Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Moja 306GTi6


pug

Recommended Posts

Beda chapem, a dakujem. este vaham ale asi bude nastupcom Cupra R (225hp). inak necakal som v sucastnej dobe ked chce kazdy kupit za 5korun ale su nakoniec dvaja ludia ktori to chcu zobrat hned a budem musiet urobit jedneho z nich smutneho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tiez som bol milo prekvapeny zaujmom, kamarati sa stazuju ze nemozu podla mna tiez zaujimave auta predat pritom lacno. 306gti6 v slusnom stave a relativne malo km je v CR, SR ale dost malo tak ak sa najde ten kto take nieco hlada tak zaplati. to ale niekedy dost trva. ja som nasiel rovno dvoch a teraz uz len sa slusne dohodnut, aj ked ten druhy je cez 306gti6 clena a rad by som mu dal prednost, len smola ze prisiel az druhy, tak uvidime

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak a je ako sme asi vsetci chceli:-) , Martin je novy majitel mojho byvaleho, tak nech mu robi radost aspon ako mne. Stano inak Martin fajn chalan, som rad ze siel pug do takych ruk. Ja sa tesim z novej hracky, leon Cupra R, r.v 2003 225koni 270Nm,, Brembo 325mm 4-piestiky vpredu... 108tis km, serviska, dolozeny povod a historia, krasny stav snad to bude dostojny nastupca. Inak som si vzdy myslel ze 1,8t bol len jeden typ - omyl Cupra R ma kovane ojnice, kluku, a piesty (Mahle) - ine turbo a kopu inych rozdielov

[upravil dne 4/9/09 pug]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Beda: ani nevies ako desivo blizko si zasiahol, prave sme to riesili dnes s manzelkou ak do mesiaca najneskor nezozeniem nove zamestnanie alebo nerozbehnem podnikanie tak sa budeme musiet s jednym z aut rozlucit a najskor z Cuprou:-((( Pevne dufam ze to tak nedopadne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

AKCZ-diky:-)

Antal: je to zasadny rozdiel. ale skor je to neporovnatelne. Cupra je proste citit na vsetkom ze to je novsie modernejsie tichsie, pohodlnejsie - pste auto na kazy den co Gti6 s upravenym podvozkom uz tak moc nebola. Cupra nema tak priame riadenie aj ked n aVW grup je velmi dobre - neni est etak umelo tuhe ako u Golfu V Gti ale zas tolko citu ako v Gti6 v nom neni. Cupra m ale fantasticky posed za volantom, vyborne tvarovany volant a sedacky lepsie drzia telo. podvozok Cupry je v porovnani s KW V1 co som tam mal menej ostry, trosku podajnejsi a teda aj pohodlnejsi. U Cupru ale nema potrebu az tolko veci upravovat kedze ma hodne dobre 4piestiky Brembo a 323mm kotuce vpredu. kola su tiez velke az az (225/40/18) takze zvacsovat tiez neni potreba ani len opticky, nizk eto je jak blazen, ani Pug n aznizenom KW-cku nebol tak nizky ako Cupra R v serii. som este tak nizky predok na serii nezazil, skratm aj pri niektorych podzemnych parkoviskach a na vacsine zvysenych prechodov pre chodcov. takze neni ani potreb adavat nastavovaci podvozok, kedze nizssie by som nesiel ani omylom. 306 znesie aj 6cm znizenie.

No a motor- nezere a ide - 6,9s 0-100 neni spatne. oneskorenie turba velmi necitit, ale zatah turba je vzdy menej linearny ako atmosfera. U atmo trva nez sa to dostane do otacok a id eto toto zatlaci dost skoro, ale netvrdil by som z ej eto len lepsie. keby som si mal vybrat auto cisto na zabavu a len trosku prakticke tak by to bolo Clio Sport, Civic Type R, integra type R ale tie su male a maju malo dveri a na kazdy den su trosku unavujucejsie ako Cupra R. Cupra pri tom neni este tak tazka ako BMW-cka, alebo Mondeo ST, nezere ako Impreza STi, Mitsu Evo a neni ani tak tak hlucna, zaroven to ma slusnu vybavu, slusne to vyzera, a prevadzkove naklady su pomerne nizke. takze som spokojny, aj ked v gti6 by som sa kedykolvek rad zviezol a pobavil zas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...

zostali mi nejake drobnosti z 306Gti-6 - majitelia 306S16/Gti6 ohlaste sa:

- znak Gti 6 novy zabaleny

- vzduchovy filter origo novy zabaleny

- tycky stabilizatora Sasic alebo Swag teraz som si neni isty (kovove) len vyskusane nejazdene

- plastove kryty motora (kryt ventiloveho vika, ECU, poistiek) - pouzite lakovane na modro - nepolamane

- Olejove Vicko (lakovane na modro - neposkodene)

- cidlo chladiacej kvapaliny zelene - pouzivane ale plne funkcne

- PCV ventil pouzity ale plne funkcny

co este najdem pribalim k tomu:-)

spolu s postovnym vsetko za 15Eur

mail: vmalina1@gmail.com

mobile:+421 903 055 056

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...