petko309 Odesláno 3. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2008 ide o motor 2,0HDI r.v 2000. vo februari som ho menil a vyzera ze mi znova blbne ma tie iste priznaky( nepusti ma do vyzsich otacok ako 2800) moze byt aj chyba niekde inde? po vymene tohto regulatoru mi auto islo bez problemou az do teraz. ake mate skusenosti s touto suciastkou a aku ma zivotnost. kupovat to kazdy rok sa mi nechce pretoze to nieje lacna vecicka cca 6500 sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 3. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2008 jakej regulátor myslíš? kde se na motoru nacházý? na čerpadle nebo na liště? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 3. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2008 Je na čerpadle. Pokud ti to točí jen takhle tak máš nejpíš auto v nouzovým režimu (svítí dia). Zajeď si na diagnostiku, řeknou ti víc. Jinak životnost je různá a vliv na ní má nafta - dávej aditivum. Regulátor se prostě může přidřít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 3. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2008 Původně zaslal: MatrixChose Je na čerpadle. Pokud ti to točí jen takhle tak máš nejpíš auto v nouzovým režimu (svítí dia). Zajeď si na diagnostiku, řeknou ti víc. Jinak životnost je různá a vliv na ní má nafta - dávej aditivum. Regulátor se prostě může přidřít... nene ten se přidřít nemůže,nejsou tam pohyblivé části....ale vliv na to má jak jsi pravil kvalita nafty,a taky jsem řešil i to,že pokud tam 0 281 002 284 tak to je bez toho mikrosítka a 493 je s mikrosítkem,tam u posledního zmiňovaného je eventuelně potřeba ten mikrofiltr utrhnout ale bacha na těsnění kolem,na ty dva o kroužky,zelený a bílí,ty se nesmí poškodit...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 3. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2008 Původně zaslal: Burisek Původně zaslal: MatrixChose Je na čerpadle. Pokud ti to točí jen takhle tak máš nejpíš auto v nouzovým režimu (svítí dia). Zajeď si na diagnostiku, řeknou ti víc. Jinak životnost je různá a vliv na ní má nafta - dávej aditivum. Regulátor se prostě může přidřít... nene ten se přidřít nemůže,nejsou tam pohyblivé části....ale vliv na to má jak jsi pravil kvalita nafty,a taky jsem řešil i to,že pokud tam 0 281 002 284 tak to je bez toho mikrosítka a 493 je s mikrosítkem,tam u posledního zmiňovaného je eventuelně potřeba ten mikrofiltr utrhnout ale bacha na těsnění kolem,na ty dva o kroužky,zelený a bílí,ty se nesmí poškodit...... S tím nesouhlasím, když necháš auto dýl odstavený tik ti uvnitř narezne a může zůstat otevřený - už nezavře a auto ti při prudší akceleraci chcípne. Viděl jsem ho rozdělaný. Sítko bych asi nesundával, z nějakého důvodu tam asi bude. Ale nic ve zlém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 3. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2008 Původně zaslal: MatrixChose Původně zaslal: Burisek Původně zaslal: MatrixChose Je na čerpadle. Pokud ti to točí jen takhle tak máš nejpíš auto v nouzovým režimu (svítí dia). Zajeď si na diagnostiku, řeknou ti víc. Jinak životnost je různá a vliv na ní má nafta - dávej aditivum. Regulátor se prostě může přidřít... nene ten se přidřít nemůže,nejsou tam pohyblivé části....ale vliv na to má jak jsi pravil kvalita nafty,a taky jsem řešil i to,že pokud tam 0 281 002 284 tak to je bez toho mikrosítka a 493 je s mikrosítkem,tam u posledního zmiňovaného je eventuelně potřeba ten mikrofiltr utrhnout ale bacha na těsnění kolem,na ty dva o kroužky,zelený a bílí,ty se nesmí poškodit...... S tím nesouhlasím, když necháš auto dýl odstavený tik ti uvnitř narezne a může zůstat otevřený - už nezavře a auto ti při prudší akceleraci chcípne. Viděl jsem ho rozdělaný. Sítko bych asi nesundával, z nějakého důvodu tam asi bude. Ale nic ve zlém No nic ve zlém.... chceš učit orla létat ?? Já je viděl vyrábět,dělal