Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Parkuju, Parkujes, Parkujeme ....


zabit

Recommended Posts

To jsou 2 parkovací místa volná, pak je značka zákaz zastavení s dodatkovou tabulkou 8m protože doleva vede cestička ke školce po které jezdí zásobování pro dětičky aby měly co papat a my na parkoviště za naším domem abychom měli kde parkovat, a kam si myslíte, že zaparkuje jedna osoba svou audinu. https://mapy.cz/s/dacemodele .

20220523_063248.thumb.jpg.b52d4ab4d221253f773d446ae937ea89.jpg 20220523_063255.thumb.jpg.b9c1a9c4ab2a942d4eeb7e31d2939232.jpg

PS: ten VW před ní taky zasahuje do profilu uličky a je jen otázkou času až mu prdel odře dodávkář vyjíždějící od školky protože musí odbočit doleva páč je to jednosměrka a navíc mu naproti u školy nainstalovali zábradlí takže nemá kam nadjet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi 3 tydny zpet sem mel zaparkovany auto vyjimecne v baraku za vraty - vylezu ven ze budu odjizdet a pred barakem na pul vrat zaaprkovany superb
nastesti na sedacce spolujezdce nejake papiry s nazvem sportovniho spolku
spolek nalezen na netu - zavolano "jednateli" ten obvolal mozne ridice kteri jezdi se zminenym vozem a behem 10 minut dobehl borec z telocvicny a omlouval se
tyden na to donesl lahev vina jako omluvu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad. ručka někdy i profesionál zblbne. Jednou se mi stalo ještě na Penny když jsem jezdil s tahačem že jsem přepřahal návěs bral jsem si záložní protože můj měl jít do servisu jenže jsem si nezkontroloval jestli ten záložní je odstavený tak jak má být a jestli je zabrzděný. Protože tenkrát ty naše soupravy byli v jistý věcech strašně nepraktické tak se některé úkony při zapřahání dělali nestandartně oproti klasickým soupravám. Takže se nacouvalo pod začátek návěsu zabrzdil se tahač a šli se zapojit hadice a kabely propojující tahač s návěsem ano návěs nebyl zabrzděný tlačítkem ale jen " uteklým" vzduchem takže jak jsem zapojil hadice tak se vzduchová soustava začala plnit vzduchem a tím pádem se odbrzdil, mezitím jsem tahač docvaknul pod návěs a vyskočil jsem z kabiny abych vytočil nohy návěsu a samozřejmě že jsem se spolehnul že bude návěs zabrzděný a jak jsem vyskakoval tak jsem ručku u tahače nezatáhnul no a jak jsem začal zvedat nohy tak se celá souprava dala do pohybu naštěstí to nebylo moc z kopce a u nohou kde jsem točil klikou byla " čuba" takže jsem ji stihnul vyprostit z držáku a hodit jí pod kolo rozjíždějící se soupravy nejelo to rychle takže ta "čuba" stačila aby to udržela a kolo přes ní nedokázalo skočit. Ale byla ve mně tenkrát hodně malá dušička.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno Véno, asi mě nebudeš mít rád, ale nezkontrolovat návěs, ani nezabrzdit tahač 😯, a proč jste vlastně jen najeli k návěsu a nenajeli na točnu ?  normálně se přece najede na točnu až zacvakne zámek a až pak se zapojují hadice a elektrika...😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Když kolikrát koukám na videa, kam jezdí kamiony našeho kdysiklubáka Řebíka, říkám si, že se odvaze těch kluků je třeba obdivovat.

Taky si vybavuju, jak se podobně jako na fotce "šprajcl" kamion v Mostě v kopci na Hněvín - měl prý vézt nějaký věci na závodiště v Mostě, ale sídlo firmy bylo psané právě na Hněvíně a řidič (tuším Polák nebo jiný cizinec) dostal od dispečera adresu firmy, ne však adresu místa vykládky. Stál tam tehdy několik hodin
https://jvpress.cz/2019/03/13/aktualne-kuriozita-cizinec-s-kamionem-uvizl-pry-kvuli-navigaci-na-uzke-silnici-na-hrade-hnevine-v-moste/

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono je to inteligencí řidiče, protože je zvláštní, že se tohle tak často děje v době navigací, možnosti náhledů přes mapy na internetu atd., atd., asi bylo nejrozumnější co se dělalo za nás-- neznámou trasu projít pěšo a pak se rozhodnout, zda tam jet předkem, nebo couvat, nebo co vlastně dál :myslim, aby pak člověk nebyl v kolektivu řidičů za blba...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nechci nikoho urazit ,ale někdy mám dojem že v komunitě kamčáků je těch einsteinů nějak víc než v běžné komunitě. Možná je to tím vysokým posedem nad běžnými řidiči🙂
Chodím na jedno nejmenované fórum a tam jeden je. A v podstatě značky jsou zbytečné a jezdím si jak potřebuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ehm . . .  Kdysi jsem chvilku jezdil a možná zase začnu , ale na školení kvůli profesáku chodím pravidelně a tak mám tento poznatek. 

Sedí nás tam tak cca 10 - 15 (podle typu školení) A z těch 15ti bych za prezentované názory 2x sebral papíry na místě , 5x jim doporučil přesednout do Trabantu a pak se v zatáčce "vyválet" , 3x předal medaili vzorný řidič (myšleno vážně) a ten zbytek je standard co dělá vše jak má a nic navíc . . .    Jako souhlasit se mnou nemusíte, ale to je věc názoru . . .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

smutné je, že kdysi ses mohl spolehnout, že ti profík v náklaďáku neudělá sprostotu, teď tu jistotu máš taky, ale v tom, že tu sfiňárnu udělá..., samozřejmě vyjímka potvrzuje pravidlo..., nedávno psali, jak skrytě kontrolovala policie autobusáky a tiráky--skoro všichni telefonovali , psali SMS, jeden vařil kafe za jízdy, další koukal na film 🙈, nechce se tomu věřit, ale oni to nahrávali z upraveného autobusu :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...