Maverick Odesláno 22. březen 2009 Sdílet Odesláno 22. březen 2009 Mitja: Jo je to to čidlo, jenže když se na tem motor koukáš takhle z vrchu, tak ho najdeš v místech pod tou cívkou. Když najdu foťák, tak zejtra zkusim udělat fotku, kde to čidlo přesně je a jak vypadá konektor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mythos_666 Odesláno 23. březen 2009 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2009 Mitja->tie chyby mi potom vyblikalo tie iste ako som pisal hore teda 41,33 a 21. Mef->ak by si nasiel fotak, tak budem rad, ak sem das to foto, toho cidla..., kde sa presne nachadza, dakujem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mythos_666 Odesláno 24. březen 2009 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2009 tak v tom konektore a cidle teploty kvapaliny to neni, vyblikal som dnes opat chyby a okrem 41,33 a 21 pribudla aj dalsia ,a to 13!!! myslim si ale, ze to bude v tej casti ako som oznacil, pretoze v casti odkial vychadza piestik so strunkou, ktory reguluje lanko plynu mi zostava vysiet a nezasunie sa spat, vtedy mi zdochne aj motor. nasledne zostane vysiet piestik vonku a ked chcem nastartovat, tak to nieje mozne... pokial necham kluc v polohe pred startom a rukou pohnem lanko, ktore oddiali trn od spominaneho piestika, tak zacne hrcat v tom \"ciernom bakelite! z ktoreho vychadza piest (takisto cvaka relatko v podtlaku)... potom ked ho pustim a trn dorazi spat na piest, tak hrcanie prestane... potom za nejaky cas sa trn zasunie spat a motor sa da zas na okamih nastartovat a tak dookola... da sa ta \"cierna vec\" s piestikom nejak rozobrat a pozriet, alebo kde by som mal pokracovat v hladani...? a este podotazka, pri umiestneni kluca do polohy pred startom mi cvaka rele pod skrinkou spolujazdca, rele medzi podtlakovymi hadickami, ale rele, ktore je umiestnene v ciernej krabicke v kufri pod oknom na lavej strane pred soferom nepocujem cvakat... [upravil dne 24/3/09 mythos_666] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mythos_666 Odesláno 25. březen 2009 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2009 ...tak co ziadny help? ...dakujem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mythos_666 Odesláno 27. březen 2009 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2009 ...takze snimac teploty som premeral, vykazuje okolc 3,5kohm, fukal som nan a reagoval, takze odpor klesal... kable premerane k nemu, ok. ...pozrel som aj potenciometer, drazky vydrate skoro vobec, bezce ok... privodny kabel na pinoch nerane napatia...ok... omylom som ale nezapojil jeho konektor potom som nastartoval a auto drzalo volnobeh, sice behal hopre dole, ale drzalo, potom som konektor zapojil a nastartoval, ale musel som drzat motor v otackach, aby nezdochol, ked som pustil chvilu drzal, potom zdochol... v oboch pripadoch som sa skusal pohnut, no auto v zabure zdochlo... ...skusal som aj motorcek, ktory hybe plynom a posuva bezcom (otvara komoru v karb.) s klucom v polohe pred startom, no ked oddialim dotyk plynu od valca, tak len bzuci, nevysunie sa ani nezasunie..., ked nan zatlacim prstom, tak takisto nic, potom si to z casu na cas rozmysli, a zasunie sa....ale nie vzdy... ...chcem sa spytat, co dalej? ...treba vybrat a rozobrat ten motorcek? pokial ano, je treba zhodit dekel ,ktory som oznacil, bude to bez nasledkov (to zhodenie) napr. nasledovna vymena tesnenia , dostelovania cohosi? ...a este jedna vec ma napadla, nemoze na toto vsetko mat vplyv, ze sa mi netoci vrtula, ktora je predu pred chladicom, resp. kedy za spina? ...da sa vyskusat je funkcnost? Dik. moc... [upravil dne 27/3/09 mythos_666] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 27. březen 2009 Sdílet Odesláno 27. březen 2009 Možná je to blbost, ale nemá náhodou tenhle motor taky něco jako váhu vzduchu? Protože přesně takhle se mi chovalo BX, když jsem ji omylem odpojil. Jakmile jsem se chtěl rozjet, tak zdechlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mythos_666 Odesláno 27. březen 2009 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2009 ...no to neviem, ale uz stracam trpezlivost, este par dni a auto pojde do srotu!