Michal406coupe Odesláno 29. říjen 2008 Sdílet Odesláno 29. říjen 2008 Ahoj. Nedávno sem koupil 406 coupátko 2L16V rok97 97kW 155tis. a mám jeden problém. Než to začnu opravovat chtěl bych vědět jestli někdo neřešil stejnej problém. Pokoušel sem se to vyhledat ale nějak sem neuspěl. Pokud už ste to řešily hoďte mi sem prosím odkaz. :rollPROBLÉM:Když přidám plyn tak do 3000tis. jdou otáčky pomalu nahoru nic moc zátah zbytek otáček dobrý a dolu jdou točky krásně plynule někam zas ke 3000tis. a pak se to znova hrozně zpomalí. Když to na volnoběh prošlápnu odezva je hrozně pomalá jak při vytáčení tak i při snižování a ještě to má takové divné cuknutí. Ve vysokých je vše docela Ok. Když sem to zkoušel na pětku na dálnici nad 4000tis. Krásně to začne zrychlovat. Sestřenka má 306combi stejnej motor a tam když to sešlapnu hořej hned gumy. Moje uvaha vede buť ke katalizátoru nebo k sání(servomotorek nějaké čidlo) Neví někdo co by tomu bylo. [upravil dne 29/10/08 Michal406coupe] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 29. říjen 2008 Sdílet Odesláno 29. říjen 2008 Rozdělej klapku na sání a pořádně ji vyčisti. Krokáč taky okoukni a očisti- může se lehce \"přidírat\" a pomaleji se v nižších otáčkách hýbat;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal406coupe Odesláno 30. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2008 Dnes sem pročistil jen ten krokovej motorek a bez vísledku. O víkendu to zkusim rozdělat celí. Ale uvidim jak zítra dopadne diagnostika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal406coupe Odesláno 30. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2008 Jinak tady je video otáčkoměru horší kvalita ale vidět to je. Otáčky jdou do 4000 hezky, pak pusrim plyn, do 2200 padaj krásně, pak se zastavěj znovu padaj ale pomaleji na 1300 a pak pomaličku doklesnou na 1000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal406coupe Odesláno 2. listopad 2008 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2008 Byl sem v pátek na diagnostice a vše je OK:myslim Přemýšleli jsme a šli jsme to projet a pán mi z užasem řekl že nad 4000 tisíce to jede jak kráva že to je divný po laborování jsou už jen 2 možnosti. Vyběhaný vstřiky a tím to bude dávat víc benzínu a při brždění si to přez ně samo přicucne a proto otáčky vyskočí u 2000 nahoru (víc pravděpodobné protože vstřiky klapou dost hlasitě) a nebo jiná palivová mapa se kterou si někdo pohrál přede mnou a nedoladil brždění motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peťas Odesláno 2. listopad 2008 Sdílet Odesláno 2. listopad 2008 Já mám celkem podobnej problém u 806 2.0i 16V turbo akorát s tím rozdílem že mě jdou ty otáčky dolů plynule ale pomalu, takže při rychlejším řazení řadím jakoby třeba při 3000 otáčkách, což by asi nemělo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.