze byt jeste jiny system topeni( to starsi packove, myslim, ze znacky Behr nepasuje na ty otocne cudliky), kulisa od vetraku by mozna mohla byt stejna - ted uz si nevzpominam...... vlastne neni stejna musi to byt taky ta nova. Nejlepsi by to bylo vybrat komplet z nejakeho vraku i s elektrikou, protoze ta palubovka je ji celkem prolezena. Co se budiku tyka, tak tachometr je vpohode, otackomer - pokud ho mas - tak mozna taky a vselijake ty teplomery a ostatni kontrolky budes asi muset projit podle el. schematu - nevim, jestli to neni uplne jinak zapojene Ale podle toho schmatu se orientuje dost vpohode) zatim, kdyby neco tak treba e-mail nebo ICQ ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miguel Odesláno 28. říjen 2002 Sdílet Odesláno 28. říjen 2002 Ako sa podarila vymena palubovky, najma kam si zapichol konektor na otackomer a teplotu chladica a ostatne veci co k tomu patria? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varuz Odesláno 7. listopad 2002 Sdílet Odesláno 7. listopad 2002 Já jsem chtěl tu palubku měnit taky, aspoň teoreticky jsem to měl celý zmáklý, ale když jsem se do toho pustil, tak jsem to radši vzdal. Myslím(i když to nevím přesně) že ta stará kastle má i jinak místa kde se ta nová palubka přichytává. Ale říkám nevím to jistě celý jsem to dole neměl. Spíš by mě zajímalo něco jinýho. To elektrický schema. Na mý auto jsem ho nikde nesehnal. Mě by stačilo schema kolem volantu. Mám totoiž obě nový páčky jak na blinkry tak na stěrače. Ta blinkrová šla v pohodě vyměnit(stejný štekry), ale ta stěračová má úplně jinak dělanou elektriku asi pro to že tam je cyklovač a o ten mi právě jde, moc by se mi hodil. Mám na to úplně všechno: kompletní páčku i to relé co¨je na to potřeba a je umýstěný v pojistkovce. Jen top schema mi chybí. Bojim se ty dráty ucvakat a nějak s tím experimentovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 7. listopad 2002 Sdílet Odesláno 7. listopad 2002 Ty uchyty jsou 100% stejne... delal jsme to.. VARUZ: to schema bych ti mohl okopirovat, ale dle meho nazoru je nejlepsi menit svazek za svazek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P205XR Odesláno 8. listopad 2002 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2002 Mslim si ze ty uchyty jsou stejny vzdyt je tan vsechnoi stejny - kulaty tocitka na vzduch, trojuhelnik nahore, vetraky atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
varuz Odesláno 26. květen 2003 Sdílet Odesláno 26. květen 2003 no dobře, kdybych se do toho pustil a opravdu tu palubku chtěl vyměnit, tak mě ještě zajímá, jestli bych nepotřeboval i třeba celý nový topení, protože ty bovdeny na regulaci vzduchu asi stejný nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.