Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Filtr pevných částic


alex & marci

Recommended Posts

Nechci Ti kecat, ale repasovaný Fap stojí asi 9tis Kč, nový do 25tis Kč. Na STK by to mělo bez FAPU projít, taky jsem se na to už trošku ptal a náš automechanik, který dělá Peugeoty v Plzni říkal, že starších modelů 607 jezdí po Plzni víc bez Fapu než s Fapem:D a prý žádný problém:roker. Jenom se to musí nechat přehrát v jednotce auta, aby Fap (tlak před Fapem a za ním) nehledala.

Ale uvidíme, co napíšou ješte zdejší odborníci, já jim nechci fušovat do řemesla, já jsem \"pouze\" pozorovatel.:D:papa

[upravil dne 16/3/09 Vopičí]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

karelr77 - Dobry den, procitam tady vase prispevky a chtel bych nabidnout pomoc. Dokazu zcela bezpecne odstranit FAP - filtr pevnych castic na vsech modelech PEUGEOT CITROEN to znamena zadne dolivani aditiv, zadna nucena regenerace, zadne vyplachovani atd. Dusledek nizsi spotreba cca 0,5l vyzsi vykon motoru. Uz jsem jich odstranil stovky tak ze stoprocentni uspesnost. Pokud by jste nekdo potreboval ozvete se.

To jsem našel tady na foru, měl by být s Bystřici nad Pernštejnem a cena by měla být 4 000,-Kč. Zde je kontakt karelr77@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jetli se me 607 hdi s FAP dostane jeste nekdy do domu ,prvni oprava bude vykuchani fapu ,nejvic me mohlo nasrat kdyz jsem jel rano za samejma smradochama a sam mam FAP :nevim , ja ekologii prikladem rozhodne nepujdu! dokud budou jezdit na cestach avie ,stary liaz apd. :)

protoze auto bez fap \"607 hdi\" jede opravdu o poznani lepe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...
  • O 8 měsíců později...

Nejdřív všem tady ahoj.. minulý týden jsem si přivezl po 205, 306, 406 peugeot 607 2.2HDI r.2003 jako je to krasavec má to uplně všechno i přídavné topení no super až na ty rozjezdy do 2tis otáček to prostě nejede, ale to bych přežil nejsem závodník.. Jde o to že se v tom moc nevyznám a každý mne straší právě s tím filtrem a dolévaním, že se nedoplatím tak myslím že bych taky nechal odstranit nebo já nevím jak to vubec je? Co myslíte 80tis najedu tak za 2roky. Dík za nejaké názory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dík za odpověd taky myslím že ho tam nechám.. auto mám zatím týden tak ani nevím kde co je jak to funguje atd. v pondělí ho jdu teprve přihlásit na značky. Auto bylo servisováno, ale nikdo mi neřekne co se tam dělalo. Budu muset sehnat někoho kdo umí dobře německy a zavolá přímo tam do toho servisu. Abych věděl jestli tam mám ti aditiva a jak je to s rozvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokud funguje tak bych ho tam rozhodne nechal. Jakmile se objevi prvni problem tak pryc s nim. Z nejakeho huleni nemusis mit vubec strach auto po odstraneni nekouri. Je treba to vse nechat udelat profesionalne a se zarukou. Par lidi to nabizi ale vysledkem si nejsou moc jisti. U te vyse zminene firmy je to v poho a celou dobu jses u auta koukas co delaji. Hlavni kouzlo je v uprave ridici jednotky. ten clovek vi co dela, delal 10 let v Peugeotu. Emisni kontroly se neni treba bat nebot auto se meri bez zateze, tzn pouze slapou na plyn takze vse OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oki asi tak to možná bude, že počkám než začnou být nějaké problémy a pak filtr odstraním. No ještě musím zjistit jak je to vše finmančně a taky s výkonem protože to je jako něco do 2tis otáček hi hi. Ale každý mě straší s náklady na FAP a že by to nikdy nechtěli, ale zase se mi líbí že nekouří. Díky za nazory ještě vše promyslím zatím problémy nejsou tak uvidíme časem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koureni se opravdu bat nemusis. Pokud je na motoru vse v poradku tak to nehrozi. Ostatne mam O2 2.0 TDI a ta zakouri kdyz se ji slapne na krk a to je skoro nove auto. Spousta naftovych aut kouri take proto, ze jsou nachipovana. Dneska chipovani aut dela kde kdo a podle toho to take vypada. Pokud chces vyssi vykon, znamena to vice paliva jinak to proste nejde. No a spousta \"tuningaru\" to tam narve rovnou odspoda, takze mas momentovou raketu (brzo ti podekuje spojka) a auto kouri. Je to dane tim, ze pro spalovani musis mit nejen palivo ale i dostatek vzduchu a turbo proste v malych otackach neplni tak jak by melo a nepomuze mu ani variabilni nastavovani lopatek. Je to proste dano jeho velikosti (je velke) a setrvacnou silou. U nejmodernejsich motoru se to resi kombinaci dvou malych dmychadel (nove 2.2 HDI 125KW) nebo dmychadlo plus kompresor kde kompresor zacina a dmychadlo se prida casem. Posledni varianta je velice peknym resenim a prubeh vykonu je hodne podobny zazehovemu motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nekdo nevynalezne perpetum mobile tak to tak proste je :). Ta vyssi spotreba nafty je kompenzovana zvysenou silou (tocivym momentem) motoru a tedy moznosti mit zarazen vyssi rychlostni stupen. Tim probiha mene pracovnich cyklu a motor ma v dany okamzik nizsi spotrebu danou mensim poctem vstriku. V praxi to vychazi tak, ze po spravne provedenem chiptuningu auto nekouri ma stejnou nebo leckdy i mensi spotrebu (pri zachovani puvodniho stylu jizdy). Malokdo ale odola relativne vysokemu narustu vykonu ( u nafty 20-30%) a obcas si \"zadrandi\" tim se uspory vicemene mazou. No a pak jsou taci co \"drandi\" porad a tam proste ta spotreba naroste.

Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...