Havlicek.Lukas Odesláno 8. srpen 2021 Sdílet Odesláno 8. srpen 2021 Jde ale princip bude stejný prostě to rádio bude zrat paměť Navíc je divné že ta baterie má tak málo teda otázka když to měříš kde to měříš a jestli ti třeba nesvítí stropní osvětlení atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waldym Odesláno 8. srpen 2021 Sdílet Odesláno 8. srpen 2021 Mám v zapalovači takový hajzl s USB, který ukazuje i napětí na baterii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 8. srpen 2021 Sdílet Odesláno 8. srpen 2021 Pokud chceš jistotu, že to dělá rádio, tak si připoj ampérmetr a pak odpoj rádio a uvidíš, jestli klesne vybíjecí proud na normální hodnotu. Jinak je to zbytečná námaha a může to dělat cokoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waldym Odesláno 8. srpen 2021 Sdílet Odesláno 8. srpen 2021 Ok, zkusím to, díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 8. srpen 2021 Sdílet Odesláno 8. srpen 2021 (upraveno) před 1 hodinou, waldym napsal: A nestačilo by, pokud to jde, nějak napojit to rádio, aby fungovalo s klíčkem a vyplo se po vyndání klíčku ? Taká možnosť samozrejme existuje, lenže potom pri každom zapnutí musíš naladiť stanice a nastaviť čas. Najprv je nutné určiť diagnózu, príčinu, potom môžeš niečo riešiť. Problém môže byť aj na strane štartéra, alebo v batérii... Upraveno 8. srpen 2021 uživatelem 307rg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waldym Odesláno 8. srpen 2021 Sdílet Odesláno 8. srpen 2021 (upraveno) Ještě mě napadlo - nemůže to být saharou? Pokaždé když jedu ve vedru déle autem a dojedu do cíle, kolísají otáčky na volnoběh a napětí na baterii od 11-13V...myslim že je to tehdy, když se sepne větrák. To mi dělá od té doby, co jsem auto koupil a mám ho 3 roky...tzn. že v tu chvíli nedobiji úplně a ještě do toho jede sahara - někdy pomůže, když vypnu světla - na chvíli to přestane Upraveno 8. srpen 2021 uživatelem waldym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 8. srpen 2021 Sdílet Odesláno 8. srpen 2021 Nabíjanie za behu motora by určite nemalo kolísať 11 - 13V. Sahara má veľký odber prúdu aj keď je v poriadku, no asi by nezaškodilo ju premerať a pozrieť aj relátko a celú elektriku (na chladič vpredu), no mohol to byť tiež príznak slabej batérie. A ako sa správa napätie keď stojíš na mieste a točíš volantom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waldym Odesláno 8. srpen 2021 Sdílet Odesláno 8. srpen 2021 Když točím volantem tak klesne na 13,8 ale pak se vrátí na 14 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 8. srpen 2021 Sdílet Odesláno 8. srpen 2021 A ta důležitá část... Už jsi zkusil to s tím rádiem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waldym Odesláno 8. srpen 2021 Sdílet Odesláno 8. srpen 2021 (upraveno) Radio jsme zkusily proměřit a mělo odběr 80-140 mA nebo vlastně - nevím jestli rádio, ale celkový odběr tam byl takový Upraveno 8. srpen 2021 uživatelem waldym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 9. srpen 2021 Sdílet Odesláno 9. srpen 2021 Především si nechej zkontrolovat dobíjení, pokud alternátor neudrží stabilní napětí, je to problém dobíjení. Taky bych ti doporučil kontrolu a očištění ukostření baterie. Jinak těch 80mA odběru v klidu při uspaném autě a vypnutém radiu je problém. Zkoušel jsi radio odpojit a pak změřit odběr, jak jsem psal minule? Bez toho se nepohneš dál. Odběr větší než těch 30mA bude baterku rychle vybíjet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 9. srpen 2021 Sdílet Odesláno 9. srpen 2021 100mA ti nevybije správně nabitou baterku přes noc tak, jak popisuješ. Co vidím za problém, je to kolísání napětí při zatížení. Na voltmetr v zapalovači zapomeň, vezmi multimetr a měř na baterce. S vypnutými spotřebiči a pak s maximální zátěží, co jsi schopný v autě zapnout. Na pětí na aku by sice mělo klesnout, ale ne rapidně. Pokud ano, máš někde přechodové odpory, nebo je chyba v alternátoru. Ono už taková hloupost, jako očistit a nakonzervovat kontakty... někdy stačí. Kdyby jsi měl diagnostiku, tak tam by ses mohl narychlo podívat na napětí alternátoru... ,pokud nevládneš multimetrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waldym Odesláno 9. srpen 2021 Sdílet Odesláno 9. srpen 2021 No před dvěma lety byl altík na repase a dělalo to předtím a dělá to i po Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 9. srpen 2021 Sdílet Odesláno 9. srpen 2021 Přechoďáky na svorkách... Jestli máš multimetr, přepni na mV a měř napětí na jednotlivých kabelech mezi altíkem a baterkou při zatížení co největším proudem. Měř ale vždy vodiče se stejnou polaritou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.