Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

snímač hladiny oleja


jarson

Recommended Posts

jarson:nemnen:bojim cidlo je cca 25cm dlouhe a pristup na nic bo je ze zadu na motoru ja sem rodil jak sem ho menil..A stalo tet nevim jestli 3500 kc nebo 2500 kc ale kamosovi sem cely den odstavil zvedak.skoda ze mi uz nefunguje servisbox tam byli i obrazky kde to cidlo je..A mimochodem sem tam si to stejne blikne:grrTak raci at blika nez ho menit to sou vetsi nervy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 13 let později...

Ahoj, 

dokázal by mi někdo poradit jak je zapojený snímač hladiny oleje? Mám prasknutý konektor.

Od snímače vedou 3 dráty, dál už jen 2 dráty. Teď mám zapojeno, ale ukazuje to pořád OK, i při vypuštěném oleji.

Je to ten konektor na fotce, motor 1.6 16V NFU.

Díky

20230114_163454.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten treti drat je na teplotu oleje, tu nebudes mit zapojenou. Bohuzel schema na 307 nemam. Taky by bylo potreba vedet, jakej je to rocnik, nejlepe VIN kod, v prvnich 307 je jeste VAN sit, pozdeji uz CAN, zapojeni by se mohlo lisit. Nejspis ty draty povedou do BSM jednotky nebo primo do BSI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u peugeotu (resp PSA) se na barvy az tak nehraje, dulezite je cislo dratu, ktere je do vzdalenosti 10cm od konektoru na drate vytisknute, v tomto pripade 414 pozice 1 a 415 pozice 3.

Nicmene elektricky je to cidlo promenlivy odpor, takze tam na nejake polarite nesejde

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak u tebe, ale i z fotky poznas, ze jeden drat je vic do ruzova a druhej vic do oranzova. Po tech letech je to vybledlý, ale rozdil tam je... jinak, jak rika @Ferry, vodice jsou cislovany.

PS: Vnitrni zapojeni koncovych zarizeni (jednotka, snimac, akcni cleny apod.) neni vzdy presne, jak to kresli vyrobce. Napr. u BSM je vnitrni zapojeni (část) jine ve schematu nez v realu... apod. Snimac hladiny oleje jsem nikdy nerozdelaval, takze nemuzu posoudit, jestli je to pouze "hloupa" odporova draha bez dalsiho, kde je to jedno.

 

 

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak přepojeno, barva vodičů byla nakonec poznat dobře.

Docela mě zaskočilo, že i když je čidlo úplně odpojené, tak to ukazuje "OIL OK", místo toho aby to ukazovalo málo oleje nebo poruchu čidla.

Při další výměně oleje uvidím, jestli to funguje jak má.

Edit: funguje to :)

Upraveno uživatelem Ales0s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...