jsem u nich a znám výrobu,a myslíš si že bych říkal něco o čem si nejsem stopro jistý ?? A to že auto zůstane déle stát a něco zarezne ?? No teoreticky to možné je,ale prakticky by k tomu nemělo dojít. Ten ventil je pouze měřící není ani průtokový,takže tam nemá co zareznout. A co se týče sítka.... u prvních typů kde byl ventil 284 tak byl bez sítka,a 493 je již se sítkem. První verze 284 pokud jsi měl v autě a pak koupil 493 se sítkem může dělat právě to sítko problémy,osobní zkušenost řešilo se s jedním pánem z Prahy,a k tomuto jsme došli,měl první verzi a dal tam druhou verzi se sítkem a chvíli dobrý,po nějakých km to začalo opět blbnout.... odstranil sítko,a bylo vše ok. Takže tak asi k tématu..... [upravil dne 3/12/08 Burisek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 3. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2008 Původně zaslal: Burisek No nic ve zlém.... chceš učit orla létat ?? Já je viděl vyrábět,dělal jsem u nich a znám výrobu,a myslíš si že bych říkal něco o čem si nejsem stopro jistý ?? A to že auto zůstane déle stát a něco zarezne ?? No teoreticky to možné je,ale prakticky by k tomu nemělo dojít. Ten ventil je pouze měřící není ani průtokový,takže tam nemá co zareznout. A co se týče sítka.... u prvních typů kde byl ventil 284 tak byl bez sítka,a 493 je již se sítkem. První verze 284 pokud jsi měl v autě a pak koupil 493 se sítkem může dělat právě to sítko problémy,osobní zkušenost řešilo se s jedním pánem z Prahy,a k tomuto jsme došli,měl první verzi a dal tam druhou verzi se sítkem a chvíli dobrý,po nějakých km to začalo opět blbnout.... odstranil sítko,a bylo vše ok. Takže tak asi k tématu..... [upravil dne 3/12/08 Burisek] No, doufám, že se hlavně oba bavíme o tom samém - DRV ventilu na vysokotlakým čerpadle u motoru HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petko309 Odesláno 3. prosinec 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2008 Na diagnostiku pojdem,ale priznaky su tie iste ako naposledy,takze je to urcite ten ventil.Mimochodom,tych priznakov je viac a maju zvlastny priebeh.Zacina to tym,ze po vypnuti kluca motor este asi 3 sekundy bezi.Potom zacne svietit diagnostika,motor nepusta nad 2800 ot.Po nejakom case uz toci normalne a aj motor zhasne po vypnuti kluca.Kontrolka stale svieti.Niekedy sa mi pri jazde stava,ze mi padne tachometer na nulu a aj motor trochu uberie,ako keby vyplo turbo.Ked rucicka zase vyleti,tak aj auto badatelne prida.A posledny a najhorsi priznak je,ked mi motor pocas jazdy zdochne-rychle na krajnicu,vystrazne a novy start,po ktorom ide auto zase normalne.Tento jav sa mi momentalne este neobjavil,cakam ho kazdym dnom.Vsetky tieto priznaky som mal pred rokom,po vymene ventilu zmizli.A este nieco-auto som kupil minuly rok v lete a byvaly majitel mi povedal,ze ak bude nieco blbnut,tak len ten ventil,asi mal s tym skusenosti. Zaujalo ma aj to s tym sitkom,asi to vyskusam,ale na inom ventile,mam ich viac-od byvaleho majitela... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 4. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2008 Zajdi na diag a budeš vědět rozhodně víc, jinak nedávej 6500,-Sk i když vemu v úvahu přepočet kurzu oproti Kč tak bych za to nedal víc jak 3,5tisíce sk. Já ho před týdnem kupoval novej ten 493 ( v autě mám ten 284 bez sítka ) ze sítkem za 2700,-Kč včetně poštovnýho. Běžně se dá už sehnat kolem třech tisíc. MatrixCHose: Burisek má pravdu v tom co píše a bavíte se o tom stejném DRV ventilu na CR pumpě. Každopádně bych první diag a pak zkoušel urvat to sítko je tam jen nalisované tušín dva nebo tři zmáčklé body, opatrně a tahem jde sundat. [upravil dne 4.12.2008 Xantik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pp205 Odesláno 4. