Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306GTi-6 by Béďa


Béďa

Recommended Posts

@BubakGS to není nic pro mě.. musí tam být co má, abych si to užil, motor + převodovka jsou v tomto případě to, co je na tom autě návykové..  proto jsem ani nešel cestou přeplňování, kde by se koně získaly o něco snáz.. 

věřim, že můj druhý motor bude ok a až trochu opadne tohle zklamání, postavíme motor nový a lepší..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

@Béďa ještě k těm ventilům

Ventil není tahem pružiny nijak namáhán.Tedy pokud je v pořádku ventilová vůle, tzn. že po zahřátí na provozní teplotu mezi dříkem ventilu a vačkou není ani tisícinka. Ta vačka ventil nejen stlačuje, ale i brzdí a prakticky zastavuje misku ventilu v sedle. Nějaký minimální tah tam bude, ale ne takový aby ventil pružina utrhla. Z toho důvodu bych si opravdu tipl na hydroštely a další motor bych dělal bez nich.

 

No a tak nějak optimisticky do budoucna, toto jsou prostě oběti bohu rychlosti. To je vývoj, nedá se nic dělat. Kdysi jsme ve 205 zničili 2 motory Mi16, než nás napadlo udělat přepážky ve vaně. Zamrzí, nasere, ale je třeba jít dál.

Upraveno uživatelem David 106s16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 2 týdny později...
  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...