Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

špatně startuje


Dejvyf

Recommended Posts

Zdar všeci,

potřebaoval bych poradit ¨mám 307 2.0 Hdi 79 kw, mám problémy se starty, koupil jsem novou baterkum¨, protože stará byla KO, ale pořád při startu to nechce naskočit, motor se celýá třepe a nic, tak to vypnu a ono to naskočí třeba až na počtvrté. Mám s tím autem samé problémy, nedávno jsem měnil dvouhmotný setrvačník, takže do toho auta pořád cpu peníze a výsledek nic moc.

Zkuste mi prosím někdo poradit, děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kamárád co má sevis říkal, že jsou v pořádku, takže vůbec netuším, když jsem tam dával novou baterku tak auto stálo a¨si 14 dní venku a ten první start byl naprosto ůžasný, ale bohužel byl jenom jeden. Jak to ráno chytne, tak už to potom je lepší, ale vždycky, když to dlouho stojí tak to startuje hrozně !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tymi dvojlitrami musi byt nieco v neporiadku, nestartuje mi to az tak zle ako je popisane vyssie ale oproti inym autam, ktore chytnu na brnk, mi to chyta horsie. 20 rocny hladky diesel chytne teda podstatne lepsie ako moje HDi cko. Az budem mat cas, pokusim si vyrobit nejaky budik na zmeranie tlaku na rampe po vypnuti motora, ci sa nahodou nestraca tlak z rampy. Lebo inak neviem kde by mohol byt problem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ten samý problem .DO -4 staruje v pohodě a potom chytne chcípne a čím větší mráz tím víc pokusů.

Tet jsem přišel na lepší způsob držet starter ono to překoná krizi a jde to.Mam 307 hdi 79kw 2002. žhavičky nové , filtry nové , baterka rok stará , diagnostika nehlásí žádnej problém .Jestli to někdo vyřešíte tak to prosím napište

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tu dosť odborníkov, snáť nám niekto pomôže. Dnešný autoservis je podľa môjho názoru už len meniareň náhradných dielov. Lokalizovať poruchu a určiť jej príčinu je schopný asi málokto. ČESŤ VÝNIMKÁM !!:potlesk Zato ale účtovať si vedia veľmi dobre. Nedávno som bol na diagnostike, nič nezistil, vraj všetko OK a za 20 minút si naúčtoval 1200 Sk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem naprosto stejný problém jako PETR S a řešil to také naprosto stejně - držel klíček přes první chycení motoru. V těch velkých mrazech po dvoudenním stání se napíchla diagnostika a měřili se všechny čidla (zda ukazují stejnou teplotu jako byla venku) a při startu veškeré hornoty.

Zjistilo se, že baterie nevydrží tu obrovskou zátěž při startu a chybí už potom šťáva na řídící jednotky. Údajně prý musí být napětí min. 9 V, pod tuto hodnotu přestávají pracovat ŘJ.

Jen tlumočím, co mi fachman řekl - a vždy měl pravdu, alespoň zatím.

No a tak tam šla okamžitě 74Ah - 640. Jelikož je teď docela teplo, tak paráda, uvidíme v týdnu, kdy má být zase těch -10 až -15°C.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji DAKULOVI za odpověd.Svoji 307 jsem koupil starší a byla tam warta 55ah.Zdála se mi na dýzla malá a tak jsem se otázal v peugeot servizu .Tam mi kapacitu potvrdily.Při koupi nové jsem tam chtěl dát větší, ale narazil jsem na problém s rozměrem.Napište prosím jak jste tam tu 74 dostal mě se tam nevešla ani 60.Nebo o jaký typ jde,třeba jsem špatně hledal a naš prodejce tento typ nenabízí , petr s

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já měl ještě původní originál baterii s fabriky, r.v. 2002. - ta už si zasloužila odejít do věčných lovišť. Netuším ale kolikátka to byla, měla ale 640 startovací proud. Stejně jako nová. Tu mám od Bosche, je to tedy 74Ah, ale nevím ani typ ani rozměr (jen je o něco nižší, delší a stejná šířka).

Každopádně jsem musel vzadu na držáku baterie sundat kryt brzdového válce, aby se tam vešla - je to kus plastu. Problém byl akorát s tepelným krytem baterie (ten už jsem tam nevrátil) s vrchním pohledovým krytem baterie v pohodě. Je sice trochu šikmo - nesedí úplně, ale vem to čert.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dík za odpověd .Až přijdou mrazy tak každopádně dejte vědět,jestli výměna baterky vyřešila to startování

abychom společně s ostatníma nevyhodily ty baterky zbytečně.Přeji mnoho štastných km a žádné další problémy s 307 Petr s

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...