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2008 Původně zaslal: Xantik Zajdi na diag a budeš vědět rozhodně víc, jinak nedávej 6500,-Sk i když vemu v úvahu přepočet kurzu oproti Kč tak bych za to nedal víc jak 3,5tisíce sk. Já ho před týdnem kupoval novej ten 493 ( v autě mám ten 284 bez sítka ) ze sítkem za 2700,-Kč včetně poštovnýho. Běžně se dá už sehnat kolem třech tisíc. MatrixCHose: Burisek má pravdu v tom co píše a bavíte se o tom stejném DRV ventilu na CR pumpě. Každopádně bych první diag a pak zkoušel urvat to sítko je tam jen nalisované tušín dva nebo tři zmáčklé body, opatrně a tahem jde sundat. [upravil dne 4.12.2008 Xantik] Presne tak :-) akorat bych upresnil ze 80 % lidi co s tim maj problem nalejvaj naftu s kanystru ... Ti co to nedelaj nemaj vetsinou problem .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 4. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2008 Původně zaslal: Xantik Zajdi na diag a budeš vědět rozhodně víc, jinak nedávej 6500,-Sk i když vemu v úvahu přepočet kurzu oproti Kč tak bych za to nedal víc jak 3,5tisíce sk. Já ho před týdnem kupoval novej ten 493 ( v autě mám ten 284 bez sítka ) ze sítkem za 2700,-Kč včetně poštovnýho. Běžně se dá už sehnat kolem třech tisíc. MatrixCHose: Burisek má pravdu v tom co píše a bavíte se o tom stejném DRV ventilu na CR pumpě. Každopádně bych první diag a pak zkoušel urvat to sítko je tam jen nalisované tušín dva nebo tři zmáčklé body, opatrně a tahem jde sundat. [upravil dne 4.12.2008 Xantik] díky za ochranu , jj právě že jsme toto řešili,a vím pokud tam je DRV ventil bez sítka,tak pokud koupíte ten se sítkem tak to po delší době dělé problémy,pak leda utrhnout a dát zpět ! Pak by neměli bejt problémy,a další věc a důležitá !! Všude u CR systému píšou dávat kvalitní naftu,a pokud nevíte zda je v kanystru bordel nebo je to od někoho komu moc nedůvěřujete,tak lít přes nějaký další filtr do nádrže aby byla jistota !! Tyto systémy vyžadují kvalitní a čistou naftu !! [upravil dne 4/12/08 Burisek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 4. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2008 Nejde o ochranu, ale o to jak to doopravdy funguje a jak to je. Regulátor tlaku přepuští při přetlaku zpět do nádrže. Tady jsme si dovolil malý obrázek a trochu textu k němu co dělá a jak to šlape. The high pressure fuel regulator regulates the pressure of the fuel at the outlet of the high pressure fuel pump. G:high pressure regulator not energised. H:high pressure regulator energised. A:high pressure fuel outlet (to the common injection rail). B:return to fuel tank. E:high pressure fuel circuit. (13) spring. (14) electric coil. (15) magnetic core. (16) ball. The fuel high pressure is regulated by modifying the rating of the high pressure fuel regulator. The high pressure fuel regulator consists of 2 pressure control circuits : The electrical circuit which acts directly on the high pressure which controls the electromagnet of the high pressure fuel regulator (injection ECU). The mechanical circuit which provides a minimum pressure and dampens pulses. 3.3 - Mechanical operation. The high pressure fuel circuit is subject to pressure variations. The fuel high pressure increases when a pump piston delivers. The fuel high pressure decreases when a diesel injector is opened. The movement of the ball dampens pressure variations. 3.4 - Electrical operation. When the high pressure fuel regulator is not energised : The fuel high pressure opposes the mechanical action of the spring (13). The regulator opens for a high pressure which is greater than the spring pressure (ð 100 bar). The fuel released by the high pressure regulator returns to tank through the outlet \"b\". NOTE : Engine off for 30 seconds, there is no residual pressure in the high pressure fuel circuit. Pressure rise control phases : The injection ECU supplies the high pressure fuel regulator with an OCR current. The coil of the high pressure fuel regulator drives the magnetic core (magnetic force). The force applied to the ball is the sum of the spring force (13) and the magnetic force of the core. The cut-out value of the high pressure regulator increases. Pressure reduction control phases : The injection ECU reduces the OCR supplied to the coil of the high pressure fuel regulator. The coil of the high pressure fuel regulator drives the magnetic core (magnetic force). The force applied to the ball reduces. The cut-off valve of the high pressure regulator decreases. NOTE : OCR : Open Cycle Ratio. 