onsovik Odesláno 21. leden 2009 Sdílet Odesláno 21. leden 2009 Zdravím chtěl bych se zeptat zda je normální pokud mi otáčky mírně kolísají kolem 850 ot/min (je to poznat na otáčkoměru i auto se trochu chvěje). Během jízdy nebo vyřazení efekt úplně zmizí. Motor 1,8 16V r.v.98 Díky moc za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PnR Odesláno 21. leden 2009 Sdílet Odesláno 21. leden 2009 je to v poriadku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Big Tommy Odesláno 21. leden 2009 Sdílet Odesláno 21. leden 2009 mám uplně stejnej rok i motor a dělá mi to taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klm16 Odesláno 21. duben 2009 Sdílet Odesláno 21. duben 2009 ja mam zas problem ze na volnobehu mam otacky cca 1000-1100 ot/min je to normal ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.tesarcik Odesláno 21. duben 2009 Sdílet Odesláno 21. duben 2009 Mi kolisaji otacky, kdyz sepnu svetla, nebo kdyz zmacknu pedal brzdy a pri toceni volantem... Rekl bych, ze je to nejspise zpusobene nahlym odberem proudu?!?!?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309GT Odesláno 22. duben 2009 Sdílet Odesláno 22. duben 2009 Původně zaslal: jan.tesarcik Mi kolisaji otacky, kdyz sepnu svetla, nebo kdyz zmacknu pedal brzdy a pri toceni volantem... Rekl bych, ze je to nejspise zpusobene nahlym odberem proudu?!?!?! Tak tak,velkej odběr a tím pádem víc namáhanej alternátor kterej zase víc potřebuje....a tak dál.Jinak to kolísání mi dělal taky dostkrát nekvalitní benzin,pak se otáčky houpaly pěkně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DENISXXX Odesláno 22. duben 2009 Sdílet Odesláno 22. duben 2009 jj, mam taky tenhle \'\'problem\'\',ale je znat kdyz se tam natankuje lepsi benzin,jinak bych to asi neresil,to bych se z toho zachvili zblaznil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.g Odesláno 22. duben 2009 Sdílet Odesláno 22. duben 2009 Mam stejny problem, kolisaji pri volnobehu, jen drobne a auto se jakoby chveje. Pri toceni volantem je slyset posilovac a otacky se trochu zvednou. Ale jak ctu tak je to teda normalni, mel jsem strach jestli neni neco s motorem. Patri k tomuhle jevu i to, ze sem tam, jednou za cas (dlouhej) otacky dost klesnou a hned na to se vratej zpet? Je to opravdu parkrat za tyden. Auto nechcipe, jen proste klesnou otacky, pak vylitnou na tisicovku a hned se vratej zpet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309GT Odesláno 22. duben 2009 Sdílet Odesláno 22. duben 2009 Původně zaslal: martin.g Mam stejny problem, kolisaji pri volnobehu, jen drobne a auto se jakoby chveje. Pri toceni volantem je slyset posilovac a otacky se trochu zvednou. Ale jak ctu tak je to teda normalni, mel jsem strach jestli neni neco s motorem. Patri k tomuhle jevu i to, ze sem tam, jednou za cas (dlouhej) otacky dost klesnou a hned na to se vratej zpet? Je to opravdu parkrat za tyden. Auto nechcipe, jen proste klesnou otacky, pak vylitnou na tisicovku a hned se vratej zpet. Jestli to dělá když někde stojíš se zapnutým motorem,jako v koloně,na semaforech a podobě a je teplo,tak je možný že to dělá jako mě že se spouští větrák,taky klesnou otáčky tak na vteřinu a pak se to srovná....to víš,odběr proudu je svinstvo:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pug Odesláno 22. duben 2009 Sdílet Odesláno 22. duben 2009 sviecky, netesnosti v sacom trakte, nie celkom v poriadku cidlo teploty na telese termostatu (zelene)-ak to kolise viac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.g Odesláno 23. duben 2009 Sdílet Odesláno 23. duben 2009 Tak to bude to jak pise 309GT. Udela to jen opravdu jednou za cas, treba dvakrat tydne, nekdy jen jednou (a to jezdim den co den). A co jsem si vsiml, tak to opravdu je povetsinou na semaforech ci proste v kolone kdyz treba projizdim mestem. Takze uvidim, ale vypada to na ten vetrak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pug Odesláno 23. duben 2009 Sdílet Odesláno 23. duben 2009 ak je to jedno cuknutie za tyzden a neopakuje sa to v jednej situacii viac krat v nepravidelnych intervaloch tak by som to neriesil a dost mozne ze je to verakom ktory sa akurat zapol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EXI.60 Odesláno 24. duben 2009 Sdílet Odesláno 24. duben 2009 Zdar,mě ted po ránu kolísaly otáčky trochu víc,jen ráno když padla rosa a vše se orosilo,přes den v poho.Tak jsem všechno u klapky vyčistil(krokáč,map sen.,potenciometr)a další den znova motor blbnul i několikrát chcípnul.odpoledne se vždy nic nedělo,motor šel normálně.Včera to už byla katastrofa,nemohl jsem ujet ani 2Km do práce.Začal motor chcípat a když už trochu běžel ,tak začaly rány a vynechávaly válce,potom se rozsvítila i diag.Řekl jsem si že jedině jde vlhko do \"slavné\"zapalovací rampy!(Sagem-šmejd největší)!!!Vymontoval jsem jí a v práci dal do sušící pece(dělám u výroby transformátorů).Po třech hodinách jsem rampu vytahl a strčil do impregnačního laku a vyvákuoval,pak jsem jí dal do pece vypálit.Po třech hodinách jsem vytahl rampu z pece a namontoval na auto.Vše jsem udělal z toho důvodu,aby mi do rampy nešla vlhkost a povedlo se.dnes ráno motor pěkně nastartoval a ani jednou neškytl.Tak jsem asi problém vyřešil.Chtěl jsem se s váma hlavně podělit o zkošennost:papa [upravil dne 24.4.2009 EXI.60] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.