Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

čím to může být ?


Blahi

Recommended Posts

Původně zaslal: Kekros

Původně zaslal: Ferry

staci kdyz napise, jestli kryty ventilu ma hlinikovy ( stary model LFY ) a nebo plastovy - cerny ( novy model LFY )

jo neni ten novej a starej model rozdělen ještě výkonem- starej 81 KW, novej 85 KW ?

85kw mají motory se stříbrným plastovým krytem. davali se do nových modelů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal nieco podobne, auto netahalo a netahalo, ale zato cukalo (ako tebe). Dokonca kratko po nastartovani, ak som ho nedrzal v otackach zdochlo a pri opatovnom starte motor tocil ako keby bolo -30. Rozpadol sa mi katalyzator a na rozdiel od iných vozov po jeho rozpade sa ciastocne zapchal zadný tlmic nejakym sajrajtom (nieco ako hlinikovy prasok, ale zlepeny). Dal som si tu robotu a orvoril ho ako konzervu a sajrajt som vyskriabal (bolo ho tam neurekom) a auto zacalo slapat (az som ho nepoznaval). Docasne som tlmic zavaril. Dnes vymeneny a vsetko OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl na diagnostice a ta zjistila spatnou lambda sondu.Jinak nic vse ok. Me se ale nezda ze by lambda delala takovej brajgl. A to mi ted zacalo jeste dost smrdet z vyfuku uplnej humus . Zacinam se desit co to je. Kdyby nekdo mel funkcni lambdu starsi abych to mohl vyskouset tak by to bylo super samozrejme ju zaplatim. No fakt zacinam se desit co to bude . Jinak vsem moc diky za rady vsechny jsem skusil .Ale zatim nic :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Blahi

Tak jsem byl na diagnostice a ta zjistila spatnou lambda sondu.Jinak nic vse ok. Me se ale nezda ze by lambda delala takovej brajgl. A to mi ted zacalo jeste dost smrdet z vyfuku uplnej humus . Zacinam se desit co to je. Kdyby nekdo mel funkcni lambdu starsi abych to mohl vyskouset tak by to bylo super samozrejme ju zaplatim. No fakt zacinam se desit co to bude . Jinak vsem moc diky za rady vsechny jsem skusil .Ale zatim nic :-(

jestli smrdi vyfuk vic nez jindy , je vysypanej katalyzator, nech ho vymenit za nejakej univerzalni - investice cca 2500Kc a je pokoj. Kat vydrzi tak max 250tis km pak se vetsinou vysype a jak uz tu nekdo psal vys, ucpe pruchod vyfukovym plynum tou zhroucenou keramikou ( ktera se navic diky vyssi teplote kvuli nepruchodnosti katu jeste vic spece do hroudy ) a auto pak nejede a netahne, je problem s volnobehem a smrdi :) ja uz menil dva katy, jeden jsem mel z vrakace, ten vydrzel rok a pak jsem tam dal univerzal a na tom uz mam asi 80tis km a je klid

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...