Jump to content
  • Aktuální cíle darů

206 1,4 benzin 1999 nestartuje


herajn

Recommended Posts

206 1,4 benzin, nekdy to proste nejde nastartovat. Toci se, klidne i dlouho, takze baterie ok, ale nechytne. Pokusy jsem zjistil ze kdyz odpojim a zapojim baterku, auto na prvni pokus chytne. Tento problem mam uz asi 3 roky, dela to treba mesic a pak cely rok ne. Ale ted jsem dojel. K teto zalezitosti se pridala zajimava vec, vyndam klic ze zapalovani a motor stale bezel :nevim . Takze jsem to musel vzdy chcipnout systemem \"autoskola\". Dale se pridalo uplne vybiti baterie pres noc. Pricital jsem to zrejme stale bezicimu zapalovani a tedy velkym odberem.

Nasledoval servis Peugeot ve Strasnicich. Mam ho asi 500m od domu, musim rict ze za 5let zkusenosti s timto krasnym autem je to jediny duvod pro ktery bych dale zustal u teto znacky. Nemyslim tim jeho kvalitu a cenu nahradnich dilu, ale jeho vzdalenost.

Takze demontovali alarm Jablotron, ktery delal uz peknou paseku, houkal kdy nemel. Dale mel funkci imobilizeru, rozpojoval privod ke starteru a benzinove pumpe. Myslel jsem ze to muze byt tim. Nebylo. Ikdyz ten alarm musel jit pryc, alespon je to ted prehlednejsi.

Vymenili rele palivoveho cerpadla cca za 1400kc, mam podezreni ze na slepo, podle toho ze jsem jim rekl ze motor nekdy sam nezhasne. Dale ze pry udelali diagnostiku. Nevim jestli to zjistili z te diagnostiky, ale je pry vadna ridici jednotka. Strili od boku nebo to vi jiste?

S autem jsem dojel domu (v servise jsem startoval za ucasti servismana obvyklym zpusobem, do motoru, odpojit/zapojit baterii, nastartovat - pote co jsem zaplatil ucet 4700Kc) a do rana byla vybita baterie, je fakt ze bylo pod nulou. Takze asi bude uz baterie zrala na vymenu, je tak 3leta, ale asi mi dali nejakej smejd akuma, je fakt ze jsem s ni celou dobu nic nedelal.

Dle jejich mereni pry auto v klidu ma odber 0,4A, coz by melo byt OK. Alternator taky, dava 14 a neco.

Takze dalsim krokem je nakup nove baterie, jakou mam koupit? Je tam ted Akuma 44Ah, 340A. Kdyz bude drzet baterie, tak budu nadale zkoumat problem se startovanim. Jinak nevim, nejradsi bych to shodil ze skaly.

Diky za kazdou radu

[upravil dne 22/11/08 herajn]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: MrVain

-0,4A kludovy je vela:bojim 0,4A x24hod to je 9,6 krat 5 dni 48A a baterka je KO

-ja by som začal spínacou skrinkou,rozobrať,prečistiť....

No jo, ale tech 0,4 je po demontazi alarmu. predtim s tim alermem to bralo 2A a ten alarm tam byl asi 8 let. prvni baterie vydrzela 6 let tahle je tam 3. rok a drzelo to. baterie se predtim nikdy uplne nevybila idyz auto jednou stalo mesic v zime na parkovisti, nastartoval jsem napoprve.

Zitra koupim novou baterii a uvidim vice

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: herajn

Původně zaslal: MrVain

-0,4A kludovy je vela:bojim 0,4A x24hod to je 9,6 krat 5 dni 48A a baterka je KO

-ja by som začal spínacou skrinkou,rozobrať,prečistiť....

No jo, ale tech 0,4 je po demontazi alarmu. predtim s tim alermem to bralo 2A a ten alarm tam byl asi 8 let. prvni baterie vydrzela 6 let tahle je tam 3. rok a drzelo to. baterie se predtim nikdy uplne nevybila idyz auto jednou stalo mesic v zime na parkovisti, nastartoval jsem napoprve.

Zitra koupim novou baterii a uvidim vice

2A to si robíš srandu,to je ako keby ti svietila cely čas smerovka,ty asi nie si elektrikár?? o kludovom odbere sa možeme baviť tak okolo 20mA = 0,02A

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...