Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Příspěvky


Bohumil

Recommended Posts

  • O 6 měsíců později...

Pokiaľ viem tak nie, nikde som sa aspoň s takou verziou nestretol, a ani na nete som nič podobné nevidel. Ak náhodou na nejaký trh niečo také ponúkali, tak to bola skôr výnimka, vylúčiť sa to celkom nedá, najmä ak vieme, že sa napríklad vyrábala aj 307čka sedan, ktorú tu v Európe tiež asi nikto nevidel.

Myslím si ale, že by nemal byť problém si to dorobiť s použitím vhodného svetla z nejakého iného modelu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpovědi. Sehnat nějaké světýlko, nebo LED pásek to není problém. Problém je napájení, včera jsem se ponimral ve dveřích a žádný vhodný kabel pro napájení jsem v nich nenašel. Jedině z větve stropního světla, jak píše inoxing. Má to pojistku č.7.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ja som si namiesto červeného svetielka nalepil červenú reflexnú nálepku. S tou koróziou je to Bohužiaľ presne ako píšeš, nie žeby to nemalo kvalitné plechy s pozinkom, ale sú tam miesta, kde sa drží voda, a tá si spraví svoje. Pritom si myslím že sa tomu dalo predísť, keby to človek tušil pred pár rokmi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

V r.2017 jsem si nechal u Jeana vyspravit prahy. Dělali to V Dačicích v karorárně pod ČS Benzina po levé straně v Hradecké ul. Chci důsledně varovat před temito "pracanty". Levý práh před zadním kolem se mi provallil předloni a pravý práh před zadním kolem vloni. Tomu se říká opravdu výdrž. 😰🥵:bacha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to smutné, ale je vôbec reálne, aby taká oprava vydržala dlhšie? Navyše mám (zatiaľ neoverený) pocit že tá karoséria je navrhnutá tak nešťastne, že má tendenciu do tých prahoch natiecť voda, a vzhľadom na nedostatočné drenážne otvory nestihne odtiecť, čo je asi najväčia príčina problému. Ďalšia otázka je kvalita plechov z druhovýroby. Je to téma ktorá ma teraz dosť zaujíma, pretože sa musím rozhodnúť či ísť do tej opravy, alebo sa na auto vykašlať, čo sa mi vôbec nechce. Má s tým niekto skúsenosť?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i kdyby to nebylo ošetřné vůbec, tak se nový práh nemůže provalit po třech letech, protože tu váhu nedrží samotný práh, ale mezipraží, což je plech navařený na stojinu mezi venkovním a vnitřním prahem, prostě aušus robota :roker, samozřejmě se auto musí zvedat v místě určeném výrobcem..., podívejte se na YT, jak vypadá výměna prahu 😉,  problém je, že někde navaří venkovní práh, mezipraží odflákne a pak se to proboří

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008
před 30 minutami, HonzaZ napsal:

Bylo to pořádně ošetřené?

Jasně, že to nebylo ošetřené, navařili to tam a pa pa, a navíc přesně ta kvalita levné druhovýroby. Mizerná práce k ničemu.

Já přesně tohle začínám řešit na Partnerovi... a spíš se asi přikloním k variantě - vykašlat se na to. Zdá se mi to už jako nepřiměřená investice i když auta je mi také líto. Stáří se ale zastavit nedá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...