Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Výměna motoru 8V za 16V


miko_tpo

Recommended Posts

Zdravím Panové,mám problém měnil jsem motor na 306.Byl tam 1,8 8V a zákazník tam chtěl 1,8 16V a stalo se to co jsem čekal nejde jiskra.Řídící jednotka a kabely tam jsou z 16V teda jen na podběh tam jsem to přepojil na ty dvě původní.Nevíte někdo náhodou co stím?Musí se i zbytek svazku vyměnit myslím pojistkou skřín atd.Prosím o radu.

Link to comment
Share on other sites

uz ked tam robis takuto vymenu, tak by som to urobil na komplet...celu elektriku,,,,proste vsetko...

Původně zaslal: miko_tpo

Zdravím Panové,mám problém měnil jsem motor na 306.Byl tam 1,8 8V a zákazník tam chtěl 1,8 16V a stalo se to co jsem čekal nejde jiskra.Řídící jednotka a kabely tam jsou z 16V teda jen na podběh tam jsem to přepojil na ty dvě původní.Nevíte někdo náhodou co stím?Musí se i zbytek svazku vyměnit myslím pojistkou skřín atd.Prosím o radu.

Link to comment
Share on other sites

vies...ked odkafroval motor nadobro, a ma moznost kupit druhy....preco nie.....za par šupiek.....

Původně zaslal: Jindras

No,ono jde všechno,ale je lepší si koupit orig auto,než šílené překopávky-nikdy to nebude ono a musí se měnit cugrunt všechno či bejt hodně dobrej autoelektrikář a znalec Peugotů obecně...!!!

Link to comment
Share on other sites

Prečo nie? Vždyť to popisuje, prečo nie - ono není problém za pár šlupek něco koupit, problém je to namontovat a rozchodit. Ceny servisu už dávno překonaly ceny jetých dílů i větších celků. A nakonec - prodat takovýto zbastl nějakým normálním způsobem je také nemožné.

Link to comment
Share on other sites

tak to je dobry harakiri, pustit se do neceho takoveho. U takovyhle akce je treba bud mit vsechny schemata zapojeni elektriky i s presnym zapojenim jednotlivych konektoru a pak to drat po dratu porovnavat, zda je ve svazku vubec obsazen a zda je na stejne pozici v konektoru, nebo to prekopat komplet - tedy vymenit s motorem i celou elektriku az do kabiny

Dodelaval jsem klimu do sveho auta a ackoliv ta klima a elektricke svazky byly ze stejneho modelu auta, se stejnym motorem, jen o dva roky mladsi, tak par dratu bylo v konektorech spojujicich jednotlive svazky na jinych mistech a musel jsem je prepojit dle schemat

K tomu tvemu pripadu, jak jsi napriklad vyresil imobilizer? melo to klavesnici, nebo uz je to verze cip v klicku s transponderem kolem spinaci skrinky ? Je mozny ze draty od imobilizeru jsou v jinych pozicich a nejsou ted pripojeny k ridici jednotce motoru, ale muze to byt 100 dalsich moznosti

Link to comment
Share on other sites

jj.mohlo by to být asi v tom imobilizeru.bohužel ten týpek sehnal jen 16V.motor točí a čerpadlo běží.nejde jenom jiskra.zítra vezu jednotku jednomo borcoj kterej by jí snad měl odbloknout aby nebyla vázaná imobilizerem.uvídíme, každopádně všem díky.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...