kveton Odesláno 6. březen 2009 Sdílet Odesláno 6. březen 2009 ikdyž jsem teď koukal na limity emisí u našeho Focuse se 100kw motorem od PSA bez FAPu a oproti stejnýmu motoru s FAPem má emisní limity stejný a někde dokonce nižší což mi nějak nejde do hlavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukashanak Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 Zdravím. Zrovna minulý víkend jsem si ze své 406 2,2hdi odstranil FAP i s katalizatorem. Vyrobil jsem si nově část výfuku od výstupu z turba až po spojku za FAPem. Takže FAP mám pro jistotu zachovaný, i když ve sklepě... :-) Zatím mám najeto 800km od vyndání a auto žádnou chybu nehlásí. Na emise půjdu na podzim, takže to zkusím bez FAPu a když neprojdu, tak ho tam na chvíli dám. Jinač chování auta se znatelně zlepšilo. Spotřeba mi přijde o něco nižší, ale na to je ještě brzo. Motor jde lépe do otáček a zrychlila se reakce na přidání plynu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 Pokud je upravená ŘJ, tak už FAP asi nevrátíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukashanak Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 ŘJ není upravená. Jen jsem oblbnul čidla, aby si myslela, že tam je čistej FAP. Dělal jsem si to sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzipCZ Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 mužu se zeptat proč si kupujete takový auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukashanak Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 Protože dobře jedou a bez FAPu se nevyraběly. Jinak tady máte krásnej článek o filtrech pevných částic: http://www.volny.cz/mumat/FAP.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
plaz Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 tak ze jde oblbnout jednotku bez zasahu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 Původně zaslal: kveton Pokud je upravená ŘJ, tak už FAP asi nevrátíš Na tu chvíľu kým bude na emisnej ho tam kľudne môže dať, on svoju úlohu splní. Riadiaca jednotka len kontroluje jeho zanesenie a regeneráciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 Původně zaslal: plaz tak ze jde oblbnout jednotku bez zasahu Potom ale musí stále dopĺňať aditívum, pretože nádobka sa po čase vyprázdni. Môže ho ale nahradiť napr. naftou. A potom na nastavenie hladiny na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 trošku mi uniká smysl tohoto zákroku, většina lidí dává FAP pryč když ten systém blbne (jako třeba mě, nejde se spojit s ŘJ FAPu a nejde nastavit hladina) a nejjednodušší řešení je FAP vyndat. Když systém FAPu funguje, tak nevidim důvod ho dávat pryč, nic to nepřinese .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brslen Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 Tak nevim k cemu se priklonit-jestli fap nechat nebo ne.Az se trochu otepli tak ho zkusim demontovat a sam vycistit pokud bude delat problemy tak ho asi odstranim akorat nechci at mi to čoudí jako traktor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yves Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 Moje 2.0 80kW je bez FAPu a po dymu z vyfuku ani pamatky, jen kdyz se nastartuje tak asi na pul minutky ani ne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukashanak Odesláno 7. březen 2009 Sdílet Odesláno 7. březen 2009 Já to mám načipovaný a bez FAPu i katalizátoru taky žádnej kouř nevidím... Podle mě je to takhle ideální. Nádržku na aditiva naplním aditevem od VIFu, které stejně používám a alespoň se tam bude přidávat samo. A třeba ho tam budu chtít někdy z nějakého důvodu vrátit a to není problém. A důvod pro demontáž je. Nižší spotřeba paliva, kapičku výkon a auto je živější. Spíš nevidím důvod ho tam mít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
očko Odesláno 8. březen 2009 Sdílet Odesláno 8. březen 2009 Původně zaslal: Lukashanak Protože dobře jedou a bez FAPu se nevyraběly. Jinak tady máte krásnej článek o filtrech pevných částic: http://www.volny.cz/mumat/FAP.jpg Zaujímavé čítanie. Má to už niekto odstránené na 307 SW, 2,0l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majo30 Odesláno 8. březen 2009 Sdílet Odesláno 8. březen 2009 S tym dymom to nebude az taky problem. 406 bez FAPu tiez nedymia. Ja mam FAP a tiez rozmyslam nad jeho odstranenim. Tiez moc nechapem jeho vyznam, nakolko mam skoro o liter vacsiu spotrebu nafty voci kamaratom, co FAP nemaju s tou istou motorizaciou. Co potom viac skodi zivotnemu prostrediu? Myslim, ze ten clanok od \"Lukashanak\" ma nieco pravdy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bongo Odesláno 8. březen 2009 Sdílet Odesláno 8. březen 2009 Ja mam ten fap deravy, a este aj mam pokazene davkovanie aditiva neviem uz co s tym poradte my prosim skusal som uz vsetko mozne ale ta rj si to stale pyta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor T16 Odesláno 8. březen 2009 Sdílet Odesláno 8. březen 2009 z fappem , nebo bez něho to nekouří , pokud je to jinak v pořádku , kdyby ti odešla hadice od turba nebo odešlo samo turbo tak to i stím fappem začne kouřit , že za tím není vidět a pak se ti ještě sazemi zacpe . je tam fakt k ničemu , s těma emisema to není tak vymalovany , jak se v manuálu píše , ty emise neklesnou- jen zanedbatelně , hdi pokud vím i bez fappu plní euro 3 , to čekáte , že když ho odstraníte , tak to začne hulit jak načipovanej passat ? to ani omylem , právě naopak se mi zdá , že jak to turbo bez fappu nabírá rychleji otáčky , tak o to mín zakouří při přidání z nižších otáček. u mého auta na emisích to nebylo poznat , když už jsem kluky na emisích donutil , at to na zkoušku fakt zkusí změřit( klepali si na čelo , s čím to otravuji) - proto mě udivují ty otázky - že to neprojde emisemi - u nás bych musel hledat servis , kde to fakt měří a prožívají . takže bez fappu je po všech stránkách lepší a na otázku - proč ho tam tedy dávají odpovídám - ekoterorismus - alibismus - konstruktéra by to určitě nenapalo , ale je tlačen obrázkem značky - jsme ekologičtí ... je to blbost , ale na lidi to funguje a věří všemu , co jim kdo nakecá , protože tomu rozumí jak houser hvězdám. já když si koupím počítač , tak je to taky předraženej zmetek a co mi v obchodě nakecají , tak pokud na to po cestě domů nezapomenu , tak tomu věřím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor T16 Odesláno 8. březen 2009 Sdílet Odesláno 8. březen 2009 ten člověk , co napsal ten článek o fappu co je tady nahoře na něj odkaz ví , o čem mluví , má uplnou pravdu a mluví mi z duše [upravil dne 8/3/09 Libor T16] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 9. březen 2009 Sdílet Odesláno 9. březen 2009 Původně zaslal: Lukashanak Já to mám načipovaný a bez FAPu i katalizátoru taky žádnej kouř nevidím... Podle mě je to takhle ideální. Nádržku na aditiva naplním aditevem od VIFu, které stejně používám a alespoň se tam bude přidávat samo. A třeba ho tam budu chtít někdy z nějakého důvodu vrátit a to není problém. A důvod pro demontáž je. Nižší spotřeba paliva, kapičku výkon a auto je živější. Spíš nevidím důvod ho tam mít... Už máš vyzkoušeno o kolik se snížila spotřeba paliva? Nad vyndáním tý blbosti víc než silně uvažuju.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brslen Odesláno 9. březen 2009 Sdílet Odesláno 9. březen 2009 kurna porad o tom silne uvazuju ze se ho asi zbavim,akorat je skoda ze uz se popripade neda vratit zpatky-kdyby nekdo prudil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.