Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

regulator vysokeho tlaku


petko309

Recommended Posts

ty si srandista :D . Bo mi to pada do nouzaku a když to není v nouzáku, tak to od 1800-2300ot. skoro netáhne a pak vystřelí jako raketa :P. Čistil jsem váhu vzduchu a problém pořád stejný, tak další varianta byla DRV.

[upravil dne 25.9.2009 mmmb]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mmmb

takže je to OK a má tak vypadat?

jj tak to má vypadat to těsnění je tak schválně... jinak kdyby jsi potřeboval ten černý O kroužek tak napiš,ještě doma něco mám..... a ten bílej a zelenej mám taky,tak kdyby jsi je chtěl nové tak napiš.....

P.S. ten bílej a zelenej mám poslední dva.... černých mám víc...

[upravil dne 26/9/09 Burisek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Burisek: díky, vypadá to že těsnění je v pohodě rovnoměrně otlačené a to černé těsní směrem ven žádné průsaky jsem nevidel. Myslíš že by mohl ventil dosloužit jako takový? Jak to zjistit a nevyhodit 3,5tis?

Brutall: na řepku jsem nejezdil. tankoval jsem 1 rok u Shelu pover disel 20tis km pak ho hodně zdražily a teď 1rok u Makra + VIF Zimní 15tis.km. předtím nevím.

DRV jsem vrátil zpátky a problémy zůstávají, ACH ACH :myslim Co dál? :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já vím že těsnění to neodstraní ale když je rezervní tak je to dobrý,ne ??? :myslim jo může být K.O. !! Já ho sháněl taky,ale je krize a nevím jak to tam ted vypadá..... tak nemůžu slibovat něco co nevím jestli půjde splnit,ale zeptám se..... ale nic neslibuju.....

to: mmmb - máš U2U....

btw. pokud někdo do HDi čka dává řepku a kdoví jakej sráč tak je vůl,tam se musí jen kvalitní nafta,což je u nás taky trošku problém,ale zatím mám dost dobré zkušenosti s Benzinou ale Vervu jsem ještě nezkoušel,tu tady v Jihlavě nemají..... :bojim což je škoda...

[upravil dne 27/9/09 Burisek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to, že to fičí!!!! zatím projeto na 2x10km a turbo táhne.

říkal jsem si že než povezu auto zase do servisu, tak ještě vyzkouším prohodit el. ventily na podtlaku pro turbo a EGR. přehodil jsem jen konektory a hadičky, a jelo to:super, říkal jsem si asi špatný ventil ( a přitom v šervisu říkali že je odzkoušený a dobrý ). tak jsem je vyšrouboval prohodil zapojil tak jak má být. vyndal spodní filtr a ulomil jednu západku:ticho, pročistil spodní filtr a sitko a u jednoho udělla nový filtr protože byl rozpadlý. A auto nejelo:bojim, tak jsem byl jak blázen. Jediné co bylo původní ty hadičky s přívodem podtlaku, tak jsem je prohodil, ta od ERG byla hodně napnutá, a jelo, :super. tak jsem si říkal že to bude tím dlouhým přívodem k ventilu k turbu, vyndal jsem ji, držela celkem pevně, profoukl ve vodě, ale žádná špína ani dírka nebublala, takže chaos. naústky jsem očistil tech. benzínem nasadil tak jak to má být, a ono to jelo.....:super:papa

MYSLÍM SI, ŽE TO BYLO ZAPRÁŠENÍM NÁÚSTKU NA VENTILU K TURBU. čas pověří zda to bylo tím :D.

(předtím jem tomu nevěnoval pozornost, protože servis ten ventil zkoušel a měřil podtlak a prý v pořádku)

Díky všem za trpělivost a rady :super:D diky diky diky

tady ta hadička to byla. sory za :xvul k DRV

[upravil dne 29.9.2009 mmmb]

post-0-1410960999687_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

najeto 400km a turbo táhne suběktivně se mi zdá, že to je trošku línější a spotřeba cca o 0,5l větší, na trojku táhne jak drak, na čtverku už to tak slavné není a na pětku je to na mírné zrychlení.

Ale turbo jede kontorlka nesvítí :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 2 roky později...

