P607Olda Odesláno 24. leden 2023 Sdílet Odesláno 24. leden 2023 (upraveno) Uvedu příklad z Artcomu, že to není o množství aut, ani známém zákazníkovi: - známý jsem tam byl dostatečně, tak že si na auto počkám. Sedl jsem si do určeného křesla, čekám, postupně bylo 13 hodin, už jsem měl hlad, tak ve 14 jsem vyrazil auto hledat. Auto už dvě hodiny stálo hotové venku, ale mi to neřekli. Kdo to zná, ví, že křesla jsou tam, odkud absolutně není vidět na parkoviště servisu. - a ten případ s pojišťovnou a zadní nápravou jsem už popisoval, jak po bočním nárazu zadní nápravu vynechali z opravy, protože škoda by byla totálka a oni by neměli práci. Zase tam došlo na "to jste si udělali sami". Ještě takových několik: "přijeďte hned" a když tam pracovník přijede, tak "nemáme čas, počkejte 4 hodiny". Anebo "geometrii jsme změřili a vyšla špatně, protože pracovník nevyložil náklad" - nikdo ho nepožádal o vyložení nákladu (regál a v něm přepravky s materiálem, lze vyndat)... takové přešlapy lidského chování... Upraveno 24. leden 2023 uživatelem P607Olda Péťa a Pepito ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepito Odesláno 24. leden 2023 Sdílet Odesláno 24. leden 2023 Jj s Artcom Olomouc mám také jednu špatnou zkušenost. Už jsem to tady někde psal. Je to prostě jen o lidech. A protože mám šikovné kamarády mechaniky, tak co nezvládnu sám, nechám na nich Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.