Dundee Odesláno 27. říjen 2008 Sdílet Odesláno 27. říjen 2008 Tak dneska konečně dorazil karbec pro Dřeváka:super:D:D:D:potlesk Nestihl jsem ještě ani kouknout pod kapotu a hned bych měl prosbičku na majitele 1.6ek s karburátorem Weber 34TLP. Potřeboval bych nějaký fotky, na kterých je poznat, kam je co zapojený. Navíc se mi zdá, že u ovládání sytiče něco chybí, tak bych uvítal i detailnější fotku ovládání sytiče;) Díky moc:super [upravil dne 28/10/2008 Dundee] [upravil dne 30/10/2008 Dundee] [upravil dne 31/10/2008 Dundee] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2008 Tak dneska jsem se dosatl k tomu, abych si trochu projel net, co se karburátoru týče a jsem tak trochu v rozpacích:mad: Všude se uvádí, že karburátor Weber 34TLP se osazoval na motory TU3, což je jednak 1.4 a druhak jiná konstrukce, než mám ve Dřevákovi (1.6, XU5CP) Najde se tu někdo, kdo má tenhle karburátor na motoru (jakymkoliv) a mohl mi ho detailně nafotit (podtlaky, palivo, el.)? Následuje otázka nejzásadnější: Půjde tenhle karburátor bez nějakých úprav vyměnit za jednokomorový Solex 34TBIA na sání pro motor konstrukce XU? [upravil dne 28/10/2008 Dundee] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2008 Dál by mě zajímalo, na jsou jsou tam tyhle dva konektory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2008 Nějak extra se mi nepozdává ovládání sytiče. Je kompletní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2008 Pod modrou tečkou se určitě skrývá šroub regulace volnoběžných otáček, ale k čemu slouží šroub označený šipkou (zapuštěný v dolní části karburátoru- viz. rovná čára)? Jsou na karburátoru ještě nějaký regulační prvky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2008 Vzal jsem karbec do techničákové lázně a trochu prokoukl;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2008 Žádný velký čištění, jen lehce přejet štetcem;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 28. říjen 2008 Sdílet Odesláno 28. říjen 2008 tákže pod modrou tečkou je opravdu šroub na volnoběh, červeně označený místo skrýva šroub bohatosti směsi sytič vypadá že je snad kompletní, je trochu jinej než na mým ale zkus ho jestli funguje - zavírá akorát klapku a trochu přidává plyn.. ty dva konektory - jeden co je jakoby zespod karbecu je volnoběžnej ventil (chcípák), to druhý nemám absolutně tušení mám ho tam taky, mám na něm drát ale když ho odpojím tak se nic nestane ) ale to zařízení na kterým je namontovanej je komora volnoběhu, když nastartuješ s plným sitičem tak by s narůstajícím podtlakem měla pootevřít klapku sytiče aby se ti nezahltil motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2008 Takže to v zelenym je \"chcípák\"? Musí bejt zapojenej? Absolutně netušim, jak ho zapojit:bojim Ten konektor v modrym teda asi bude spínač na kontrolku sytiče:myslim Jinak mechanicky ten sytič funguje- klapku zavře úplně a zároveň malinko přidá plyn:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 28. říjen 2008 Sdílet Odesláno 28. říjen 2008 na chcípák musíš přívést napětí ze spínací skříňky - musí tam bejt + když máš zapnutej klíček jinak ti motor nepoběží no a s tou kontrolkou sytiče mě to vůbec nenapadlo, to na 405tce snad ani nemám =) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2008 Kontrolku měly snad jen 305, 205 a 309:myslim Až budu zítra doma (jsem ve službě), tak zkusim probrnknout kabely, co jdou k tomu Solexu, tam bude určitě stejnej systém;) Zatim díky za info (už jen ty fotky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 28. říjen 2008 Sdílet Odesláno 28. říjen 2008 Původně zaslal: Martin.405 ... no a s tou kontrolkou sytiče mě to vůbec nenapadlo, to na 405tce snad ani nemám =) Myslím že to na přístrojovce 405 je. 505ky taky měli kontrolku... No možná to měli jen některý přístrojovky... A ta kontrolka - no už si to přesně nepamatuji, ale řekl bych, že se spíná přímo u táhla v autě pod volantem. Jako na palubní desce. Ale to už fakt přesně nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 29. říjen 2008 Sdílet Odesláno 29. říjen 2008 Na P309 s motorom 1,6 a karburátorom bola kontrolka sýtiča ovládaná priamo tiahlom pod prístrojovkou. Podľa múdrej knihy (P405 od roku 1990) sa dávali na motor 1,4 TU3 karburátor Weber 34TLP3 (označenie 101/201) a na TU3A karburítor Solex 34PBISA17 (označenie 481). Na motor 1,6 XU52C sa dával karburátor Solex 34-34 Z1 (označenie 446/460) [upravil dne 29/10/08 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 29. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2008 Marcel: Nevím jak starý model, ale nový model 405 určitě kontrolku na sytič nemá S tím spínáním pod přístrojovkou jste mě docela dostali, to budu muset nějak vymyslet (nebo se na ni vykašlat) pastorek: To samé o karburátorech na 405 jsem našel taky, ale nevim, jestli mi sedne na sání z XU motoru a jak to auto pojede, když je ten karbec určenej na 1.4:( Jinak ten Solex 34-34-Z1 bych si klidně nechal líbit- je dvoukomorovej:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2008 Kdyby se tu našel někdo ochotnej s timhle karbecem pod kapotou a byl tak hodnej, že by ho nafotil (viz. žádost v prvních příspěvcích), tak bych požádal navíc o popsání podtlakového vedení. P.S.: Kdyby mi nějakej podtlak na karburátoru zbyl volnej, dá se normálně zaslepit, aniž by to mělo negativní vliv na chod motoru? Nemám na motoru např. podtlakový ovládání na klapce nasávání vzduchu (to je jeden podtlak)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 31. říjen 2008 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2008 Takže dneska jsem všechno vyřešil:grr Sundal jsem Solexe, vzal Webera a zjistil jsem, že: a) nesedí rozteče b) na mym sání jsou štefty Má, kdežto Weberem procházejí šrouby M6 c) i kdybych štefty vyndal a nějak tam dopasoval šrouby, musel by byýt karbec dost šejdrem a na sání by neseděl celou spodní plochou Takže pokud by měl někdo zájem, je k mání za flašku i se sáním. Karbec je čistej, sání můžu očistit klidně taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.