Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

brzdová kapalina výměna


juraj22

Recommended Posts

Ahoj.

Chtěl bych se zeptat jaká brzdovka ze dává do 406? Chtěl bych tu co tam mám vyměnit ale nevím jestli je tam nějaká jiná speciální nebo ta co se normálně používá.

Ptám se protože jsem ji ještě neměnil takže nevím jaká tam je a navíc nechci si udělat zbytečnou škodu.

Předem dík za odpověď .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar!

Rád bych se přidal s trošku jiným dotazem. Bavil jsem se s člověkem co se netvářil jako amatér a ten povídal že jestli nejezdim závody, nebo často hory at se na to vykašlu. Když je tam už hodně dlouho nějaká kapalina a já ji vyměním riskuju že mi někde ukáže cestičku...že ty starý těsnění si s ní nemusej poradit a může se objevit ůnik. Osobně se přsto radši budu zabejvat případnou opravou než aby mi pak někde propadl pedál :-), takže to taky hodlám udělat, Jak se říká auto jet může ale zastavit musí....

Ten dotaz....stalo se tady někomu že by vyměnil starou brzdovku a pak mu tekly například prasátka nebo cokoli jiného? Díky

Zdar a sílu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Volfino

Zdar!

Rád bych se přidal s trošku jiným dotazem. Bavil jsem se s člověkem co se netvářil jako amatér a ten povídal že jestli nejezdim závody, nebo často hory at se na to vykašlu. Když je tam už hodně dlouho nějaká kapalina a já ji vyměním riskuju že mi někde ukáže cestičku...že ty starý těsnění si s ní nemusej poradit a může se objevit ůnik. Osobně se přsto radši budu zabejvat případnou opravou než aby mi pak někde propadl pedál :-), takže to taky hodlám udělat, Jak se říká auto jet může ale zastavit musí....

Ten dotaz....stalo se tady někomu že by vyměnil starou brzdovku a pak mu tekly například prasátka nebo cokoli jiného? Díky

Zdar a sílu!

Je to ,,stará\'\' pravda. Když se pravidelně nemění brzd. kapalina,tak se může stát,že tu novou gumičky neudrží a začne

něco v systému,,rosit\'\'.

Platí taky obecné pravidlo,že všechny pryžové díly brzdové sou-

stavy se mají co 5-6 let měnit.

Nakonec--ten,kdo si měnil sám brzdovku po takových pěti letech,ví,co za bordel z hadičky teče.Brzdovka se má měnit po

dvou letech!!! Kdo však to tak dělá ???:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: brutall

výměna brzdovky na 406ce s ABS neni jednoduchá!

Mohl by to někdo prosím rozvést, co by se mohlo stát ? Já to totiž prováděl jako bez ABS a tak právě nevim v čem jsem měl třeba štěstí, že to vůbec funguje :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výměna všech pryžových částí. Mazec, to znamená krom hadic jsou těsnění kde všude? No každopádně pro amatéra to neni na prácičku v garáži předpokládám. Co jsem zatím četl tak jde u jednotek ABS a ESP hlavně o to aby se tam nedostal vzduch. takže nejlíp na nádržku nandat velkou nálevku(těsnou) s novou kap. vytlačit tim starou. V čem dalším je svízel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se tam při výměně nedostane vzduch tak problém s ABS není. Prostě stříkačkou odsaj to co máš v nádržce až tam zůstane na dně, potom tam dolít novou kapalinu a potom už jenom šlapat na pedál, povolovat odvzdušňováky (tím vypustit starou) a dolívat do nádržky, aby tam pořád něco bylo (v okruhu pro spojku zůstane stejně stará kapalina). Já použil originál od Peugeotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že kdo někdy dělal výměnu nebo ji viděl na autě tak to musí zvládnout (dělá se to v minimálně dvou lidech, ale tři jsou lepší). Je to prostě jenom o tom, aby neklesla kapalina v nádržce až na dno. Taky mi to však dělali v servise, protože jsem myslel kdoví jak s tím nebudou kouzlit, ale když jsem to viděl, tak si to příště udělám radši sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Leo

Myslím si, že kdo někdy dělal výměnu nebo ji viděl na autě tak to musí zvládnout (dělá se to v minimálně dvou lidech, ale tři jsou lepší). Je to prostě jenom o tom, aby neklesla kapalina v nádržce až na dno. Taky mi to však dělali v servise, protože jsem myslel kdoví jak s tím nebudou kouzlit, ale když jsem to viděl, tak si to příště udělám radši sám.

Ano,není to žádná věda.Chce to o práci něco vědět,dodržovat

čistotu při práci s kapalinou a hlídat nádržku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď proti sobě asi trošku popudím všechni servismeny a přejímací techniky, ale mám na to vcelku právo.

Vydechla nám služební, koncernová 1,9 TDi 81 kW měsíc po záruce , 200 000 km.

Dotáhli jsme tak, kde koupili, servisovali , dělali oleje , náplně ....... odborníci sundali hlavu, koukali a řekli :

\"Máte na vačce minimálně 500 000 , ne-li víc. \"

Dál tam už chodí jen právník.

Co se týče výměny brzdové kapaliny v servise, zastávám názor, že spočívá v vysátí nádržky a doplnění novou brzdovkou.

Jak jsem četl výše, pokud u toho někdo někoho pozoruje, asi usoudí, jestli to dělá denně a je to rutina, nebo to má 2x do roka a tápe. Auta se prodávají denno denně a tak je i ta dvouletá lhůta , každej den, ne ? Jestli se pletu , opravte mne :)

Jo a stím tečením po výměně je to svatá pravda, na svým žigulíku jsem si kdysi vyměnil 4 kvalt za 5-ti kvalt MIRAFIORI , udělal nové hadice , pracovní válec a tetkl mi po stěně motoru hlavní. Tak opatrně kluci !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...