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitja Odesláno 28. březen 2009 Sdílet Odesláno 28. březen 2009 Zkus správně nastavit potenciometr.. ale to by melo ovlivnovat jen volnobeh: http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=3&t=3783 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mythos_666 Odesláno 29. březen 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2009 ...cafte, tam som sa dnes sparal opat v mojej kare. ...chcel som prezriet \"soupatko\" vzduchu, zhodil som teda battery, odpojil senzor od supatka, trocha to premeral so zopnutym klucom, ukazovalo mi to cca 6.5V, malo by tam byt vraj tolko ako na baterii. ...no dalej som to nerozberal, nahodil bateriu. ...dalej som pohybal vydlicovym klucom este s jednou kostrou, co som zbadal, bola dost hrdzava, spojovala par kablov pod sebou... ..potom ma este napadlo sadnut do auta a prezriet poistky vsetky, co su v poistkovej skrinke... po jednej som ich povyberal, prepipal a dal naspat... ...skusil som auto natocit, chytilo ako obvykle, nechal som ho teda bezat... ...kontrolka diagnostiky po chvilke zhasla ako za \"starych\" casov, tak som to skusil previest... siel som cca 5km, auto slapalo ok. ...vratil som sa spat, vypol motor a zacal som blikat chyby... ...tentokrat sa chyby neopakovali, zobrazilo \"len\" chybu 33... ...po opatovnom nastartovani auta naskocilo, sice s troskou plynu, ale naskocilo... volnobeh opat drzalo, opat som sa previezol s uspesnym prichodom... potom som este nechal trocha bezat motor, DG nesvietila.... tak som to vypol... ...co vy na to? ...ze by sa chyby odstranili?...no neviem, co si mam mysliet, zajtra ho znova nakopnem a uvidim, len sa bojim, ze ak s nim pojdem dalej a riesenie je len docasne, tak me kdesi necha... ...dik za pripadne dalsie nazory!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mythos_666 Odesláno 30. březen 2009 Autor Sdílet Odesláno 30. březen 2009 ...cafte, takze vec sa ma takto... ..mozno je v tahu potenciometer, alebo kable, resp.konektor okolo neho... ...auto dnes islo tymto sposobom: nechcelo vobec chytit, potom som znova vybral potak, precistil, vyrovnal kontakty etc...etc... skusil som nastarotvat a nic... len strielacka do vyfuku, resp. pomale tocenie motora a zadusenie... ...skusil som teda odpojit konektor potaku a natocit, auto chytilo na prvy krat, sice s troskou plynu, ale chytilo. ...trocha som mu naslapal a dostal motor do otacok... potom som pridal rukou plyn v kufre, drzal som ho v otackach, pripojil som za jazdy konektor potaku, motor mal snahu zadusit sa, ale nakolko somho drzal v otackach, tak to \"prekonal\" a zacal slapat aj s potenciometrom... ...takze zeby vadny potak????? ...s autom som nasledne najazdil na skusku cca 15km a daval som motoru zabrat, kontrolka DG nesvieti... ...vypol som motor po dojazdeni na 10 minut ale nastartovat sa mi podarilo opat s postupom ako som napisal hore... takze, nazory? ...RJ vykazuje iba chybu 33... ...da sa s tymto takto jazdit a startovat tymto sposobom nejaky cas? ...vymenu potaku by som spravil, ale som v Alpach, takze nemam na to cas... ...dakujem za radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot 205/Lukáš Odesláno 19. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2013 měl jsem stejný problém taky se mi rožla kontrolka ted už vím že chyba je většinou v rozdělovači. Nejčastěji bud že mám olej v rozdělovači což se mi taky občas zadaří ale spíše se podívej na kontakty do rozdělovače a na odpor palce tzn. velice jednoduše zkus jestli se palec (který najdeš uvnitř rozdělovače) dotýká se stykovou plochou kontaktů v rozdělovači. to jsem udělal a už s tím nemám problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.