Dejvyf Odesláno 23. leden 2009 Sdílet Odesláno 23. leden 2009 Zdar všeci, potřebaoval bych poradit ¨mám 307 2.0 Hdi 79 kw, mám problémy se starty, koupil jsem novou baterkum¨, protože stará byla KO, ale pořád při startu to nechce naskočit, motor se celýá třepe a nic, tak to vypnu a ono to naskočí třeba až na počtvrté. Mám s tím autem samé problémy, nedávno jsem měnil dvouhmotný setrvačník, takže do toho auta pořád cpu peníze a výsledek nic moc. Zkuste mi prosím někdo poradit, děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 23. leden 2009 Sdílet Odesláno 23. leden 2009 Keď sa ti to ráno podarí naštartovať potom cez deň štartuje relatívne lepšie? [upravil dne 23.1.2009 AnotherOne] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
očko Odesláno 23. leden 2009 Sdílet Odesláno 23. leden 2009 Presne tento problém trápi aj mňa už rok. Doteraz som nanič neprišiel. Ráno naskočí na tretí krát, a potom cez deň bez problémov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 23. leden 2009 Sdílet Odesláno 23. leden 2009 Máš diesel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejvyf Odesláno 23. leden 2009 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2009 ano diesel 2.0 Hdi - r.v 2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 23. leden 2009 Sdílet Odesláno 23. leden 2009 Původně zaslal: AnotherOne Máš diesel? Je to v prním příspěvku že ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 23. leden 2009 Sdílet Odesláno 23. leden 2009 Původně zaslal: BoneDaddy Původně zaslal: AnotherOne Máš diesel? Je to v prním příspěvku že ano. Ale ten nepísal očko, že ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 23. leden 2009 Sdílet Odesláno 23. leden 2009 Tak aby sme neobkecávali, čo žhaviace sviečky. Kontrolovali ste to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejvyf Odesláno 23. leden 2009 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2009 kamárád co má sevis říkal, že jsou v pořádku, takže vůbec netuším, když jsem tam dával novou baterku tak auto stálo a¨si 14 dní venku a ten první start byl naprosto ůžasný, ale bohužel byl jenom jeden. Jak to ráno chytne, tak už to potom je lepší, ale vždycky, když to dlouho stojí tak to startuje hrozně ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 23. leden 2009 Sdílet Odesláno 23. leden 2009 Stále to vyzerá na tie sviečky alebo relé, ktoré ich spína. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
očko Odesláno 23. leden 2009 Sdílet Odesláno 23. leden 2009 Mám tiež diesel. Žhaviče kontrolované, batéria nová, diagnostika OK, filtre nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 23. leden 2009 Sdílet Odesláno 23. leden 2009 S tymi dvojlitrami musi byt nieco v neporiadku, nestartuje mi to az tak zle ako je popisane vyssie ale oproti inym autam, ktore chytnu na brnk, mi to chyta horsie. 20 rocny hladky diesel chytne teda podstatne lepsie ako moje HDi cko. Az budem mat cas, pokusim si vyrobit nejaky budik na zmeranie tlaku na rampe po vypnuti motora, ci sa nahodou nestraca tlak z rampy. Lebo inak neviem kde by mohol byt problem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr s Odesláno 26. leden 2009 Sdílet Odesláno 26. leden 2009 Mám ten samý problem .DO -4 staruje v pohodě a potom chytne chcípne a čím větší mráz tím víc pokusů. Tet jsem přišel na lepší způsob držet starter ono to překoná krizi a jde to.Mam 307 hdi 79kw 2002. žhavičky nové , filtry nové , baterka rok stará , diagnostika nehlásí žádnej problém .Jestli to někdo vyřešíte tak to prosím napište Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
očko Odesláno 26. leden 2009 Sdílet Odesláno 26. leden 2009 Je tu dosť odborníkov, snáť nám niekto pomôže. Dnešný autoservis je podľa môjho názoru už len meniareň náhradných dielov. Lokalizovať poruchu a určiť jej príčinu je schopný asi málokto. ČESŤ VÝNIMKÁM !! Zato ale účtovať si vedia veľmi dobre. Nedávno som bol na diagnostike, nič nezistil, vraj všetko OK a za 20 minút si naúčtoval 1200 Sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakula475 Odesláno 26. leden 2009 Sdílet Odesláno 26. leden 2009 Měl jsem naprosto stejný problém jako PETR S a řešil to také naprosto stejně - držel klíček přes první chycení motoru. V těch velkých mrazech po dvoudenním stání se napíchla diagnostika a měřili se všechny čidla (zda ukazují stejnou teplotu jako byla venku) a při startu veškeré hornoty. Zjistilo se, že baterie nevydrží tu obrovskou zátěž při startu a chybí už potom šťáva na řídící jednotky. Údajně prý musí být napětí min. 9 V, pod tuto hodnotu přestávají pracovat ŘJ. Jen tlumočím, co mi fachman řekl - a vždy měl pravdu, alespoň zatím. No a tak tam šla okamžitě 74Ah - 640. Jelikož je teď docela teplo, tak paráda, uvidíme v týdnu, kdy má být zase těch -10 až -15°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
očko Odesláno 26. leden 2009 Sdílet Odesláno 26. leden 2009 Potom sa ozvi či to pomohlo. Ja som tam dal takú istú batériu ako bola oreginál, no nepamätám si už presne koľko mala Ah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr s Odesláno 27. leden 2009 Sdílet Odesláno 27. leden 2009 Děkuji DAKULOVI za odpověd.Svoji 307 jsem koupil starší a byla tam warta 55ah.Zdála se mi na dýzla malá a tak jsem se otázal v peugeot servizu .Tam mi kapacitu potvrdily.Při koupi nové jsem tam chtěl dát větší, ale narazil jsem na problém s rozměrem.Napište prosím jak jste tam tu 74 dostal mě se tam nevešla ani 60.Nebo o jaký typ jde,třeba jsem špatně hledal a naš prodejce tento typ nenabízí , petr s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakula475 Odesláno 27. leden 2009 Sdílet Odesláno 27. leden 2009 No já měl ještě původní originál baterii s fabriky, r.v. 2002. - ta už si zasloužila odejít do věčných lovišť. Netuším ale kolikátka to byla, měla ale 640 startovací proud. Stejně jako nová. Tu mám od Bosche, je to tedy 74Ah, ale nevím ani typ ani rozměr (jen je o něco nižší, delší a stejná šířka). Každopádně jsem musel vzadu na držáku baterie sundat kryt brzdového válce, aby se tam vešla - je to kus plastu. Problém byl akorát s tepelným krytem baterie (ten už jsem tam nevrátil) s vrchním pohledovým krytem baterie v pohodě. Je sice trochu šikmo - nesedí úplně, ale vem to čert. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr s Odesláno 28. leden 2009 Sdílet Odesláno 28. leden 2009 dík za odpověd .Až přijdou mrazy tak každopádně dejte vědět,jestli výměna baterky vyřešila to startování abychom společně s ostatníma nevyhodily ty baterky zbytečně.Přeji mnoho štastných km a žádné další problémy s 307 Petr s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucascz Odesláno 28. leden 2009 Sdílet Odesláno 28. leden 2009 Mam uplně to same, vse nové, vymeněné. ale ta varianta s baterkou by to mohla byt. koupil sem na zimu novou 60Ah/540A. A v tuhych mrazech -9 to rano bylo schopne chytnou na 5-6tý. A to uz baterka ani moc nechtela. tak bedlive cekam:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.