švícko Odesláno 4. únor 2009 Odesláno 4. únor 2009 ahoj lidi moc vás prosím o pomoc,už jsem se tu na forum ptal na bouchání v motoru a v ser.Peugeot mi zjistili že mám špatný vstřiky.Když mi řekli cenu za jeden 10000 bez daně šel jsem do kolen.Ale jde prý udělat i repas to vychází na 2500 za kus.Na 1 válci mám -0.60 mg,3 válec -1.25 mg,4 válec -0.74 mg,2 válec 2.60 mg/vstřik.Je to měřeno při 1574 ot/min.Já jsem laik tak se ptám vás odborníků je nutná výměna všech vstřiků,a jestli ano doporučte nebo poraďte co mám dělat.Už těd jsem solil 18000,- za vloupání do auta,tak pěněz moc není.Děkuji za každou radu:( Citovat
Xantik Odesláno 5. únor 2009 Odesláno 5. únor 2009 Podle hodnot které píšeš je v háji vstřik druhého válce s hodnotou 2,60, ale nezdá se mi tam ta jednotka, nikdy jsem neviděl korekci udávanou v mg ale v mm3 (milimetry krychlové) stříknutého paliva. Rozhodně bych nedával všechny čtyři nové, to je běžná praktika autorizovaných servisů. Jetej vstřik se dá koupit do dvou tisíc, jen bacha aby byl zakonzervovanej, aby se někomu neválel ve vlhku. [upravil dne 5.2.2009 Xantik] Citovat
destiny Odesláno 5. únor 2009 Odesláno 5. únor 2009 No, sice je to nepopulární řešení z pohledu financí, ale pokud odešel jeden a ty si s tím nějakou dobu jezdil, je veliká pravděpodobnost, že budou odcházet další. Stál jsem před stejným problémem jako ty, ale já měl špatné dva vstřiky. Vyměnil jsem nakonec všechny. Stejně málo kdo prodává jen jeden jetý vstřik. Většinou se prodává celá sada. Pokud někdo prodává jeden jetý, je na zamyšlenou, co je s těmi třemi ostatními. Pravděpodobně byly vadné, takže ten jediný, co přežil, bude stejně těsně před smrtí. Hele, vstřiky nejsou legrace a můžeš odrovnat motor, raději investuj do celé sady (i třeba jetých), naž abys pak kupoval nový motor. Tolik můj názor. Citovat
vlado-.m Odesláno 5. únor 2009 Odesláno 5. únor 2009 Co konkretne sa na tych vstrekoch serie? A znamenaju tie hodnoty? Citovat