Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Motor


jendark

Recommended Posts

Mám dotaz setkal se někdo z vás, že mu řekl \"máš nezvykle ostrý motor\" ?? To mi bylo řečeno v servisu při měření emisí. Prý se s tím ještě nestkali. Mám 2,1 DT a je pravda, že jede o dost lépe než komukoli z okolí. Čím to může být? Mám obavy jestli není načipovaný dá se to vůbec u těchto motorů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nevim ale na emisích mi taky řekly že to má nieak velký tach mám odskoušeno že tahle 2.1 jede líp než 2.0 benzín co má 150 koní tohle by mělo mít 110 ale řek bych že ten můj má aspoň 135!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

\"Očipovat\" to nějakým způsobem jde, má to el. řízené čerpadlo, ale kór u tohoto motoru je to značně o držku. Na rozdíl od těch novějších, co se čipují jak na běžícím páse, je tohle komůrkáč, a ne přímovstřik - a ty komůrkáče jsou značně háklivé na teplotní zátěž. Navíc to má turbo s pevnou geometrií a jednoduchý přetlakový by-pass, takže zvýšení výkonu se děje jen a pouze zvýšenou dávkou nafty - takže to především víc hulí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se nedá říct od stolu. Nicméně si nejsem úplně jistý, co dotyčný myslel tím \"ostrý\". Na měření emisí nepozná, jak motor táhne, pokud se s tím nebyl projet. Takže, nemyslel tím náhodou, že má příliš ostrý zvuk? Že jde moc tvrdě, že má příliš velký předvstřik? To mi přijde pravděpodobnější

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: novoták

To nevim ale na emisích mi taky řekly že to má nieak velký tach mám odskoušeno že tahle 2.1 jede líp než 2.0 benzín co má 150 koní tohle by mělo mít 110 ale řek bych že ten můj má aspoň 135!!!!

To myslíš, že to jede líp než benzín s turbem? - vrať se na zem, tohle auto má stovku za 10 sek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To spíš bude klasický problém subjektivního porovnávání aut v různém stavu a stádiu opotřebení. Dost starších aut je tak rozesr..., že mají výkon klidně o třtinu nižší, než by měly mít, platí to především o turbech. Pak je něco takového klidně možné. Sám jsem s 1,9TD Ulysse lehce vymetl jednu 406 HDI 80kW - protože ten to HDIčko měl už tak orvané, že i o 200kg těžší bouda tomu ujela. A to jsem pak byl obviňován z toho, jak to mám kdovíjak upravované - leda ho..., jen jsem měl ten motor v hodně dobré kondici, kdežto on minimálně turbo na vyhození.

A jen tak mimochodem, hodně udělají i délky převodů, výkon coby samotné číslo zdaleka není jedinou věcí, která rozhoduje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no má ale moje turbo týhne pěkně od spoda kdežto kímoš ma turbo ct a musí na to hodně šlapat aby mi stačil,jako ve větší rychlosti si mě dá ale při rozjezdech je fakt lepší moje 2.1TD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...