3.5 - Electrical features. When the high pressure fuel regulator is not energised:the pressure is limited to ð 100 bar. Control:injection ECU (earth). Variable voltage control (OCR) : Maximum voltage (maximum OCR)=Maximum pressure. Minimum voltage (minimum OCR)=Minimum pressure. Kdo neumí anglicky má smůlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 4. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2008 vyčerpávající informace !! bohužel englisch též neumím ale rozumím tomu...... tyto plánky znám,ale poku by to bylo v němčině tak to přeložím,takhle bohužel..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 4. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2008 Kdyby tomu nerozumělo víc lidí můžu přeložit, dopsat pod anglické věty volný překlad. Ale je to technická angličtina a neměl by to být problém si jen tak přelosukat a případně domyslet dle obrázku a bodů na něm. [upravil dne 4.12.2008 Xantik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 4. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2008 Xantíku,jak si spočítám na tomto webu - http://www.spritmonitor.de tu spotřebu jak máš ty ?? hledal jsem ale asi neuspěšně,díky za info... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 4. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2008 Máš u2u, počítá to samo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 4. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2008 Trošku mě postrašte. Co jsem koupil za DRV ventil, když má jiný poslední tři čísla-872. Celý číslo je - 0 281 002 872. Je to originál BOSCH a je s mikrosítkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 4. prosinec 2008 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2008 Původně zaslal: brutall Trošku mě postrašte. Co jsem koupil za DRV ventil, když má jiný poslední tři čísla-872. Celý číslo je - 0 281 002 872. Je to originál BOSCH a je s mikrosítkem. strašit,a proč ?? No tak vidím HDI 66 kw nevím,nevím,ale myslím že jsi koupil špatně,tam by měl být buď 284 nebo 493 !! Jestli to není na jiný typ auta..... [upravil dne 4/12/08 Burisek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paolo00 Odesláno 25. leden 2009 Sdílet Odesláno 25. leden 2009 Zaciatok tohoto tematu sa tyka mojho auta,pisal to kamarat,ten regulator<drv ventil>,co mi skoro rok fungoval,ma tiez koncove cislo 872,cele je 0 281 002 872-390.Tych 390 je napisane mensimi cislami.Kupil som ho v ELITE,taky mi objednali podla udajou mojej 406.Rozmyslal som nad urvatim toho sitka,ale teraz neviem podla toho cisla.Mozno je cely ten ventil zly.Auto sa medzitym ukludnilo a fachci dalej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 26. leden 2009 Sdílet Odesláno 26. leden 2009 Původně zaslal: paolo00 Zaciatok tohoto tematu sa tyka mojho auta,pisal to kamarat,ten regulator<drv ventil>,co mi skoro rok fungoval,ma tiez koncove cislo 872,cele je 0 281 002 872-390.Tych 390 je napisane mensimi cislami.Kupil som ho v ELITE,taky mi objednali podla udajou mojej 406.Rozmyslal som nad urvatim toho sitka,ale teraz neviem podla toho cisla.Mozno je cely ten ventil zly.Auto sa medzitym ukludnilo a fachci dalej... napiš mi nebo vyfoť to čerpadlo a ten starý DRV ventil co tam máš,podle toho se dá zjistit jestli jsi koupil dobře nebo špatně !! Spíš opiš ty čísla z toho starého ventilu a pošli mi je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.