Zdar chlapi,

Na začátku musím poděkovat za toto super forum. Přečetl jsem si všechny příspěvky hned věděl na čem jsem a na co si dát pozor. Proto se musím podělit o svou zkušenost s tímto regulátorem. Mám 406 2.0 HDI 66kW

Problém začal po výměně palivového filtru, nevím jestli se tam dostala nějaké nečistota, nebo jen shoda náhodo, ale auto skočilo do nouzového režimu a bylo po srandě. Žádný výkon, auto po vypnutí ještě jelo cca 3s, za jízdy chcípalo - vše jak píšete. Tak jsem skočil za kolegou na diag. a vyskočil výše zmíněný regulátor na vysok.čerpadle a k tomu aby toho nebylo málo slabý signál na váze vzduchu. Tak jsem dle vašich rad koupil přesně ten stejný regulátor - označení 0 281 002 493 - prodejce se mi snažil vnutit jiné označení které měl zrovna skladem, ale jí trval na tom stejném. Tak mi to objednal. Druhý den přišel a stál 2300,- k tomu jsem koupil i váhu vzduchu, ta vyšla na nějakých 1400,-. Demontáž a montáž proběhla v celku hladce - je tam sice fakt blbý přístup ale nic extrémního. Možná kdybych nezapomněl dát na ten regulátor těsnění, které na novém nebylo a musel jsem ho přendat ze starého - nemusel jsem regulátor vymontovávat dvakrát :-) Po nastartování chvíli motor kuckal, kolísaly otáčky, ale po chvíli se vše ustálilo - podle mě byl celý vysokotlaký obvod zavzdušněný, tak chvilku trvalo než se sám odvzdušnil. Takže nyní zase vše šlape jak má. :papa:papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Tak jsem se včera dost orosil...

Večer jsem jel z fesťáku s vozíkem plným aparatury a najednou začlo auto šíleně čoudit a výkon byl na minimu :o Do kopce taktak na jedničku...

Nějak jsem se dokodrcal domů a dnes ráno jsem si vzpomněl, že při poslední návštěvě v servisu mi technik našel vytaženou hadičku na prostředním ventilu (viz ten obr. dole) a dal ji zpátky. Tak jsem ji v zoufalství vytáhl a auto jede jako by se nic nedělo. :myslim

Moje otázka zní - k čemu to slouží? Je to zřejmě nějaké ovládání EGR ventilu a bude tady nějaký zádrhel.

Nějaký nápad kam se mám směřovat? Vyčistit hadičky, ventil, či tak něco?

post-13405-14109623927781_thumb.jpg

[upravil dne 7.5.2012 12:25 od Pako24]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...

Na diagnostiku pojdem,ale priznaky su tie iste ako naposledy,takze je to urcite ten ventil.Mimochodom,tych priznakov je viac a maju zvlastny priebeh.Zacina to tym,ze po vypnuti kluca motor este asi 3 sekundy bezi.Potom zacne svietit diagnostika,motor nepusta nad 2800 ot.Po nejakom case uz toci normalne a aj motor zhasne po vypnuti kluca.Kontrolka stale svieti.Niekedy sa mi pri jazde stava,ze mi padne tachometer na nulu a aj motor trochu uberie,ako keby vyplo turbo.Ked rucicka zase vyleti,tak aj auto badatelne prida.A posledny a najhorsi priznak je,ked mi motor pocas jazdy zdochne-rychle na krajnicu,vystrazne a novy start,po ktorom ide auto zase normalne.Tento jav sa mi momentalne este neobjavil,cakam ho kazdym dnom.Vsetky tieto priznaky som mal pred rokom,po vymene ventilu zmizli.A este nieco-auto som kupil minuly rok v lete a byvaly majitel mi povedal,ze ak bude nieco blbnut,tak len ten ventil,asi mal s tym skusenosti. Zaujalo ma aj to s tym sitkom,asi to vyskusam,ale na inom ventile,mam ich viac-od byvaleho majitela...

Taky mi padalo tacho a priznaky stejne.Vymenil jsem cidlo otacek (tacho) zespodu auta vzadu na prevodovce a je po problemu.Kazdop.je levnejsi nez DRV a nebo snimac tlaku na Railu. Jinak kouknete ohledne DRV na tohle.Je to super pojmenovany a popsanej princip cinnosti.https://www.peugeot-club.com/topic/47590-snimac-tlaku-palivač-tlaku-paliva/page-2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...