Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zápach výfuk.splodin


Smety

Recommended Posts

Ono je dosť dôležité ten uhlíkový filter aj pravidelne meniť za nový (aktívne uhlie nefunguje donekonečna) a samozrejme filter aj jeho kryt musí správne sedieť aby nasávanie vzduchu nemohlo ísť pomimo a aj prechodky hadíc a káblov do kabíny musia byť v 100% stave aby do kabíny išiel vzduch jedine cez filter. Ale ak je únik dymu väčší tak si myslím, že ten filter aj tak nemôže dlho vydržať, aktívne uhlie sa rýchlo zahltí, takže pomôže jedine odstrániť zvýšený únik z výfukového systému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spaliny z motoru v tom prostoru nemaji co delat. Zadny filtr na to nepomuze. Trbukou mazani to taky nebude. Jde v ni olej a ne spaliny. Mozna by pomohlo, kdby jsi sem hodil fotku toho ocouzeni - jestli to nahodou nejde z priruby od turba nebo primo z turba.

Jestli ti netesni vstriky taky poznas, dela se kolem nich takovy cerny sajrajt, nekdo tomu rika olej, ale je to prepalena nafta.

Dalsi moznost kde to muze unikat je EGR a jeho napojeni na chladic spalin, vzadu za motorem.

Asi hlavni otazka, jak dlouho to dela, a jestli se s autem v posledni dobe neco delalo, po cem to zacalo smrdet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...

Tak je to zisteno proc ten smrad splodin v aute hele klubaky pokud mate 1.6hdi 80 kW tak te zapach je s toho ze se proste vyklepou vstriky proste se odkrouteji neni to nic strasneho mel jsem povoleny 1 o ¾ otacky 2 o pul treti o ctvrt a 4 jen trosku a tak se mi to vyklepalo ze rano jsem uz ani nenastartoval zavzdusnil se mi motor a po dtazeni vstriku jede to normalne a smrad splodin uz necitim je to proste normalni zavada u tech 1.6hdi a dtazeni nic nestoji 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 7. 2017 at 19:30, Marcinos napsal:

uhlikovy kabinovy filtr 100% nepomaha ja mam stejny problem a nevim co s tym uhlikovy filtr mam v aute nainstalovan a nic mozna je to filtrem pevnych castic protoze se mi uz poradne ucpava a regeneruje skoro kazeych 150 km takze je to uz jeho konec ale mam take ocouzenou trubku mazani turba sazi tak koupil jsem novou a doufam ze pomuze pokud bude dale spalinami smrdet v aute tak to 100% bude tesneni u vstriku 

a kdyz jsem otevrel kapotu a pritelkyne pridavala plyn a ja jsem pred autem zkoumal kam ten smrad vznika tak jsem cichal u teho turba a nic a kdyz jsem cichal po odstraneni ózdobne krytky na vstrikach tak tam jsem ten smrad cytil ale co je zajimave neni ani ze spoda ocouzena hmm

 

mam 407SW 2005rv 1.6 HDI 80kW

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

No mě to  dělaly vstrikovače. Někdy  za mrazu  hodně po nulou -10 C to bylo i slyšet.  Kontrola těsnosti jednoduchá. Je nutno sejmout plastvý kryt motoru . Poté nastartovat motor a prostor vstřikovačů zalít vodou  a vidíš hned. To složitější je oprava. Demontovat zapečené vstřikovače, vyčistit otvory, zafrézovat sedla , dát nová gugera a vymezovací podložky, těsnící podložky. A to to ty vsřikovače musejí přežít.Dělal jsem si to sám, jsem tak trochu od fochu ale osobáky nedělám. Nevím kolik si za to účtují, pokud se to ale sejde tak to musí být řacha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...